Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

het is weer weekend!
hij reageerde soms alweer heftig op mn been
snelle leerling
heeeerlijk 
hahahaha
????
) kan hij nu zonder paniek en zonder wegrennen aan de longe. De commando's had ik hem al geleerd en hij is niet bang meer van zweep of stick of touw. Hij was bang, omdat hij het niet begreep en ging dan maar rennen.....leuk met Jet die noooooit loslaat....maar vandaag heb ik na lange tijd van vertrouwen opbouwen de stoute schoenen aangetrokken en na het uitrazen gewoon de loswerk dingen gedaan en dan nog effe aan de longe in stap en draf en weer in stap. Los uitgestapt als beloning en een snoepie, natuurlijk. Een slobbertje toe en nu zal ie dromen van bijzondere kunsten aan de lijn!
en een leuk zinnetje zoals; 'mijn paard is voor mij...........'
paar wervels in der nek/schoft/ lendewerrvels...
Nu rustig aan stappen met der 2x per dag en ik m,ag er vandaag rustig aan longeren, dan ga ik er morgen even aanvoelen met rijden!
hihi
Lay schreef:Lay is vrijdag behandelt door chiropractor, het viel allemaal reuze mee!paar wervels in der nek/schoft/ lendewerrvels...
Nu rustig aan stappen met der 2x per dag en ik m,ag er vandaag rustig aan longeren, dan ga ik er morgen even aanvoelen met rijden!
Ik heb alleen wel 2 gekneusde vingers door der, vanuit het niets nam ze me een speurt, sprong, bok of wat dan ook, maar pakte net mijn touw over, wat dus niet helemaal goed ging....hihi
Daarna nog langs de herten gewandeld, nou die waren wel hééééuullll eng hoor, briesend en zijwaarts ging ze er langs hahaha
Jeee ik heb mij ingeschreven bij een vereniging! startkaart is aangevraagd, nu alleen n og inschrijven voor 27maart!
?