Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het zijn ook altijd dezelfde.. Evalanche kan het gewoon aan, Jan heeft haar bekeken. Naar haar lichamelijke conditie vooral om te kijken of ze het aan kon, als Jan het had afgekeurd, hadden we gewoon gewacht tot ze er wel klaar voor geweest was. Trouwens, mailtjes en p.btjes krijg ik niet van je.
. Ik zou het fijner vinden om dit topic gezelliger te houden, net zoals het bij ons op stal overigs de laatste tijd ook altijd zo is. Dus ik heb geen zin in een 'bokt' discussie via het Verboon topic wat gewoon gezellig moet blijven.
. Zaterdag gaan ze weer lekker het land op
, kan niet wachten. Eefje staat op 1A, geen idee waar Steef staat, maar wel het zelfde land als vlede jaar. Bij de rijbak zeg maar
.
* mag ik dan afentoe wat tanken bij je
* Haha.
Echt heel raar, maar soms krijg ik hem een uur later binnen en staat er dat ik hem een uur eerder binnen gekregen heb..
..

Maar goed... Niks mis mee om een 3-jarige merrie te laten dekken hoor
Mijn o-zo prachtige Valencia heeft ook haar kindje als net 4-jarige ter wereld gebracht en ik heb nooit gemerkt dat ze daar ook maar een haartje slechter van is geworden
En het resultaat is er ook niet minder om geworden: 
En onder slecht weer versta ik iets als een wervelwindstorm
haha
, maar heb van kwart voor 7 tot kwart over 7 les, wss toch iets korter
.
Het weer ziet er tot nu toe veelbelovend uit, maar in Nederland weet je het natuurlijk nooit
Hoop dat het zo blijft, want ik hou wel van de buitenbak
Zal straks nog wel even kijken, maar weet het 95 % zeker Olympia schreef:Ik heb het op geschreven dinsdagZal straks nog wel even kijken, maar weet het 95 % zeker