Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kleinie peerdjes worden groot
Binar schreef:Middag
Ja Kaar, voor je t weet les je met Blan ipv Joepiekleinie peerdjes worden groot
![]()
jet, beterschap!
wordt wel een stijd voor blando tje hoor 
voel me wel beetje schuldig
moeders is wel geweest maar ja hebben ze het weekend vrij gehad
naoompje wil je morgen iets rustig aan doen met pina... ze heeft 2 dagen niks gedaan

.... Ben ik voorzichtig met hem bezig in verband met zijn stijve benen en zijn krakkige gewrichten, gaat hij als Salinero tekeer!! Maar, ik zal het verklappen: ik vind hem erg mooi als ie zo doet! Wát een prachtpeerd, die kracht in dat lijf! Hij heeft het dus nog wel, die power, die gaat er nooit uit, denk ik.
Het lukte me gewoon echt niet haha
Maar uiteindelijk heb ik hem toch nog wel goed in galop gekregen
Maf peerd
Deze rit was ook al zo lekker relaxted, en ondanks dat er veel wind stond waren ze beide superbraaf!
Ach joh, dagje overslaan is ook wel eens lekker, toch? en nu ze 24/7 op t land staan moet je er gewoon lekker van genieten
niks voor mij maarja moet maar net doen alsof je een beetje met de mode emee gaat toch haha 
lekker hoor lekker buiten rijden... anous w il je binnen kort ook niet keer met mij mee met ukkie...
vera23 schreef:morge!
heb gister 2 luchie gekocht en een riem.. voor bij een jurkie die vrijdag gekocht heb... hahahhaah vera in jrkiesniks voor mij maarja moet maar net doen alsof je een beetje met de mode emee gaat toch haha
ja zeker een wind vond het helemaal niks gister aaflekker hoor lekker buiten rijden... anous w il je binnen kort ook niet keer met mij mee met ukkie...
Kan ik volgens mij goed rijk van worden
maar durf er nog erg te pushen voor het geval ze weer rare beweging maakt met het been ofzo ben toch voorzichtig nog
en met een paardje erbij is het toch wat fijner en leuker voor der

maar zo de eerste keer is wel handig
nou we kunnen woensdag ander wel of donderdag kan ook zeg het maar
ik doe ook rustig aan meer stappen enzo.. beetje draven kan ook .. die paden zijn toch veelste zwaar