RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oamaru

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 15:39

Oja, Karoesja. Kon er niet op komen, die was ook wel leuk indd. :j

Weet je al of je kan komen zaterdag Evelien? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 22:50

Hmmm, Ajram komt mij niet bekend voor. Karoesja wel :)
En Jorka vond ik juist superleuk, hihi! Alleen een beetje jammer dat ze tijdens het galopperen soms opeens vol in de remmen ging omdat ze moest mesten ofzo. Zo heb ik regelmatig bijna tussen haar oren gezeten. :D
En Tommie, kennen jullie die ook? Die vond ik altijd superleuk! Die kon wel goed bokken, maar ook goed springen :) . Hij vond het ook overdreven om balkjes te lopen, daar kon je beter in één keer overheen springen. :+

Ik weet nog niet zeker of ik zaterdag kan komen, ik hoop het wel! Maar ik moet eerst om 9.30 uur naar de kapper :+ dus ik kan in ieder geval niet heel vroeg komen. Maar ik ga het proberen!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 15:30

Ik moet om 10 uur rijden Evelien, daarna blijf ik wel even plakken. Misschien zie ik je dan nog eventjes! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 13:37

Aaaah sorry Wieteke, ik kon toch niet komen. :\ Volgende week maar een nieuwe poging doen! :j
Op wie heb je gereden en hoe ging het?

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:30

Op Paaaartyman. Ging niet zo goed, maar dat moet ook kunnen.

Volgende week heb ik roeiwedstrijd, die week daarna ben ik er weer. :j

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 10:27

Hallo :wave:

Kom even om hoekje kijken,
ik ben hier afgelopen zomer op instructieweek geweest en ga aankomende zomer weer :D
was echt geweldigg :+:

wil iemand de groetjes doen aan Ini van Carlijn met Ginger [dan weet ze het wel ;)] :+:

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 11:53

Jaha, ook ik lees nog wel eens mee:-)

Hebben jullie kobus ook nog gekend? Die stond altijd bij moonlight en kim en sas. Ik wou daar heel graag een keertje op(want daar had ik nog niet op gereden) maar hij was al "weg" voordat ik erop mocht.

Tjoeka was ook lief! Dat was mijn tweede pony(kimmetje de eerste) waar ik op mocht rijden.

Eef! Ajram heb jij ook nog wel gekend. Jij was eerder bij ini als mij toch? Ik heb nog eens een buitenrit met hem gemaakt.

En wakker was mijn eerste paardje waar ik op heb gereden.Ik weet nog wel dat ik heel trots was als ik daarop mocht :-)

En tommie ken ik ook wel. Ik weet nog wel dat die eens met mij zo de binnenbak uitliep tijdens de les! Haha, en ik weet ook nog ini's commentaar toen ik weer binnenkwam "oh, kijk daar hebben we nog een nieuw meisje die ook wel wil meelessen" Hihi.

Karoesja zegt mij echter niets.... Even een geheugensteuntje?

Evelien en Tamara hoe bevalt jullie studentenleventje?

En Wieteke wat doe jij nu dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 15:35

Hee Lotte! :D
Mijn studentenleventje bevalt prima!! Het wordt nu wel een beetje druk, maar Groningen is tof en de studie is leuk :D

Kobus heb ik wel van gehoord, maar niet echt gekend volgens mij. Ik heb er iig niet op gereden geloof ik. En sorry, Ajram zegt me echt niks, hihi. Dacht ik. Nou ga ik twijfelen ;) .
Geen idee of ik er eerder reed dan jij.. :) Ik ging er rijden toen ik 8 was geloof ik.

Hahaha en dat commentaar van Ini :P . Ik heb wel een keer op Lucky gehad dat hij tijdens een proefje de bak uit liep. Grmpf. >;)

Kom je nog wel eens bij Ini, Lotte? En hoe gaat het verder met jou? En Puckie?
Ik ben echt al sinds eind april/begin mei niet meer naar de manege geweest. Schandalig. := Heb het een beetje druk. Maar ik ga het blijven proberen :j

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 17:43

Hihi := Heb ik ook!
Lucky= bokkepony.

Nee, ik ben nog een keertje met Marije meegeweest(toen ooit met een wedstrijd) maar ik kom er verder echt nooit meer :o Ik mis het af en toe wel hoor!

Pucky is aardig haar record dik worden aan het verbreken :)
Verder rijd ik nu een hele leuke Memphis(die luisterd naar de naam Martijn). Ik zal binnenkort eens foto's in mijn profiel zetten. Of je moet maar op mijn hyves kijken. Martijn is echt een super schatje! Alleen hij verveeld zich nogal snel en dan wordt die nogal lui hihi.

En ik rijd nog een Prestige bij evert(die luisterd naar de naam Aron). Heb kregen we terug als "zadelmak" maar toen ik erop stapte lag ik er bijna weer naast*en dat is nogal een val van 1.72*. Aron mist nog heel erg het vertrouwen. Ben nu twee week goed met hem bezig en hij is nu zover dat hij wacht tot je erop zit, dan crost die twee rondjes door de bak, en dan gaat die luisteren. hihi. En na tien minuten gaat die ontspannen en dan kan hij lopen! Echt geweldig.

