Is het weer is zo'n feest Flurk? Alles wordt duurder en kleiner. Toen ik een lange tijd geleden een pak snickers kocht merkte ik ook dat ze steeds kleiner werden.
Wordt overigens ook geroepen dat in 2020 de sigaretten ook weer omhoog gaan, en dan betaal je er gelijk de volle 75 euro voor. Of we dit moeten geloven, geen idee. Maar je weet maar nooit in deze maatschappij!
Ik heb een vraag. Iemand stuurt mij sms jes en dan is de tijd een uur later dan de werkelijke tijd. Het berichtje komt direct binnen maar de klok klopt niet. Mijn telefoon geeft de juiste tijd en haar telefoon ook. Kan iemand mij uitleggen hoe ik het uur verschil kan oplossen
Goh, wat is het hier weer gezellig . Het zijn ook altijd dezelfde.. Evalanche kan het gewoon aan, Jan heeft haar bekeken. Naar haar lichamelijke conditie vooral om te kijken of ze het aan kon, als Jan het had afgekeurd, hadden we gewoon gewacht tot ze er wel klaar voor geweest was. Trouwens, mailtjes en p.btjes krijg ik niet van je. . Ik zou het fijner vinden om dit topic gezelliger te houden, net zoals het bij ons op stal overigs de laatste tijd ook altijd zo is. Dus ik heb geen zin in een 'bokt' discussie via het Verboon topic wat gewoon gezellig moet blijven.
Maar oké.
Net nog even Eefje gereden, madame heeft drie dagen niet veel gedaan (stapmolen/los staan/poetsen enz) maar niet gereden. Kleine 15 min gereden, was goed genoeg om haar een klein beetje aan het lopen te hebben voordat we morgen weer les hebben . Zaterdag gaan ze weer lekker het land op , kan niet wachten. Eefje staat op 1A, geen idee waar Steef staat, maar wel het zelfde land als vlede jaar. Bij de rijbak zeg maar .
@Flurk, is goed! Misschien kunnen we een voersilo gebruiken voor de brandstof! * mag ik dan afentoe wat tanken bij je * Haha.
Oeff, 75 Euro? Duur! Word steeds gekker met Nederland..
@Flurk! Daar heb ik ook last van Echt heel raar, maar soms krijg ik hem een uur later binnen en staat er dat ik hem een uur eerder binnen gekregen heb..
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-12 20:49
Priszz schreef:
@Flurk! Daar heb ik ook last van Echt heel raar, maar soms krijg ik hem een uur later binnen en staat er dat ik hem een uur eerder binnen gekregen heb..
Hallo R. Naar aanleiding van jou bericht wil ik nog even reageren. Ik snap jou aandeel in dit topic niet. Ten eerste is het enige wat jij doet kritiek leveren. Als je nou eens ergens gelijk in had... Of als je zelf het wiel uitgevonden had omtrent de juiste verzorging van paarden, had ik allicht wat meer respect op kunnen brengen voor jou. Ten tweede sta je niet eens bij ons op stal. Dus hou het alsjeblieft alleen bij lezen als je ons zo boeiend vind. Dankjewel.
Oja. Stalgenoten ik doe ook mee als jullie iets organiseren met springen of schriktraining. Leuk!
irissie12
Geplaatst: 26-04-12 22:20
Ik wil me volledig aansluiten bij eem. Je neemt me de woorden uit de mond. Hoogstens irritant. Ach je kunt het haar ook niet kwalijk nemen, ze kent alleen haar eigen werkelijkheid. Wil natuurlijk niet zeggen dat het dan daadwerkelijk ook DE werkelijkheid is.
Verder ga ik hier niet op in, houd je afzijdig als je niks leuks te melden hebt.
Hartelijk bedankt
AndreaB
Geplaatst: 26-04-12 23:08
Dacht al dat ik de enige was die me enigszins ergens aan stoorde Maar goed... Niks mis mee om een 3-jarige merrie te laten dekken hoor Mijn o-zo prachtige Valencia heeft ook haar kindje als net 4-jarige ter wereld gebracht en ik heb nooit gemerkt dat ze daar ook maar een haartje slechter van is geworden En het resultaat is er ook niet minder om geworden:
AndreaB
Geplaatst: 26-04-12 23:10
Vanavond naar Belle Perez geweest Volgende keer toch iets beter haar repetoir bestuderen, want ik kon maar 3 'liedjes' (lees: 3 zinnen uit 3 liedjes ) meezingen Nu lekker tukkie doen, want morgen is het tijd voor mijn mondelinge examen
Oja, Pris!! Hoe laat heb jij morgen les en waar ga jij dan rijden?? Ik heb morgenavond 20.00 uur springles van Roelof en dan moet ik vooraf al het een en ander aan materiaal neerzetten, maar wil jou ook niet in je les lastig vallen. Bij voorkeur rijd ik gewoon lekker in de buitenbak, maar als het slecht weer is kies ik misschien toch voor de binnenbak En onder slecht weer versta ik iets als een wervelwindstorm haha
AndreaB
Geplaatst: 26-04-12 23:13
En ik PB je van de week wel even met een fototje. Mijn voornaam liever niet noemen lol
Ohh dan hoef ik je niet te storen Het weer ziet er tot nu toe veelbelovend uit, maar in Nederland weet je het natuurlijk nooit Hoop dat het zo blijft, want ik hou wel van de buitenbak
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-12 08:14
Ik heb heerlijk uitgeslapen en ben net wakker gemaakt door zoon die zei dat hij naar school ging. Lief he? Dan even huiswerk maken en ik zie de zon schijnen dus dat wordt lekker mennen in de buitenbak. En wat een gave foto staat er hier is net robesh?
pff wat een vraag moet je zien; 2.10) Schrijf een rapport van maximaal 1 A4 over de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid van het schoolgebouw.
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-12 10:00
Olympia schreef:
Dat staat wel op de kalender hoor
heb gister gekeken (om 17:00 uur)en er stonden alleen avondlessen op maar ik hou rekening met je hoor. Wil niet je les verzieken, misschien kom ik wel even kijken (en poep scheppen?)
Ik heb het op geschreven dinsdag Zal straks nog wel even kijken, maar weet het 95 % zeker
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-12 10:07
Olympia schreef:
Ik heb het op geschreven dinsdag Zal straks nog wel even kijken, maar weet het 95 % zeker
ik ben heel benieuw ga ook nog even kijken maar heb deze week nog iets raars. dinsdag was zaagsel dag en er lag geen zaagsel dus ik heb er niet aan gedacht. Woensdag is mijn stal uitgemest door E en die heeft schijnbaar baal zaagsel erin geplaatst. En dat zag ik gisteren pas