johnvt schreef:En ineens was het stil, allemaal aan het inkakken ofzoIk ben een nummer aan het zoeken wat ik pas geleden hoorde en ik weet helemaal niks meer, alleen dat ik het toen heel hard mee aan et zingen was.. Wel moeilijk zoeken hoor
johnvt schreef:We gaan met de koekkie moster ernaar toe, ik ben van de partij als ik mee mag tenminsteOp de camping een paar huizen terug
sybje schreef:johnvt schreef:En ineens was het stil, allemaal aan het inkakken ofzoIk ben een nummer aan het zoeken wat ik pas geleden hoorde en ik weet helemaal niks meer, alleen dat ik het toen heel hard mee aan et zingen was.. Wel moeilijk zoeken hoorJe buren waren zeker niet blij daarmee
sybje schreef:johnvt schreef:We gaan met de koekkie moster ernaar toe, ik ben van de partij als ik mee mag tenminsteOp de camping een paar huizen terug Laat maar
tja john daar heeft wyssie heel eventjes gestaan... is tegenover mijn huis...en toen woonde ik in dezelfde straat als nu.Jaaaa tentenkamp!!
Marjo_Wystan schreef:tja john daar heeft wyssie heel eventjes gestaan... is tegenover mijn huis...en toen woonde ik in dezelfde straat als nu.Jaaaa tentenkamp!!Dus jou wijk heet ook zo of niet
johnvt schreef:Marjo_Wystan schreef:tja john daar heeft wyssie heel eventjes gestaan... is tegenover mijn huis...en toen woonde ik in dezelfde straat als nu.Jaaaa tentenkamp!!Dus jou wijk heet ook zo of nietnee, spangen!!!
sybje schreef:Die zijn gekapt met klagen.. Ip daarvan hebben ze een nieuwe radio gekocht Begrijpelijk
Voor de mensen die het hier nog willen weten..Vesra is vanavond verkocht Vanmiddag mensen wezen kijken en vanavond opgehaald.
ach ik heb het daar niet vervelend gehad hoor, maar een hele leuke stal (voor mij en wys) was het ook niet maar toen had ik hem net gekocht, geen idee van andere stallen in de buurt en ik had nog geen auto
Marjo_Wystan schreef:als je gewoon de tekst intypt op internet... ?Ik kan me dus niks herinneren.. Dus ik ben eigenlijk een beetje op de gok aan het zoeken hahaha
Fammiie_x schreef:Voor de mensen die het hier nog willen weten..Vesra is vanavond verkocht Vanmiddag mensen wezen kijken en vanavond opgehaald.Oke, vervelend voor je Fem, maar dit zat erwel aan te komen zoiets of niet
Fammiie_x schreef:Voor de mensen die het hier nog willen weten..Vesra is vanavond verkocht Vanmiddag mensen wezen kijken en vanavond opgehaald.Jeetje Fem, dat is snel! Mag je af en toe wel op bezoek?
sybje schreef:Fammiie_x schreef:Voor de mensen die het hier nog willen weten..Vesra is vanavond verkocht Vanmiddag mensen wezen kijken en vanavond opgehaald.Jeetje Fem, dat is snel! Mag je af en toe wel op bezoek?Sterkte meis!
sybje schreef:Woman Is The Nigger Of The World - John Lennon huh??huh??Balen hoor Fem, je zult haar vast heel erg gaan missen maar waarsch voor Ves wel t beste
sybje schreef:Woman Is The Nigger Of The World - John Lennon huh??Nigger, dat mag hier niet he of is het nikker
sybje schreef:Woman Is The Nigger Of The World - John Lennon huh??huuuh Leuk die cup-a-soup reclame... ben ik m net vergeten