De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:57

Leuk filmpje van baby`s op rollerskates :D

Nicole1995

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:00

Gefeliciteerd Shenavakkie met Wesley morgen,veel plezier!!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:00

Heb de weerberichten gezien op het journaal en bedacht me toen al dat het niet verstandig zou zijn om te gaan rijden. Ook al omdat ze voor morgen over de hele dag sneeuwbuien voorspellen. Ik hoop dat de Paardenhof het aflast.

Eigenlijk heb ik al besloten niet te gaan, tenzij het warm water gaat regenen. :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:01

Ik vind het nog mee vallen met de sneeuw,of komt er vanacht nog heel veel.Ga morgen toch het dijkje proberen,zal toch naar Nicole moeten.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:02

Nicole1995 schreef:
Ik vind het nog mee vallen met de sneeuw,of komt er vanacht nog heel veel.Ga morgen toch het dijkje proberen,zal toch naar Nicole moeten.

Tja, geldt voor ons allemaal.
Rustig aan rijden maar.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 22:03

Nicole1995 schreef:

Ik ook hoor, ik wil First echt niet een dag stil laten staan.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:03

Shena: Gefeliciteerd met je zoon.
Een fijne dag gewenst.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:03

xan schreef:
Heb de weerberichten gezien op het journaal en bedacht me toen al dat het niet verstandig zou zijn om te gaan rijden. Ook al omdat ze voor morgen over de hele dag sneeuwbuien voorspellen. Ik hoop dat de Paardenhof het aflast.

Eigenlijk heb ik al besloten niet te gaan, tenzij het warm water gaat regenen. :D

Heel verstandig van je Xan,ga het niet opzoeken ik ging ook tegen de stoeprand aan uit de Velsertunnel boven in de bocht.Ik reed al voorzichtig omdat ik nog een keer eerder al ben wezen glijden daar maar daar ging ik vanmorgen weer.Hij ging al vanzelf had niks meer te vertellen hoor.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:04

Hmmm ben wel benieuwd wat Mntj gaat doen.
Rona moet daar ook starten.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:05

Nicole1995 schreef:

Leuk filmpje van baby`s op rollerskates :D

dat haarloze babytje die voor aan skaten is lijkt wel op Rowan als ukkie

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:07

Hihihih,leuk is ie.Heb hem van Lars zijn Hyves

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:07

weet iemand of de ijsbaan in Wormerveer er nog is? en zo ja tot wanneer?

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:08

winnitou schreef:

Je bedoelt wat ze tegenover het station hadden gezet ??

Die is er niet meer.

In Wormer is een "echte" schaatsbaan. Incl. kantine met koek en zopie.
Misschien is dat een alternatief.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 22:08

xan schreef:
Hmmm ben wel benieuwd wat Mntj gaat doen.
Rona moet daar ook starten.
Misschien gewoon morgen afwachten....wie weet valt het allemaal wel mee (al ben ik bang van niet). Als de weg heel slecht is zijn jullie vast niet de enige die afzeggen, en ze zullen er alle begrip voor hebben.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:09

xan schreef:
winnitou schreef:

Je bedoelt wat ze tegenover het station hadden gezet ??

Die is er niet meer.

In Wormer is een "echte" schaatsbaan. Incl. kantine met koek en zopie.
Misschien is dat een alternatief.

waar in Wormer?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 22:35

Heej...waar is iedereen ineens?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:39

LIQUITA schreef:
Heej...waar is iedereen ineens?

ik ben er nog hoor, zit ondertussen wel allerlei andere dingen op de computer te doen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:42

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Hoi!