Verder heb ik het met school superdruk. Maar nog negen weken en dan heb ik 19 weken stage! Weet alleen nog niet waar.
Ook zijn we heel druk bezig voor paard&zo 2010. Dat is een groot evenement in Oenkerk georganiseerd door tweedejaars P&M. Voor jullie allemaal: Kom maar kijken :-) zaterdag 16 january vanaf 10:00. hihi.

Das nogal banketstaaf, dat ze de bak uit liep tijdens je proefje. hihi. Zoiets zou mij nou ook kunnen overkomen,haha.

Pfff.... ik weet nou even niets meer hoor! :)

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 17:44

banketstaaf? hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 17:08

Boktcensuur ;) . Wat leuk, dus je bent nog wel lekker bezig met paardjes :) en druk met andere leuke dingen! Ik zal eens even op je hyves spieken.

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:48

Wow, toppic is wel dood!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 23:50

Naja niet heel raar aangezien eigenlijk iedereen gestopt is met rijden die actief was in dit topic. Alleen Wieteke zou haar belevingen kunnen melden. :P Of Sarah, als die al weer rijdt natuurlijk. ^^

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 18:46

lotte_2 schreef:
Wow, toppic is wel dood!

Daar zal binnenkort verandering in gaan komen want ik ga Evelien een uur vrijrijden cadeau geven! En natuurlijk rij ik dan ook een uurtje mee. :D Dus dan zal er wel weer een lang verhaal komen! Heb er nu al zin in! Moet eerst nog even langs gaan om het te regelen, denk dat ik dat dit weekend even ga doen. :)

Wieteke weet jij misschien of Islottie er nog is en zo ja of ze nog rijdt? Want als het kan willen we natuurlijk ook onze voorkeuren opgeven en ik weet gewoon, na al die verhalen vaan eef, dat zij Islottie helemaal geweldig vind. Maar als dat niet gaat lukken wordt het denk ik nini. :D Zelf ga ik voor Injoy. Heb nog gedacht aan Kanjer maar ben toch stiekem een beetje bang dat ik ernaast ga liggen en daar heb ik geen zin in als ik weer na een lange tijd op een paardenrug kruip. En op Injoy weet ik gewoon dat ik lekker een uurtje kan rondhobbelen en kan genieten. Plus, Injoy is met vrijrijden zo leuk! :D

Whaaaaaah, hyper de pieper! :):)

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 22:23

Islotti is er nog hoor! Kanjer kan best, die is hartstikke braaf. Die heb ik serieus nog nooit een pas verkeerd zien zetten. :D Afgelopen zaterdag heb ik -jawel- op Oppy gereden. Met slof en sporen, echt jaaaaren geleden maar wat een fijn beest is dat als je hem eenmaal fijn aan het lopen hebt. Heerlijk. :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 23:39

:wave:

Veel plezier met vrijrijden! Zelf vind ik Nini helemaal geweldig haha :+:.

Ik ga van de zomer weer op instructieweek, weet nog niet of ik een eigen pony meeneem :P

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 23:48

Oamaru schreef:
Islotti is er nog hoor! Kanjer kan best, die is hartstikke braaf. Die heb ik serieus nog nooit een pas verkeerd zien zetten. :D Afgelopen zaterdag heb ik -jawel- op Oppy gereden. Met slof en sporen, echt jaaaaren geleden maar wat een fijn beest is dat als je hem eenmaal fijn aan het lopen hebt. Heerlijk. :+:

Hihi, Tamara heeft nou eenmaal altijd de dat-doet-ie-nou-noooooit-ervaringen met Kanjer :p

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 11:20

xSwanHeart schreef:
Oamaru schreef:

Hihi, Tamara heeft nou eenmaal altijd de dat-doet-ie-nou-noooooit-ervaringen met Kanjer :p

Inderdaad :P Ik heb wel 1 keer op hem vrijgereden maar toen had Lotte er eerst een half uur opgereden en dan weet je het wel. :P En ik heb ook een keer iemand op hem zien vrijrijden in de binnenbak (met anderen erbij!) en toen heeft die dat meisje er 3 keer afgegooid in steeds dezelfde hoek. (Oké, moet je misschien beter opletten :P ) Tja, het ene moment denk ik; ik ga het gewoon doen! En het andere moment; ja maar wat als ik er weer afdonder (Ben er een keer in de winter vanaf gevallen, zat er nog geen minuut op en opeens springt die opzij en begint die te bokken! Ja, ik had lange teugel dus ik donderde eraf, de rest van de les heeft die vrolijk verder gebokt, opzij gesprongen en noem maar op. :P ) Nee, voor Kanjer heb ik nog niet het 100% vertrouwen om erop vrij te rijden. Moet er eerst weer een keertje dan in de les oprijden. ^^ Maar wie weet, wordt het misschien toch wel Kanjer, ligt echt in wat voor bui die de afgelopen dagen is geweest. :P

