Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimmiepimmie schreef:hij is in juli 3 geworden. hij komt van uit de opfok maar hij is heel relaxt! (en al van veulen af aan in de hand gelukkig) als het goed is komt hij in de manege gang naar die palamino te staan. ik ga hem volgend jaar pas inrijden als hij 4 is ofzo lekker rustig aan.
weet je wat parelli is?
kimmiepimmie schreef:ok hihihi als je mij nou keertje ziet moet je maar aanspreken oké
kimmiepimmie schreef:ok hihihi als je mij nou keertje ziet moet je maar aanspreken oké
Twinklebel schreef:Die geven ook niet echt mee...Was die daarna wel braaf?
Jorine_Falco schreef:Stef_Winston schreef:@ jorine; ja als je met sporen rijdt mss wel ja. Maar ik rij hem zonder x) En ik heb hem laatst zonder sporen en met 3 tikken ofzo geredenHij had een goede bui ofzo
Maar van stappen bij de beginners wordt ie ook chaggo hoor
Ik rijdt hem ook zonder sporen en had geen een tik moeten geven, wist je nog toen je zusje er 2x was afgevallen e nik er op moest? Zonder sporen en zonder tik.
DJoysDesignz schreef:Vandaag naar de kinderboederij geweest waar me zus stage heeft gelopen (in Delft). Er is een veulentje geboren, dus even fotootjes maken.
Het hengstje
Sheila
Odessa & Veulen hengstje
Het veulentje
De geitentweeling
Het kalf
kimmiepimmie schreef:hij is in juli 3 geworden. hij komt van uit de opfok maar hij is heel relaxt! (en al van veulen af aan in de hand gelukkig) als het goed is komt hij in de manege gang naar die palamino te staan.