Woensdag als ik op wedstrijd ga en dan blijft ze slapen en is ze er donderdag ook en gaan we peri pesten? en naar drunens ruiterhuis

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:Nou, wij spreken nog wel af Marieke, hoe we het gaan doen, het duurt namelijk nog even.
Ik mag gewoon van mijn ouders hoor, mag eigenlijk heel veel. Ga vaak met vriendinnen of soms even snel alleen met de bus naar de stad, gewoon naar Amsterdam. Ook ga ik zo nu en dan al uit en weekendjes weg met vriendinnen, ook met meiden van stal. Verder mag ik ook gewoon met jullie afspreken, maar ik moet wel alles bespreken met mijn ouders en ze willen ook weten waar ik heen ga (waarschijnlijk willen ze nog even met jou of je ouders bellen Mariek). Ach ja, mijn ouders weten dat ik wijs ben en geen gekke dingen doe, ze vinden het juist alleen maar leuk dat ik al die dingen doe inplaats van dat ik altijd maar thuis ben.
DewiRox schreef:Naja, Elise kende ik dan al en michelle nu ook.
Maar ik moet er wel echt een goed gevoel bij hebben, en mijn ouders ook. Maar dat moet helemaal goed komen bij Marieke denk ik!