Diff is jarig vandaag

Helaas niet lekker gereden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Fieke schreef:Niet zo goed.
Een ontsteking in schoft, en op de doornuitsteeksels zitten een soort schelpjes, doordat de band die daar over heen loopt er aan trekt.
Nu een maand rust houden, dan terug voor controle. Kijken hoe de ontsteking zich hersteld, eventueel inspuiten.
Die schelpjes over die doornuitsteekels zorgt niet voor het probleem, dat is echt ze schoft.
Dus kortom, afwachten en een lange tijd niet rijden. Küt maar nu weten we wel waar we aan toe zijn
_Rijkie_ schreef:_Fieke schreef:Niet zo goed.
Een ontsteking in schoft, en op de doornuitsteeksels zitten een soort schelpjes, doordat de band die daar over heen loopt er aan trekt.
Nu een maand rust houden, dan terug voor controle. Kijken hoe de ontsteking zich hersteld, eventueel inspuiten.
Die schelpjes over die doornuitsteekels zorgt niet voor het probleem, dat is echt ze schoft.
Dus kortom, afwachten en een lange tijd niet rijden. Küt maar nu weten we wel waar we aan toe zijn
Op zich is de prognose wel goed toch?
haha
JoNew schreef:Gefeliciteerd! Grappig dat jullie bijna op dezelfde dag jarig zijn!
Ik moet zo naar de tandarts.. Heb n gaatje
Ga even centjes brengen voor dat hij zich bedenkt.
)
Al blijft het een moeilijk verhaal! Maar juist omdat ik zoveel twijfel waar ik goed aan doe, ga ik dit nog maar even proberen._Rijkie_ schreef:Thnx allemaal lievies!!
En Fiek, ik vond het er echt ontzettend goed uitzien op New