Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:08

banjers schreef:
Haha de prijsuitreiking was echt 1 grote grap! Punten van in de 200 was niks! Heb zelfs onder de prijsuitreiking nog erg gelachen. Die punten waren echt niet normaal meer! Zo wil ik ook nog wel wedstrijden gaan rijden Knipoog
Maar jullie hebben het erg goed gedaan hoor OK dan!

Haha dan hebben we het inderdaad erg goed gedaan!! Tong uitsteken Ik hoop dat het ten goede van het kamppotje was gegaan. Wie had er gewonnen eigenlijk?

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:29

Serada schreef:
banjers schreef:
Haha de prijsuitreiking was echt 1 grote grap! Punten van in de 200 was niks! Heb zelfs onder de prijsuitreiking nog erg gelachen. Die punten waren echt niet normaal meer! Zo wil ik ook nog wel wedstrijden gaan rijden Knipoog
Maar jullie hebben het erg goed gedaan hoor OK dan!

Haha dan hebben we het inderdaad erg goed gedaan!! Tong uitsteken Ik hoop dat het ten goede van het kamppotje was gegaan. Wie had er gewonnen eigenlijk?

Dat hebben jullie zeker. Er is intotaal €1000,- opgehaald!! Als je dat vergelijkt met de €460,- ofzo van vorig jaar. Bij de KNHS is Dana met Lester 1ste geworden, bij de B gewoon Tonke met Cleo (die zwarte) en bij de L natuurlijk Liset! En bij het springen heeft Azizha met Benjamin gewonnen, maar daar hebben jullie natuurlijk niks van meegekregen! Was wel heel leuk want dit was waarschijnlijk een van de laatste wedstrijden die dit meisje heeft gereden hier in nederland. Ze gaat namelijk binnen nu en korte tijd emigreren naar Australie! Was wel heel leuk dus dat juist zij gewonnen had!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:51

Zozo dat is een keurig bedrag zeg! Dat springen zag er trouwens erg leuk uit en ook leuke hindernissen hihi... Nou ik vond de voorlezer ook heeeeeeel erg goed hoor en o zo duidelijk! Nerd

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:52

He jurymevrouw......hehe
Had je geen zin meer om Thom te slingeren vanmiddag?
Sow getver moet ik gewoon weer werken morgen he...
Heb echt totaal geen zin hoor......vroeg dr uit en weer
Hihi ken iemand me niet ff aansteken met een of ander grieppie... Duivel Clown

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:53

Mn leenzadel is trouwens hopelijk geregeld...
Hij beld morgen voor een afspraak, en dan word t een Ainsly met verstelbare boom, dus gelukkig niet zo'n piepkraak kunstofding...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:11

Esther28 schreef:
Hij beld morgen voor een afspraak, en dan word t een Ainsly met verstelbare boom, dus gelukkig niet zo'n piepkraak kunstofding...

Mmmmh wat heb jij meer dan ikke... Rolleyes Tong uitsteken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:12

Esther28 schreef:

Nou gelukkig maar want dan kan je tenminste een beetje rijden. Ik ga Peter dinsdag weer bellen en dan hoor ik het wel weer...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 22:13

HEb je het zadel nog niet terug Lin??
En hoe staat het met je nieuwe zadel??

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 08:08

Wat een gedoe met al die zadels zeg Ach gut
Nou hoop dat jullie weer snel kunnen rijden met de nieuwe aanschaf Haha!
Zo vandaag komt de dierenarts weer bloed trekken, hopelijk voor de laatste keer.
drie keer bloedonderzoeken is al erg veel, dus nu maar hopen dat het allemaal goed is.
maar dat denk ik haast wel
Hij is lekker ontspannen in zijn lijf, plus ik kan opstappen zonder te veel bombarie.
Kan haast niet anders zijn dan goed
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 10:12

ben beneiuwd wat de bloed test zegt wil.
sorry dat ik je niet herkende aan de telefoon Bloos
ik was overal en nergens met mijn gedachtten.

leuke jury, daar wil ik ook wel bij rijden, en zadels, praaat me er niet van,ellende!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 10:13

banjers schreef:
Dat hebben jullie zeker. Er is intotaal €1000,- opgehaald!! Als je dat vergelijkt met de €460,- ofzo van vorig jaar. Bij de KNHS is Dana met Lester 1ste geworden, bij de B gewoon Tonke met Cleo (die zwarte) en bij de L natuurlijk Liset! En bij het springen heeft Azizha met Benjamin gewonnen, maar daar hebben jullie natuurlijk niks van meegekregen! Was wel heel leuk want dit was waarschijnlijk een van de laatste wedstrijden die dit meisje heeft gereden hier in nederland. Ze gaat namelijk binnen nu en korte tijd emigreren naar Australie! Was wel heel leuk dus dat juist zij gewonnen had!

