Marijk en Caar, succes morgen!! Zet hem op!
Ik heb vandaag de canvas binnen gekregen van mij en Taco. Zooo moooi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En met de regio voor het eerst op chique
_Rijkie_ schreef:Heb vandaag veel geld uitgegeven
Had mn "lesgeefgeld" al een tijdje opgespaart en dacht dat mn nieuw champagne zooi daar wel een mooie bestemming voor was
Vandaag bij V Schie en Hypo geweest en heb van alle merken de kleur champagne van alle artikelen gezien
Maar heb alles mooi bij elkaar gezocht
Morgen dus mijn laatste keer in het witEn met de regio voor het eerst op chique
En dan nog wel zwart-champagne? 
Heb je alles van hetzelfde merk of paste dingen van verschillende merken ook bij elkaar? _Fieke schreef:_Rijkie_ schreef:Heb vandaag veel geld uitgegeven
Had mn "lesgeefgeld" al een tijdje opgespaart en dacht dat mn nieuw champagne zooi daar wel een mooie bestemming voor was
Vandaag bij V Schie en Hypo geweest en heb van alle merken de kleur champagne van alle artikelen gezien
Maar heb alles mooi bij elkaar gezocht
Morgen dus mijn laatste keer in het witEn met de regio voor het eerst op chique
Wat gaaf!En dan nog wel zwart-champagne?
Mooooii!Heb je alles van hetzelfde merk of paste dingen van verschillende merken ook bij elkaar?
Mettertijd wil ik wel over naar blauw denk ik 

Talida schreef:succes morgen! ik ga lekker naar buiten met sniesie, als het droog is. en ander smoet tal lekker aan de bak, ze is aan de beurt (zegt eric volgens mij bij iedereen haha)
ben onze vakantie aan hetplannen en ook veel geld aan het uitgeven en om in de stemming te komen lekker flesje rose open en nu ben ik beetje woesie!

En achjoh na die broek veel gewassen te hebben wordt die toch wel lichter

:
Ik had een 9!!!
voor middendraf
_Rijkie_ schreef:cowboy shine ofzo Lin,
Hier mijn verslag:
Heel fijn gereden, 1e met 203 en 2e met 187
EN!!!Ik had een 9!!!
voor middendraf