Hij zit tegenwoordig de hele dag in de boom in de tuin.. want daar zijn duiven met een nest bezig
Hij moet alleen eerst over een dunne tak er naartoe, en steeds als hij er eindelijk is zijn de duiven weer weggevlogen

keren tussen 2 takken..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jagers 1e klas
Ik heb mijn hele leven al dezelfde
Nou ja als ze hun werk maar verder goed doen dan vind ik het prima..
Ben wel benieuwd wanneer het zal gaan gebeuren

Begon bij mij zondagavond en t is nog steeds niet over...
en anders prop ik mezelf lekker vol met paracetamol. Want mn weekend laat ik niet verpesten
Ik zit ziek thuis en heb geen moer te doen, dus dan wil dat vanzelf wel he...
Dus zal ik die taak wel even op me nemen, hahahahaha

En dan zondag buiten rijden en zaterdag in de bak denk
we zien het wel.
Gezellig!
.. En lekker uitzieken hoor!!
Weet je zeker dat je niet een keertje lelijk tegen hem gedaan hebt? Want je weet toch dat mijn gevoelige lomperik daar niet tegen kan he...en als ik het hoor
Gna gna gna!djinnie schreef:Hahahaha, Fal, we zullen zien wat hij ons vertelt morgen avondWeet je zeker dat je niet een keertje lelijk tegen hem gedaan hebt? Want je weet toch dat mijn gevoelige lomperik daar niet tegen kan he...en als ik het hoor
Gna gna gna!
Je weet wel hoe dol ik ben op je hulp, toch?

Gelukkig waren ze zo aardig om een andere afspraak af te zeggen zodat ik vanmiddag meteen behandeld kon worden
)
en noodvulling erin.
Erger dan vanochtend kan het denk ik niet meer worden
djinnie schreef:Veel plezier, Tess. Zondag is Tessa ook bij Moon, dus misschien kunnen jullie samen wel een buitenrit makenGezellig!
Marieke_ schreef:Balen Anous... veel beterschap.
en dan nieuw topic