Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.Manon_S schreef:Naar zeg Samantha!
Ik hoop voor je dat dit niet snel het einde zal betekenen.
Maar als hij een hersenbloeding zou hebben gehad, dan was hij niet meer ''normaal'' gaan kwispelen denk ik.
(althans van wat ik altijd zie bij die dierenartsenpraktijken op Animal Planet..)
Ahtnamas schreef:Manon_S schreef:Naar zeg Samantha!
Ik hoop voor je dat dit niet snel het einde zal betekenen.
Maar als hij een hersenbloeding zou hebben gehad, dan was hij niet meer ''normaal'' gaan kwispelen denk ik.
(althans van wat ik altijd zie bij die dierenartsenpraktijken op Animal Planet..)
Je moet nu niet een supervrolijke kwispelende hond voor je zien hoor.. maar een oude hond die naar de keuken waggelt en rustig met zijn staart heen en weer slaat. Weer zijn snoepjes eet.... het is ook een hartpatient... Mensen met een kleine hersenbloeding kunnen daarna toch ook weer redelijk functioneren? dus waarom een hond niet. Hij ligt trouwens nu in zijn mand hoor... te slapen en te liggen en zo min mogelijk te bewegen. Maar de laatste tijd ligt hij 's ochtends altijd tot een uur of twee te pitten met drink/eet/snuffel/plas pauzes
. 

Pebbs schreef:ik ben met zadelmak maken van een pony op stage er heel hard afgeknald, ik werd echt gelanceerd na een reeks bokken, begin bleef ik nog wel zitten, maar ze bleef doorgaan en toen lanceerde ik eraf over haar hals heen, in een salto, zo op de zijkant van me bips, toen had ik in me rechterbovenbeen en kont al me spieren gekneusd.. nou dat deed ook echt verrekte pijn
.
.
. Manon_S schreef:Ik ben ook erg vaak gevallen van Hitstar met springen, en dan heb ik het over helemaaaaal in het begin.
Het werd altijd vallen met lachen, dus ik had er nooit problemen mee om weer op te stappen en weer verder te springen.
Dat heeft ook geholpen want Hitstar en ik waren op een gegeven moment zo goed bezig met springen dat hij echt alles zonder moeite sprong.
Ik denk dat als je die nerveuze ''val''periode achter je laat en probeert met een andere instelling te gaan springen het heel anders gaat.
Ik weet hoe moeilijk dat is, ik vind springen nu ook niet meer leuk en mijn zelfvertrouwen is ver te zoeken....
En ze zijn sterk zeg poehh!
.
'' Whahaha
.
.
en als je wel een keer op Jozele het bos in word ingedeeld, dan is er vast wel iemand die wilt ruilen of je vraagt Frans of die het kan wisselen omdat je het nog niet aandurft op haar, doen ze vast wel

ik wil later ook een dressuur haf waar ik ook lekker mee kan crossen in het bos
super beestjes 
. Manon_S schreef:Mag ik vragen wat er gebeurd was met jouw en Jozele in het bos?
Jozele leek me juist altijd super braaf met de buitenritten.
.
.
. De Playboyssssss .
Pebbs schreef:is toch alleen maar fijn Samantha dat je het nu overwonnen hebten als je wel een keer op Jozele het bos in word ingedeeld, dan is er vast wel iemand die wilt ruilen of je vraagt Frans of die het kan wisselen omdat je het nog niet aandurft op haar, doen ze vast wel
.
. Manon_S schreef:Mag ik vragen wat er gebeurd was met jouw en Jozele in het bos?
Jozele leek me juist altijd super braaf met de buitenritten.
. Nu kan ik het me niet goed meer herinneren maar daarna heb ik nog een keer op Joos buiten gereden en ging het weer mis. (weer in de galop). Tussendoor en daarna volgens mij nog wel op joos geprobeerd maar het voelde niet goed. Dus besloten om voorlopig niet op Joos te gaan. Ik op andere paarden maar die onzekerheid zat er nog steeds. Toen nog een keer van Parade afgeflikkerd (die vond het schijnbaar niet fijn om achteraan te rijden?) en toen voorover eraf geklapt en onder het paard terecht gekomen (3 dagen niet kunnen lopen! Maar had erger af kunnen lopen!). Door de onzekerheid daarna ook nog van Denver afgevallen.
.
.
haha dom... maar dan heeft ze die foto wel heel vreemd bewerkt...
haha domme Sam.. maar eh... veranderd het verhaal hierboven nog steeds niet... Manon_S schreef:Ik had ook een keer buiten een bokgalop met Dunja.
De paarden voor mij gingen heel snel een bocht om en het ruiterpad lag tussen 2 paaltjes.
Dunja ging keihard de bocht om achter de andere paarden aan..
Maarja bij die bocht stonden dus 2 paaltjes die mevrouw te laat zag.
Dus ze sprong erover heen en bij de landing gaf ze me toch een bok whaha, ze vond het echt leuk.
... wij hebben zelf een hele rij bokkende paarden gehad omdat er in de bocht op het bankje ook nog eens hele enge mensen zaten....