Weet je al of je kan komen zaterdag Evelien?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hij vond het ook overdreven om balkjes te lopen, daar kon je beter in één keer overheen springen.
dus ik kan in ieder geval niet heel vroeg komen. Maar ik ga het proberen!

]

.
Ik ging er rijden toen ik 8 was geloof ik.
. Ik heb wel een keer op Lucky gehad dat hij tijdens een proefje de bak uit liep. Grmpf. 
Heb het een beetje druk. Maar ik ga het blijven proberen
Heb ik ook!
Ik mis het af en toe wel hoor!
zaterdag 16 january vanaf 10:00. hihi.
. Wat leuk, dus je bent nog wel lekker bezig met paardjes
en druk met andere leuke dingen! Ik zal eens even op je hyves spieken.
Of Sarah, als die al weer rijdt natuurlijk. ^^ lotte_2 schreef:Wow, toppic is wel dood!
Dus dan zal er wel weer een lang verhaal komen! Heb er nu al zin in! Moet eerst nog even langs gaan om het te regelen, denk dat ik dat dit weekend even ga doen.
Zelf ga ik voor Injoy. Heb nog gedacht aan Kanjer maar ben toch stiekem een beetje bang dat ik ernaast ga liggen en daar heb ik geen zin in als ik weer na een lange tijd op een paardenrug kruip. En op Injoy weet ik gewoon dat ik lekker een uurtje kan rondhobbelen en kan genieten. Plus, Injoy is met vrijrijden zo leuk! 
Afgelopen zaterdag heb ik -jawel- op Oppy gereden. Met slof en sporen, echt jaaaaren geleden maar wat een fijn beest is dat als je hem eenmaal fijn aan het lopen hebt. Heerlijk.

.
Oamaru schreef:Islotti is er nog hoor! Kanjer kan best, die is hartstikke braaf. Die heb ik serieus nog nooit een pas verkeerd zien zetten.Afgelopen zaterdag heb ik -jawel- op Oppy gereden. Met slof en sporen, echt jaaaaren geleden maar wat een fijn beest is dat als je hem eenmaal fijn aan het lopen hebt. Heerlijk.
xSwanHeart schreef:Oamaru schreef:Islotti is er nog hoor! Kanjer kan best, die is hartstikke braaf. Die heb ik serieus nog nooit een pas verkeerd zien zetten.Afgelopen zaterdag heb ik -jawel- op Oppy gereden. Met slof en sporen, echt jaaaaren geleden maar wat een fijn beest is dat als je hem eenmaal fijn aan het lopen hebt. Heerlijk.
Hihi, Tamara heeft nou eenmaal altijd de dat-doet-ie-nou-noooooit-ervaringen met Kanjer :p
Ik heb wel 1 keer op hem vrijgereden maar toen had Lotte er eerst een half uur opgereden en dan weet je het wel.
En ik heb ook een keer iemand op hem zien vrijrijden in de binnenbak (met anderen erbij!) en toen heeft die dat meisje er 3 keer afgegooid in steeds dezelfde hoek. (Oké, moet je misschien beter opletten
) Tja, het ene moment denk ik; ik ga het gewoon doen! En het andere moment; ja maar wat als ik er weer afdonder (Ben er een keer in de winter vanaf gevallen, zat er nog geen minuut op en opeens springt die opzij en begint die te bokken! Ja, ik had lange teugel dus ik donderde eraf, de rest van de les heeft die vrolijk verder gebokt, opzij gesprongen en noem maar op.
) Nee, voor Kanjer heb ik nog niet het 100% vertrouwen om erop vrij te rijden. Moet er eerst weer een keertje dan in de les oprijden. ^^ Maar wie weet, wordt het misschien toch wel Kanjer, ligt echt in wat voor bui die de afgelopen dagen is geweest. 
Heeel misschien met eigen pony!
Ik ga toch voor Kanjer. Vind hem stiekem toch fijner rijden dan Injoy. En net zoals Marjolein al zei, hem bezig houden. Inderdaad, dat is de tactiek op Kanjer maar als die het eenmaal in zijn bol heeft dan ben ik de sjaak.
En als ik dan toch moet vallen, graag zonder breuken.
Ik kan nog steeds niet bevatten dat Eef en ik dat ooit hebben gedaan. Wij hebben namelijk een keer samen vrijgereden, buiten, op Kanjer en Bravour! Omg, achteraf gezien kan ik me niet voorstellen hoe we dat ooit hebben gedurfd.
En het mooie was ook nog, we zouden en moesten wisselen van Ini.
Ik had nog nooit op Bravour gereden en nu mocht ik er meteen op vrijrijden. Hahaha, oké, als ik dat overdenk dan moet een uur vrijrijden op Kanjer makkelijk kunnen.
(Zeker als Bravour niet in de buurt is )
_Mara_ schreef:Daar zal binnenkort verandering in gaan komen want ik ga [***] een uur vrijrijden cadeau geven! En natuurlijk rij ik dan ook een uurtje mee.
. Heb er superveel zin in! Dat zal wel weer even wennen worden, voor het eerst op een paard sinds april/mei! Het maakt me echt niet uit op welk paard ik terecht kom, vind het al lang leuk dat ik dan weer kan rijden!
.. Maar ik vond 'm altijd wel ontzettend fijn om mee te springen, hij sprong gewoon altijd en volgens mij vond 'ie het zelf ook wel leuk
.
.
) Heb er nu al enorm zin in!
Ze is een paar weken geleden ingeslapen, ze had een verstopte darm of zoiets en ze at niet meer. Het was iets dat alleen bij friesen voorkwam. De situatie verbeterde niet en ze hebben haar daarom ook laten inslapen. Echt heel sneu! Kiduna was echt 1 van mijn lievelingspaardjes.
Heb hem zien rijden, Cors reed er geloof ik op, wel met een slofje maar hij liep echt vet netjes en zette geen stap verkeerd! 
Vond het echt heel leuk om de paardjes en alles en iedereen weer te zien en heb echt enorm zin om te rijden.
Ik zal een fotocamera meenemen dus foto's zullen ook komen! ^^ Maar ik ga nu eerst douchen want ik heb het KOUD!

. Ben benieuwd naar Sjors, hihi.