En Oppy! Ja, als je hem eenmaal door hebt is die echt heel leuk! Het duurde bij mij wel even maar op een gegeven moment ging die toch netjes naar beneden. En met spoortje is die nog fijner, reageert die net wat beter. ^^ Leuk leuk!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 12:06

Ofcourse ga ik vanzomer daar weer op instructieweek! Haha, Marjolein heeft me verslaafd gemaakt man :)) Heeel misschien met eigen pony! :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 12:10

Oké, Marjolein heeft me overgehaald. :P Ik ga toch voor Kanjer. Vind hem stiekem toch fijner rijden dan Injoy. En net zoals Marjolein al zei, hem bezig houden. Inderdaad, dat is de tactiek op Kanjer maar als die het eenmaal in zijn bol heeft dan ben ik de sjaak. :+ En als ik dan toch moet vallen, graag zonder breuken. :Y)

Oké,oké, ik moet me gewoon over mijn 'angst' heenzetten en gaan met die banaan! Ahh heb er nu al zin in!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 13:16

EDIT: ik bedacht mij net dat ik trouwens wel een keer op Kanjer heb vrijgereden voordat er iemand anders op had gereden. :P Ik kan nog steeds niet bevatten dat Eef en ik dat ooit hebben gedaan. Wij hebben namelijk een keer samen vrijgereden, buiten, op Kanjer en Bravour! Omg, achteraf gezien kan ik me niet voorstellen hoe we dat ooit hebben gedurfd. :P En het mooie was ook nog, we zouden en moesten wisselen van Ini. :P Ik had nog nooit op Bravour gereden en nu mocht ik er meteen op vrijrijden. Hahaha, oké, als ik dat overdenk dan moet een uur vrijrijden op Kanjer makkelijk kunnen. :P (Zeker als Bravour niet in de buurt is )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 10:09

Oeh, wat leuk, Desiree! Nini is tof, he 8-)

_Mara_ schreef:
Daar zal binnenkort verandering in gaan komen want ik ga [***] een uur vrijrijden cadeau geven! En natuurlijk rij ik dan ook een uurtje mee. :D

Een leuker cadeau kun je je natuurlijk niet wensen 8-) O:) . Heb er superveel zin in! Dat zal wel weer even wennen worden, voor het eerst op een paard sinds april/mei! Het maakt me echt niet uit op welk paard ik terecht kom, vind het al lang leuk dat ik dan weer kan rijden!

Wat leuk dat Oppy zo fijn ging, Wieteke! Ik vind Oppy een grote lieverd, maar ik heb hem nooit echt netjes kunnen rijden. Nou heb ik ook al zo'n 3 jaar niet meer op 'm gereden denk ik. Maar altijd die neus ter hoogte van mijn cap en ik kon 'm nooit uitzitten :o .. Maar ik vond 'm altijd wel ontzettend fijn om mee te springen, hij sprong gewoon altijd en volgens mij vond 'ie het zelf ook wel leuk :j .

Hahaha o ja, wij op Kanjer en Bravour wisselen. Nou ja, ze waren ontzettend braaf. Maar het was wel even een verschil, van die brede Bravour op een smalle Kanjer :D .

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 12:42

Ben vandaag naar de manege geweest om het vrijrijden te regelen en natuurlijk om even rond te kijken ^^ Het vrijrijden is geregeld, vrijdag 5 februari om half 3 zullen eef en ik weer op een paardenrug kruipen. (Ik op Kanjer wel te verstaan en voor evelien is het een verrassing :D ) Heb er nu al enorm zin in!

Nog wat nieuwtjes van de manege natuurlijk en ik zal maar met het slechte nieuws beginnen.... Kiduna is niet meer. ;( Ze is een paar weken geleden ingeslapen, ze had een verstopte darm of zoiets en ze at niet meer. Het was iets dat alleen bij friesen voorkwam. De situatie verbeterde niet en ze hebben haar daarom ook laten inslapen. Echt heel sneu! Kiduna was echt 1 van mijn lievelingspaardjes. |(

Ander nieuws, er is een nieuwe pony. Hij heet sjors en lijkt een beetje op Sterre. En voor de mensen die sterre niet kennen, een klein donkerbruin opdondertje dat nogal van racen houdt. :P

En voor Sarah natuurlijk nog de laatste stand van zaken omtrent Rallywood. :P Heb hem zien rijden, Cors reed er geloof ik op, wel met een slofje maar hij liep echt vet netjes en zette geen stap verkeerd! :D

Nou... hmm dat was het denk ik. :P Vond het echt heel leuk om de paardjes en alles en iedereen weer te zien en heb echt enorm zin om te rijden. :D Ik zal een fotocamera meenemen dus foto's zullen ook komen! ^^ Maar ik ga nu eerst douchen want ik heb het KOUD! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 13:39

Aaaaaah kan niet wachten! Tof dat je het geregeld hebt! :D

Wel erg jammer van Kiduna, zeg. Wat een leuk en mooi paard was dat. Maar verstandige beslissing :j . Ben benieuwd naar Sjors, hihi.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 16:10

Haha ik had je nog gezien Tamara! Ik reed mee op PM maar het ging ontzettend ontzettend slecht. :=