Maaikeee schreef:Hier spreekt beugelbekkie!
Die zometeen naar de bus gaat om nog even naar school te gaan tot half 5(moet van mams)
Nu heb je een stralende glimlach! Daar moet je van genieten Maaik!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maaikeee schreef:Hier spreekt beugelbekkie!
Die zometeen naar de bus gaat om nog even naar school te gaan tot half 5(moet van mams)
Melanieetjuh schreef:Astor schreef:Ik was kwart voor 10 al uit
& ging daarna gelijk door naar de manege om naar Ayla & Myra te kijken!!
Oke!! Hoe gaat het oefenen?
Ik zit nog in dilemma of ik zondag kom kijken, wil graag Ayla wel eens bewonderen.. Maar waarschijnlijk gaan we ook naar m'n broer..

, en ik ga zo weer weg XD. Ik had een topic geplaatst of iemand interesse had in frontriemen, heb nu al meer dan 8 aanvraagjes ...
Hard werken van het weekend (H). Mensen vinden vooral mijn wit met bloemetjes wedstrijdfrontriem leuk, maar die geef ik echt niet weg! (vraag er om te oefenen geen geld voor
)
Sowieso buiten wat plaatjes van mijn touchiee schieten (laura gaat fotograferen, ik ga poseren met mijn meisje
)
En zo ongeveer de helft vandaag nog

want ik werk nu maar 1 dag in de week!
. hihi leuk die foto's van Ayla, melis..
Yaraa schreef:Halloootjes. hihi leuk die foto's van Ayla, melis..
daar lijkt ze inderdaad best klein

nee zeker tijd niet gesproken.. ben de
allerlei dingen inleveren enzo..

Melanieetjuh schreef:Goedemorgen!
Dinsdag lekker gereden, alleen wat was ie weer onwijs sterk!
Echt niet normaal.
En het was zooo druk! Kon amper een volte ofzo rijden.. En daarnaast Twingo en Don = oorlog. Zodra die 2 maar even bij elkaar zijn is het menens. Vooral van Twingo's kant, ze moet niets hebben van Don en wijkt echt 10 meter uit (van de hoefslag) als ze Don ziet lopen en probeert te trappen. Als er een goede ruiter op zit, gaat het nog wel.. Dit was dinsdag nog niet echt het geval..
Rox heeft het ook niet zo op Don, alleen das nog wel te handelen.. Maar die Twingo!
Kirs, Worlino liep echt fijn bij je!![]()
ondanks de drukte, straalde ze echt zo'n ontspannen sfeer uit. heel fijn.
Iriis_ schreef:Joke is van Nienke (dat friesje) afgevallen...
2 gebroken werfels.. En nog meer gebroken dingen..
Echt erg..