Linn nogmaals heel veel sterkte! Lijkt me echt het meest vreselijke wat je kan overkomen om zo jong al een van je ouders te verliezen !
haha 1 april, ik heb een mooi onderschrift voor een maand
Pff vandaag te horen gekregen dat het niet goed gaat met Pukkie (De poes bij mn mams).. Al vanaf kleins af aan mijn knuffeltje! Vind het echt zo klote!! Ze wordt ook al 19 in Juni dus ze is echt oud.. maar als het einde dan echt dichtbij komt is het zo onwerkelijk.. Zou dr echt zo missen als ze dood is... Ik ga morgen nog even langs om dr te knuffelen! Ze gaf wat bloed af sinds gister.. Dus mama heeft even gekeken en DA gebeld.. die zei in de gaten houden en komen als het erger wordt.. dat is het tot nu toe gelukkig niet.. Ze heeft vanavond haar zachte voer wel opgegeten en heeft geplast en geen bloed afgegeven.. DA zei dat het ook een adertje in de anus kon zijn die is gesprongen.. Ik hoop echt zo dat het niks ernstigs is zoals bv haar nieren die het begeven.. Duimen jullie mee dat dikke poes nog even bij ons blijft?
Thanx meiden! Ze is er nog Gister even bij dr geweest en gaat weer wat beter.. Ze krijgt nu gelei van whiskas en dat eet ze op! Ze plast ook weer neutraal.. de DA dacht aan een gesprongen aderthe in haar anus en dat geneest gewoon.. Dus ik hoop dat ze nog even mag blijven.. Ze is wel echt oud , die tekenen blijven ook wel.. Maar het bloeden is iig gestopt
Ik ga morgen een workshop hondentrimmen geven. Voor mbo 1 en 2. Iemand nog tips kwa lesgeven ik neem een aantal honden mee waar we mee bezig gaan. Wat tips voor de theorie zou leuk zijn
_Lucy
Geplaatst: 07-04-14 15:11
heb niet echt verstand van honden trimmen maar voor de theorie uhm.. veel aan hun vragen? welke honden je mee hebt, hoe ze volgens hun getrimt zouden moeten worden, waarom dat is.
Vooral ze veel betrekken, en veel zelf laten (voor)doen.. is een stuk leuker dan als ze alleen mogen kijken en luisteren..
is het voor de leerlingen echt een vak? of eenmalige cursus?
1x per jaar zijn er 2 workshopdagen bv voltige,kickboxen en nu hondentrimmen. Ik was inderdaad van plan ze veel te laten doen scheelt mij ook werk haha Ze mogen wassen, scheren van alles. Kon alleen niet echt iets kwa theorie bedenken Bedankt voor de tips
idd interactie, vragen stellen, kijken wat ze al weten. als ze de helft al weten en je gaat dat vertellen vanaf het begin heeft de helft geen aandacht voor je. En dingen laten doen. ik merk met de cursus die ik nu heb dat als die man alleen maar verteld ik na 10 minuten de draad al kwijt ben.. terwijl als je wat gaat doen blijf je er makkelijk bij.