Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beetje druk geweest en niet erg veel te melden. Fa is geënd en was een ijzer kwijt. Dus ga vandaag of morgen hem maar weer rustig aan oppakken. Hoewel ik nu snipverkouden ben....Dus wie weet heeft ie nog langer vakantie. 
Moest eerst nog een aantal post plaatsen in wat topics, voordat ik mij eindelijk kon voorstellen!
(uhh of ik die lange dunne ben weet ik niet
) en met ons paardje Unique staan wij nu zo'n 2 weekjes bij jullie op stal!
. Gaat wel over, maar is een stom gezicht. Tis nu helemaal een
om te zien. Ze heeft gelukkig er geen last van hoor dus blessure is wel ene heeeeeeeeeel groot woord
Ik dacht dat het wel meeviel, want ze was daarna weer vrolijk. Nu lag ze hier achter de balie te piepen, te trillen en te kwijlen. Er zit duidelijk ergens een splinter dus daar gaan we weeeeer. Ik heb echt een abonnement bij huis-en dierenartsen hahaha. Vanavond dus geen les meer, ik wacht wel tot volgende week
Mooi paard.
Groeit wel weer snel nu nienkepienke schreef:Dank je wel Xantha! Ze voelt zich na vanacht weer iets beter merk ik. Ik neem haar vanmiddag maar gewoon mee naar werk, kan ze lekker bij me liggen.
Vraagje...weet iemand of de lichten vd grote buitenbak het al doen? Ik heb erg behoefte om daar te rijden vanavond haha