hestejente schreef:Nee niet echt, ik ga wel even zoeken op internet.Leuk, dus je bent helemaal in het nieuwBedoel je zo'n lang shirt dat je ook over een broek kunt dragen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(zo heet hij toch??)
Auke is erg leuk 

hestejente schreef:Hoi Roos! Nou, ik ben gaan rijden joh. En hij heeft goed z'n best gedaan, wel wat wiebelig nog, hij moet ook leren om op vier pootjes te lopen en zelf z'n hoofd te dragen maar viel me niets tegen zoals het vandaag gegaan is. Weliswaar heb ik het eerste stuk langs het kanaal afgelegd in sneltempo tölt en met m'n handen zowat bij m'n oren, meneer vond namelijk dat hij al lang genoeg niet had gerend maar ik wilde stappen. Toen heb ik 'm toch eerst maar even laten galopperen en daarna vooral met 'm gestapt, aan een heel los teugeltje, anders blijft hij maar zo hangen. Heb zelfs een stukje met 'm gedraafd zo en dat ging een beetje wiebelig maar verder prima. En jij? Heb je eigenlijk vaste dagen waarop je Auke gaat rijden?
En foei, zomaar toegeven aan je pony zijn wensen..
Hij moet naar jou luisteren hea!
hestejente schreef:Hey, daar hebben we Roos d'r nieuwe kanjer! Stoer paard joh! Hoe oud is hij?

Maar even serieus, als rechtgeaarde IJslander heeft hij twee standen. Bijna altijd staat hij in spaarstand, maar zodra je dan opstijgt en hij wat moet doen gaat het "okee, we gaan!"- knopje aan en dan gaat 'ie ook echt. Maar dat doet hij dus alleen als hij moet werken, want gewoon een stukje naar binnen lopen is zonde om je energie aan te verspillen.