Nou Fen dan weet je waar je heel hard voor moet gaan sparen . Je moet natuurlijk wel blijven autorijden want anders verleer je het nog . Niet dat dat dan nog uitmaakt, al stap je na negen jaar pas weer in een auto (of na 10 jaar dan heb je geen punten rijbewijs meer) je rijbewijs blijft geldig . Al weet je dan de helft al niet meer....
sas, ik snap ook niets van mijn rooster en de TU moet ik ook nog snappen. Pffrt, gelukkig zijn het wel leuke meiden en een leuk leven. Ik moet nu wel heel erg bij komen. haha en net vertelde mijn net nieuwe laptop dat ik niet te snel mag typen
wahah, verder leef ik hier nu wel, maar ik ben kapot. Morgenheb ik eerder vrij en dan ga ik lekker allerlei dingen regelen die ik nog regelen moet... wahaha, ik heb honger!
Dank u . Heb het overleeft bij Pharos . En ben wakker gebleven in de bus . Maarrrrr Fen jij bent dus al aan het echte studentenleven begonnen . Ik vind wel dat Sas en ik een keer jou nieuwe plekkie moeten komen verkennen hoor .
Pharos, was dat nu een reiswinkel? (daar is een mooier woord voor.. ik weet).
En ja, ik kan jullie vanuit hier op de hoogte houden, van mijn wilde studentenleven. Gelukkig heb ik een leuk huis En nu dus een mooi lappie, waar ik erg blij mee ben en verder... leuke studiegenoten en gewoon wel tof. Komt helemaal goed denk ik