Sorry even een heel ander onderwerp hierzo aan het kijken Ik wilde me graag voorstellen want ik kom per 1 sept samen met mijn tinkerxfries bij jullie op stal staan Lijkt me erg gezellig:) Groetjes
Ik heb op het noord aa gestaan Ze staat nu in Eindhoven lekker in het land om goed te kunnen groeien. Ze heeft best wel wat geleden van het veulen. De laatste 2 weken gaat ze naar een stal in Brabant waar ze beleerd wordt voor de kar 31 aug gaan we dr halen en dan komt ze Samen met de tinker van Ilona naar jullie
Nee helaas niet Ze is te koop maar heb er eigenlijk niet veel aan gedaan om dr op mp te zetten ofzo Ze loopt nu in een natuurgebied met 20 andere veulens en fokmerrie's
Das wel jammer... maar je hebt waarschijnlijk nu het idee van ze loopt daar best... ?? Wel lekker voor zo'n jong dier... Kan je d'r daar wel opzoeken??
Ja Ilona heeft idd de tinker gekocht die ook bij mij stond super leuk beest van 3 jaar oud gewoon om lekker mee rond te hobbelen Koffie drinken met dit weer had je het nog niet warm genoeg
Allemaal een beetje kunnen slapen tijdens het onweer vannacht??? Sven vond het voor het eerst wel een beetje eng :S Maar hij is op een gegeven moment toch weer in slaap gevallen...