fallenangel3 schreef:Annie_ schreef:Huurt niemand Berlingo of bailey ( vraag ik me af)
Volgens mij niet?? Why?
Inderdaad. Die twee worden nog niet gehuurd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fallenangel3 schreef:Annie_ schreef:Huurt niemand Berlingo of bailey ( vraag ik me af)
Volgens mij niet?? Why?
Annie_ schreef:Iriis_ schreef:Berlingo is stok kreupel, ze stuikelde laatste op 3 benen richting de wei..
Gaat heeeul slecht..
Kartouch, Nicky, Inca, Aglona, Berlingo allemaal kreupelosss..!
ECHT zo erg
Annie_ schreef:MAAR IK ZAG HEM IN ZIJN ZWEMSHORT EN ZAG ZIJN SEXY BODYYY
Annie_ schreef:Maar zijn hoofd is niet zo mooi vindt ik hoor
fallenangel3 schreef:Oh anna .. btw.. je wilde weten van Worlino toch? Ik dacht dat hier laatst gezegd werd dat Roxana hem huurde?? (ipv Inca)
Yaraa schreef:Annie_ schreef:Maar zijn hoofd is niet zo mooi vindt ik hoor
oww dat is dan weer minder

Iriis_ schreef:Annie_ schreef:MAAR IK ZAG HEM IN ZIJN ZWEMSHORT EN ZAG ZIJN SEXY BODYYY
Sinds wanneer vind jij hem sexy?!
hij niet
fallenangel3 schreef:Oh anna .. btw.. je wilde weten van Worlino toch? Ik dacht dat hier laatst gezegd werd dat Roxana hem huurde?? (ipv Inca)
fryskhynders schreef:het is wel erg sneu dat al die paarden kreupel zijn, maar de beste beestjes worden oud... moeten super hard werken
tjah het kan niet anders
hoop dat ze snel weer goed lopen en het allerbelangrijkst dat ze niet erg veel pijn hebben!!

Annie_ schreef:heb je trouwens het filmpje iris![]()

Broccoli schreef:fryskhynders schreef:het is wel erg sneu dat al die paarden kreupel zijn, maar de beste beestjes worden oud... moeten super hard werken
tjah het kan niet anders
hoop dat ze snel weer goed lopen en het allerbelangrijkst dat ze niet erg veel pijn hebben!!
Er zijn ook te weinig paarden voor het aantal leden.
En wat je zegt is zeker waar, de meeste paarden zijn al 14 (+)

en horen

Annie_ schreef:JA dat gaat ze doen
Oww maar ik wil hem zienen horen