Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

liindii schreef:uit deze
Demi spot hindernis

xClairex schreef:![]()
Daarom rij ik ook nog bij de pony's
Eigenlijk is dit hele profiel fake, en ben ik dus een 80-jarige vrouw. Die kleine kindertjes van 14/15 en ouder, leuk vind ^^
xLoki schreef:

xchristienx schreef:
xLoki schreef:nou het was echt super om poki weer te zien!
we kwamen dus dat gebouw daar in (lijkt gewoon echt op een ziekenhuis zowat!) en wij dus helemaal zoeken, maar me moeder wist niet meer waar die stond.
dus wij aan een student gevraagd, die had ons de weg gewezen.
en wij lopen daar door die gang en in een keer zie ik op 1 van de bordjes 'van Hardeveld' staan! dus wij snel dat stallenblok in en ik riep hem zo en hij helemaal vrolijk!
heb een poosje hem lekker geknuffeld. die stallen daar zijn echt hugeee man! als ik naar de achterkant van de stal liep volgde hij me helemaal enzo, hihi.en op een gegeven moment liep ik zo de stal uit om naar de stal van rainbow (er tegenover) te gaan en ik liet de deur op een kiertje staan, wil die door dat kleine kiertje heen!
lamlul.
maar rai ziet er wel sneu uit met z'n hechting en geschoren buikkie.ben toch stiekem wel blij dat ze dat niet bij loki gedaan hebben.

ramb0lientje schreef:Heeee people,!
weet iemand hoe het met dat meisje is die van dicapri was gevallen? & hoop zo dat het door gaat.. Krijg waarsch voor half jaar me eige pony (net zoiets als leasen in de winter bij reelaer) en dan kan het overgaan in verkoop:D Hooooooop zo dat het doorgaaaaaat!![]()
Me moeder heeft al gebelt naar stal, en der is plaats.. Alleen ze wil nu nog eerst de verzekering enzo bellen. Heb der al gezien op de keuring in Houten maar ga zondag voor het eerst rijden.
Moet je kijken hoe super ze is:

loesje166 schreef:hoihoi!
ik heb net lekker gereden, maar renaldo ging gewoon weigeren.. ik schrok er gewoon van, want hij doet dat nooit. we reden op een redelijk krap gebouwde dubbel af, echt perfect aangereden, maar de 1e sprong komt gigantisch niet uit, dus die 2e al helemaal niet dus hij moest er doorheen of er langs.. dus erlangs.. de keer erna gaat hij er gewoon weer langs!

suikermeisje schreef:haha ik ben bejaard en bijna dood (18 xD)

suikermeisje schreef:de foto's van dameszadel zijn er
dressuuren vierkant staan doet die gelukkig nog wel
mijn hoofd

suikermeisje schreef:springen
bestgaand rijdend amazonemet champagne xD
sorry voor de fotospam

xEmy schreef:dankjewel sanne
wil ook een nieuwe ava, maar ik heb drie mogelijke;![]()
![]()
welke vinden jullie??

xEmy schreef:haha ik vind die foto die ik eerst had trouwens zo grappig
beetje jammer van salerno's hoofd maar echt hoe amber springt en dan mijn hoofd er zo blij op
maar dat kwam omdat ik haar heel erg moest aanmoedigen omdat ze het anders niet deed
dit was de laatste volgens mij en ook een van de weinige waar ze het in een keer deed

xEmy schreef:er ging iemand achter mij aan..
meisje op Meidur.. maar was misschien beter andersom geweest
want in de grote wei ging ik achter desie aan en dat ging echt veeel beter, want desie ging best wel hard en amber wilde toen ook hard! maar ik hield dr wel een beetje in want anders ging het zo ongecontroleerd.
maar omdat ze dus zo graag achter desie aan wilde sprong ze opeens alles in een keer.. dus het was misschien beter als ik dat eerder had gedaan maar ach wel weer van geleerd

suikermeisje schreef:
nog meer foto spam xD
xSannee schreef:Haha Go Thamar
& ik mocht gister lekker op Satino (zie profiel)
En het was echt leuk
Er zat wel een enorme vogel in de binnenbak. Dus dat was af en toe natuurlijk heel eng als er opeens een schaduw over vloog -.-'
& we gingen springen, en het is echt lang geleden dat ik dat met Satino heb gedaan! Dus ik vond het echt super super leuk

en toen thuis in de bak nog eventjes, en toen wat foto's gemaakt, dus zal wel xtje fototje laten zien 
omdat ik hele week niet echt heb gereden, en dan is die heel druk, en ja dan maak ik me weer boos, kon ik beter me energie besparen, maar goed 2 verslagen vandaag gemaakt
dus weer goed bezig geweest haha. Ga zo douche en vanavond naar Mike dan naar die pingpong club van hem
Olijkje schreef:Vanaavond begaaaieeen, heb er superveel zin in.
Ik wil ook een nieuwe telefoon, mooi hoor iris!Maarja die grote gaan toch zo kapot bij mij of ze passen niet in mijn zak..
En @ thamar, zo kennen wij jou niet hoor..! Als een lieveheersbeestje..![]()
(nouja we zeggen dat we ons gedragen...)
hahaha
grapje xD
zit in 4 havo bij ons op school en hij is nieuw en hij zit bij een vriend van mij in de klas, en die vriend riep mij toen opeens ja je hebt een uitnodiging, ik zo wtf van wie en wat snapte er echt niks van, zegt die ja van hem (wees die de jongen die naast hem stond aan) (noem hem ff J") maar goed. Gister had hij het 9e nog les, natuurkunde, dus ik zat ja lekker voor je enzo
maar ik had dat vorig jaar ook het hele jaar 
en vroeg die hoe weet jij dat xD dus het is nog ook zo -_-
xD en nee ruil niet zomaar m'n vriendje in voor een ander, was dat iig niet helemaal van plan xD krijg je alleen maar weer gezeik van
.
.