ben weer lekker een paar dagen vrij geweest! maandag, dinsdag en woensdag! echt rot dat ik af en toe veel te veel uren maak.. dan ben ik extra dagen vrij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben weer lekker een paar dagen vrij geweest! maandag, dinsdag en woensdag! echt rot dat ik af en toe veel te veel uren maak.. dan ben ik extra dagen vrij
pff.. uit mijn werk eerste de scooter ophalen (vorige maand een beurt gehad, ik gezegd dat er waarschijnlijk een nieuwe band onder moest.. ga ik hem halen zit er weer een prop in.. en ja hoor.. had ik m zaterdag nodig weer een lekke band) dan snel eten *beetje vroeg.. maar dan kan ik lekker vroeg naar de manege* en dan Ietsen rijden, en daarna les van Annemiek! en daaaaan nog even naar Loes *als ze is geslaagd natuurlijk* 
...... Owja van annemiek les vanaaf indd... Wel leuk
:D
en dan de spanning als je de telefoon opneemt ahaha
.... jongen heeft er al eerder 1 gekocht hier....Vanmiddag gelijk even bellen of de kweker nog wat heeft zitten
aatjuh12 schreef:1 van die jongste nu al verkocht? zozo doe je goed! en weten ze dan al welke ze willen hebben?
leuk leuk! het voer van puk was helemaal op.. dus heb het maar even hier in de buurt gevraagd.. heb al tegen mijn moeder gezegd dat ze het eerder moet zeggen dat je misschien ook weleens een bestellinkje mee wil nemen naar de manege

hihih ja over dat voer snapte ik wel ahahahah....alleen dat van die jongen niet:P...
..Net even de loge valk weer verder gegaan met de training.... Ja vanaaf weer heerlijk rijden
...Wij zijn al vroeg want eten daar
helemaal goed!!