Jep, dankjewel!!

Ik word 18, dus nu mag ik ook gaan auto rijden! Dan kom ik volgend jaar gewoon zelf met de auto naar LC

Haha maandag om 18.10 moet iedereen binnen blijven
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

dani_spit schreef:Fiona, ik heb de nieuwe data voor de nieuwe crosstrainingen. Ik weet niet of jij ook een mailtje heb gehad. De data zijn:
zondag;
11 april
2 mei
6 juni
20 juni
4 juli
Ik kan juni zozo niet want dan zijn mijn ouders naar IJsland en heb ik wel een trailer maar geen autohaha. Maar die andere 3 data kan ik waarschijnlijk wel. Ik ga ff vragen welke ik allemaal mag
xFioon schreef:dani_spit schreef:Fiona, ik heb de nieuwe data voor de nieuwe crosstrainingen. Ik weet niet of jij ook een mailtje heb gehad. De data zijn:
zondag;
11 april
2 mei
6 juni
20 juni
4 juli
Ik kan juni zozo niet want dan zijn mijn ouders naar IJsland en heb ik wel een trailer maar geen autohaha. Maar die andere 3 data kan ik waarschijnlijk wel. Ik ga ff vragen welke ik allemaal mag
Wij hebben ons opgegeven voor 11 april
Ga dat maandag even proberen te ruilen en me dan ook opgeven voor 11 april en 2 mei 
Doe je mee bij de gevorderden of beginners?
Ik zat de eerste keer bij de beginners omdat er geen puppygroep was geloof ik. Maar er was er maar 1 die ooit al gecrossd had, de rest ook nog nooit
Ja ik had al een paar sprongetjes in Ermelo gedaan 

Maar da's altijd beter dan hard op je

Alleen het verschil is dat je natuurlijke hindernissen springt, dat vinden ze allemaal geweldig alleen is het bij sommige hindernissen wel weer een andere techniek die je moet gebruiken. Bijvoorbeeld walletjes af springen, moeten de paarden zich laten zakken ipv springen
Ik ben er tijdens de cross ook al afgevlogen en ik denk dat er elke training wel iemand afgaat haha 

)
xan schreef:Wij hadden gister een springclinic van John Maarsen.
Dat was erg leuk, maar No werd wel erg enthousiast.
Dus toen we aan een parcoursje bezig waren, ging ie opeens hard,
ik was de controle kwijt, en dus kwam No verkeerd op de hindernis
aan, hij maakte zelf nog even een tussengalopsprong (ofzo) waar ik
niet op bedacht was. En ik was uit balans, toen meteen de sprong erachter aan
en toen ging het mis !!!!!
Helaas, ik lag er naast. Wel keurig door gerold, maar kwam op mijn billen terecht
en heb nu wel een heel gevoelige kontMaar da's altijd beter dan hard op je
rug terecht komen.
Verder niets bezeerd, dus er weer op. Ik mocht een rondje stappen en toen weer
het parcours springen. Vond het wel ff spannend, maar toch weer alles gedaan.
Maar helaas een springcarriere zit er ook niet