Haha, hebben we toch goed gejureerd Lin. Want ik zei steeds, Dana moet winnen, haha!
We hebben zo hard gelachen! Aantal beginnertjes wisten mijn god niet hoe ze moesten rijden. Reden ze helemaal verkeerd en Lin en ik gewoon 6jes geven, haha! Wij hadden allang dikke 2en gekregen, hihi! Maar we mochten geen onvoldoendes geven, hihi, want er moest zoveel mogelijk geld opgehaald worden, hihi!

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 13:09

Serada schreef:
Zozo dat is een keurig bedrag zeg! Dat springen zag er trouwens erg leuk uit en ook leuke hindernissen hihi... Nou ik vond de voorlezer ook heeeeeeel erg goed hoor en o zo duidelijk! Nerd

Ja vooral die voorlezen deed het erg goed Bloos ...Wat me dan wel weer een beetje tegen viel is dat er op geen van de protocollen iets over de voorlezer stond Huilen
Springen was zeker leuk om te zien!! Haha en ook dat was soms erg lachwekkend!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:09

banjers schreef:
Serada schreef:

Ja vooral die voorlezen deed het erg goed Bloos ...Wat me dan wel weer een beetje tegen viel is dat er op geen van de protocollen iets over de voorlezer stond Huilen
Springen was zeker leuk om te zien!! Haha en ook dat was soms erg lachwekkend!

De volgende keer krijg jij speciaal je eigen voorleesprotocol..!! Knipoog Haha!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:09

als ik weer ga starten,wil ik ook jullie als jury Haha!

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 22:06

Snackie schreef:
ben beneiuwd wat de bloed test zegt wil.
sorry dat ik je niet herkende aan de telefoon Bloos
ik was overal en nergens met mijn gedachtten.

leuke jury, daar wil ik ook wel bij rijden, en zadels, praaat me er niet van,ellende!

Geeft niks An, zeker met dit soort momenten kan ik het me ook heel goed voorstellen Knipoog
Ja ik ben ook wel heel erg benieuwd naar de uitslag, maar zoals het er nu uit ziet en hoe zijn spieren aanvoelen, hebben we er een goed gevoel bij. Ja
Hij is ook nog eens extra onderzocht op eventuele pijnen die nog zouden kunnen huishouden, maar hij reageert helemaal nergens meer op.
Dus hij is geheel pijnvrij Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Plus het is nu al een lekker gevoel dat ik op kan gaan stappen zonder hulp van anderen.
Bloos

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 07:24

helemaal top wil!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 09:54

Ik heb net met Peter van Mr. Ed gesproken en ik krijg een nieuw Kieffer Frysk zadel... Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 10:03

Serada schreef:
Ik heb net met Peter van Mr. Ed gesproken en ik krijg een nieuw Kieffer Frysk zadel... Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Een nieuwe die je meteen weer verkoopt Tong uitsteken Huilen van het lachen maar wel goed nieuws voor je! Kunnen ze m niet meer maken, je oude?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 10:19

xDaayx schreef:
Serada schreef:

Een nieuwe die je meteen weer verkoopt Tong uitsteken Huilen van het lachen maar wel goed nieuws voor je! Kunnen ze m niet meer maken, je oude?

Nee schijnbaar waren er toch problemen. Kan ik eindelijk weer heerlijk gaan rijden met Thom. Is ook goed voor zijn buikje... Tong uitsteken

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 11:21

Das wel een hele nette sevice zeg.
Wel lekker hoor dat je er weer op kan Lin
Dan kan je weer gaan trainen voor de wedstrijden toch?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 11:46

peetorlan schreef:
Wel lekker hoor dat je er weer op kan Lin
Dan kan je weer gaan trainen voor de wedstrijden toch?

Ja inderdaad. We staan nu al een tijdje stil en op zich natuurlijk geen probleem maar op een gegeven moment wil je weer wat gaan doen hé...Alles goed met jou en Whis, Peet?

peetorlan schreef:

Jazeker keurig hoor!! Haha!

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:00

Serada schreef:
peetorlan schreef:

Jazeker keurig hoor!! Haha!

Beetje traag alleen Tong uitsteken Naar mijn idee hadden ze er best wel eerder achter kunnen komen dat het niet meer te repareren was en dat je een nieuw zadel behoorde te krijgen.

@Esther: Heb jij al wat over je zadel gehoord?

Bahhh ik wil niet meer, ik wil lekker naar huis. Moet voor vrijdag een opdracht afhebben voor school. Moet een strategisch kader maken en het lukt voor geen meter omdat school weinig tot geen uitleg er over gegeven hebt. EN de info die we hebben gekregen spreekt elkaar tegen :S

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 12:09

Met Whis gaat het super.
Met mij gaat het k*t, maar komt wel weer op de rails hoop ik.
Als het slapen weer zou lukken dan komen we een heel end

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 14:47

Serada schreef:

Jij maakt ook snel alles kapot Tong uitsteken Tong uitsteken
Maar moet wel zeggen dat je een perfecte service krijgt zo.
Daar kunnen vele andere nog van leren. Knipoog
Nu hopen dat ie past met Thom zijn dikke buik Schijnheilig
Anders kan je hem altijd nog op deze manier trainen.
Afbeelding
ROFL ROFL

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 14:48

whahahaha