.. Echt niet coolll... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. Echt niet coolll... 
Maaikeee schreef:Wat gebeurt er eigenlijk als je je morgen te laat meldt iris?
.. En dan pakken ze me aan.. Iriis_ schreef:Maaikeee schreef:Wat gebeurt er eigenlijk als je je morgen te laat meldt iris?
Dan moet ik in een appart hokje, samen met de congerge, en die heeft dan een zweepje.. En dan pakken ze me aan..
Astor schreef:BEDANKT VOOR JULLIE BERICHTJE IN HET TOPIC
JULLIE HEBBEN GELIJK EN WEETJE WAT IK ZAT AL 2 GAATJES LANGER.
DUS VOLGENDE KEER NOG 2 GAATJES LANGER =)
Maaikeee schreef:Zoo dat is wel heftig zeg!
Hoeveel procent van de leerlingen overleeft zoiets?
Maaikeee schreef:Zoo dat is wel heftig zeg!
Astor schreef:En van die voeten daar werk ik aan en ook aan mijn piano handjes. En [naam] wat jij zei dat ze niet constant is dat klopt daar werk ik ook aan. En Mel deed soms beetje op het verkeerde moment foto's maken. De foto's van vorige keren vind ik er fijner uit zien

Astor schreef:BEDANKT VOOR JULLIE BERICHTJE IN HET TOPIC
JULLIE HEBBEN GELIJK EN WEETJE WAT IK ZAT AL 2 GAATJES LANGER.
DUS VOLGENDE KEER NOG 2 GAATJES LANGER =)

Iriis_ schreef:Maaikeee schreef:Zoo dat is wel heftig zeg!
Ja ik was nog niet klaar.. Na het zweep hokje ( zo noemen ze dat) Ga je door naar het douch hok, daar wordt je met een brandweer spuit bespoten, op een super harde straal.. Als je het douch hok uit bent wordt je afgedroogt met schuur papier, en in een donker gat gegooid. Als je dan nog niet dood ben. Heb je pech. Je verhongert, en over leefd het niet.. Dit is gewoon de meergronden methode.. Weg met te laat komers!
'Alsjeblieft' Niks alsjeblieft, stop dat briefje lekker in je reet!
Iriis_ schreef:Maar we hebben een nieuwe concerge hè?
Die * gaf mij een briefje, weetje wat ie zegt?!?!!?!?!?'Alsjeblieft' Niks alsjeblieft, stop dat briefje lekker in je reet!