Het "gat" tussen de laatste keer dat ik op bokt was en nu is mij even te groot om allemaal terug te lezen, ha ha! :D
Hoe gaat het met jullie? Wij gaan zo dadelijk - als Wesley naar bed gaat - de slingers voor hem ophangen, want morgen wordt ons mannetje alweer 10 jaar!!!! *\o/*
Gisteren zijn we met een maat van Dennis naar Crystal Wok in Zaandam geweest, speciaal voor Wesley's verjaardag *D . Hij wilde geen kinderfeestje geven, want "de kinderen zijn tegenwoordig zo ondankbaar :7 " volgens Wes. En dus zaten we met z'n viertjes te bunkeren in "Chinatown" :9 . Errug lekker!!!! Het was een topavond, tot we naar huis gingen. Vanwege de enorme gladheid, waarbij we al her en der mensen en fietsers zagen glijden en letterlijk onderuit gaan, werd er bij het Traantheater een man geschept door een auto -O- . Natuurlijk had je weer van die achterlijke pottenkijkers, dus ik rende meteen terug (voor zover dat mogelijk was, want "schaatsen" is nog steeds niet mijn sterkste punt :+ ) en riep naar die gasten "Aan kijkers hebben we niks, aan hulp wel!". Maar helaas zei ik dat tegen dovemansoren -:(- . Aangekomen bij de bewuste plek, zag ik 2 "dienders" om de man heen en even vond ik dat het wel erg verdacht snel was dat zij ter plaatse waren >;) . Normaal zijn die juten niet zo rap! Bleken het dienders in opleiding te zijn (aan die babykoppies te zien, tenminste), dus ging ik op de befaamde Miepie-techniek over O:) : "Moet er gebeld worden naar 112?", "Nee", antwoordde 1 van hen "wij zijn zelf van de politie", waarop ik quasi naïef reageerde "Oh, is dat zo?" :o? . Het slachtoffer keek me hoopvol aan en mompelde iets over z'n vrouw (hij wilde vast dat ik die belde), maar de dienders dulden geen medewerking van wie dan ook 8)7 . Dat vond ik erg raar, maar achteraf was het een simpel rekensommetje: aanrijding met auto "in burger", dienders opvallend snel ter plaatse, achterklep van de auto stond open (mogelijk met een "stop politie"-signaal voor opkomend verkeer), gastjes in opleiding... Hmmm, 1+1=?.
Ik heb net geprobeerd op te zoeken op Internet of hier een nieuwsbericht over is geweest, maar dat is niet het geval. Wat wel erg opvallend was, was dat er binnen 2 minuten(!!!!) niet alleen een ambulance ter plaatse was, maar ook een stuk of 5 extra politieauto's. Schijnbaar is 1 hand boven het hoofd houden niet genoeg???? Of kom ik dan wel erg zwartgallig over???? }> ;)

Politiebureau zit er naast dus niet zo gek dat ze er snel kunnen zijn.

Niet als je een klap hoort, je omdraait en op hetzelfde moment twee van die gasten al over de man heengebogen ziet staan en de deuren aan beide kanten open en de kofferbak al open. ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:44

winnitou schreef:
ShenavallieAlvast gefeliciteerd met Wesley. Morgen heb je waarschijnlijk geen tijd om hier langs te komen op BOKT.
Fijne dag morgen

Ben nog nooit in een wokrestaurant geweest. moet ook maar een keer gebeuren, is het wat voor een 7 jarige

Ja zeker!!!!!! +:)+ Kinderen kunnen sowieso voor half geld en ze kunnen te kust en te keur kiezen (ook patatjes, frikandelletjes, kroketjes en kipnuggets als het kinderen zijn die niet veel anders lusten ;) ). En dan het toetjesbuffet.... hmmmm! :9

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:44

winnitou schreef:
en anders als een Miepie R. de Shenavallie het bureau bellen en om opheldering vragen

WHOEHAHAHAHA, goed plan!!!!!! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:47

Nicole1995 schreef:
xan schreef:

Heel verstandig van je Xan,ga het niet opzoeken ik ging ook tegen de stoeprand aan uit de Velsertunnel boven in de bocht.Ik reed al voorzichtig omdat ik nog een keer eerder al ben wezen glijden daar maar daar ging ik vanmorgen weer.Hij ging al vanzelf had niks meer te vertellen hoor.

Getverderrie, hopelijk had je niet zo'n malloot achter je die niet alleen durft te rijden (lees: bumperkleven), dat maakt het nog het engst, vind ik!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:48

winnitou schreef:

Die is er tot 8 of 9 januari jl. geweest, dus helaas.... Had er ook graag met Wesley heen gewild (zelf natuurlijk op m'n schoenen :+ ), met z'n nieuwe schaatsen! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:53

oliebol, het is alweer bijna 11 uur! We hebben net alles versierd (ook z'n bed/slaapkamer), dus morgenochtend kan ik met een gerust hart naar Maisie en morgenmiddag acte de présence geven bij de visite. Ik ga gauw m'n bed in! :D
Oh ja, nog even een fotootje van Wesley. Hij lag vanmiddag bij Maisie in stal te kroelen! ;)
Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 22:53

Shenavallie schreef:
Niet als je een klap hoort, je omdraait en op hetzelfde moment twee van die gasten al over de man heengebogen ziet staan en de deuren aan beide kanten open en de kofferbak al open. ;)

Tja...dat is dan wel heel snel.

En....hangen de slingers????
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 30-01-10 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 22:55

Shenavallie schreef:
oliebol, het is alweer bijna 11 uur! We hebben net alles versierd (ook z'n bed/slaapkamer), dus morgenochtend kan ik met een gerust hart naar Maisie en morgenmiddag acte de présence geven bij de visite. Ik ga gauw m'n bed in! :D
Oh ja, nog even een fotootje van Wesley. Hij lag vanmiddag bij Maisie in stal te kroelen! ;)
Afbeelding

Ja...lieffffffffff.

Ik respecteerde deze foto al op Hyves ;) .

Enneh...antwoord op de vraag of de slingers al hangen heb ik ook al gelezen := .