Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ahtnamas schreef:Manon_S schreef:Ik had ook een keer buiten een bokgalop met Dunja.
De paarden voor mij gingen heel snel een bocht om en het ruiterpad lag tussen 2 paaltjes.
Dunja ging keihard de bocht om achter de andere paarden aan..
Maarja bij die bocht stonden dus 2 paaltjes die mevrouw te laat zag.
Dus ze sprong erover heen en bij de landing gaf ze me toch een bok whaha, ze vond het echt leuk.
Die paarden flippen altijd in galop bij de bochtjes! Zijn echt gekke dingen dan... wij hebben zelf een hele rij bokkende paarden gehad omdat er in de bocht op het bankje ook nog eens hele enge mensen zaten....
.
)
.
.
Broccoli schreef:Ik weet niet meer precies hoe ik gevallen ben en waarom.
Het enige wat ik nog weet is dat ik geen balans had op Chibra omdat ze vergeleken met Dunja heel rank is.
Ik raakte ook steeds m'n beugels kwijt ofzo. Verloor na de sprong m'n evenwicht, ze ging heel hard rennen en scherpe bochten maken.
[/quote]
)??
[/quote]
Ik verlies er toch niets mee haha

heeerlijk ! gewoon lekker chillen ! tot alles weer weg is, en pas weer gaan jumpe als jij er klaar voor ben !
Sabinee__ schreef:Ahtnamas schreef:Ik zie trouwens net dat Footloose deze week in Almere te zien is en dat er voor de donderdag nog best een aantal kaarten beschikbaar zijn! Iemand zin in een musical?
Wat is Footloose?
Als er iemand van hier mee wilt?? lijkt me best gezellig! Anders ga ik even kijken wie er donderdagavond vrij is!
Weet niet hoelaat de musical begint? moet om 4 uur dan bellen. Moet je anders maar ff je tel nr pbe dan kan ik je smsen wat je moet zegge bij de balie en melde wanneer het gelukt is 
scheeld je weer 2x 30 a 40 euro

Vind jullie een leuke combinatie!

zit me de hele tijd aan te staren, wil ze dat ik d'r ga aaien enzo
maar ik kan niet aaien en typen tegelijk