Jullie ook allemaal een spetterend 2008 toegewenst!!
Lin! Alweer een nieuwe auto??
Vandaag een leuk dagje gehad. Ik had om 11 uur met Rox op stal afgesproken, we zouden gaan buitenrijden met Hands en Kirin. Voor die tijd ben ik boodschapjes gaan doen met mijn moeder en toen heb ik meteen allemaal fruit (lees: 5 kilo appels, 2 kilo mandarijen en 1 kilo sinaasappels) voor Boreas gekocht. Haha Esther had de springles voorgeschoten, dus zo heb ik haar terug betaald
Imre was op stal toen ik aankwam, dus had gelijk de tas vol bij hem gedumpt hahaha! Toen om 11 uur lekker met Rox naar buiten gegaan. We zijn in de polder gebleven en niet te dicht bij de woonwijken gegaan vanwege de knallen. De paarden waren beide super braaf en hebben geen pas verkeerd gezet. Was wel weer even genieten! Had/heb nog steeds wel last van mijn kont, maarja gewoon even doorbijten hoor!

's Middags ben ik met mijn cavia naar de dierenarts geweest. Sinds gisteren at hij veel minder goed en we vermoedden dat er wat met de tanden was. Kwamen we daan, begon de dierenarts over haken op de kiezen. Wat bleek nou? Blijken cavia's net als paarden achterin hun bek kiezen te hebben waar ze ook haken aan kunnen krijgen. Ze had een soort spreidertje waar ze net als bij de paarden de tanden van elkaar halen. En nog een spreidertje in de breedte, vervolgens ging ze met een minivijl zijn kiezen vijlen. Heb mijn ogen uitgekeken! Heel interessant. Dat arme beest helemaal in de stress natuurlijk, sowieso al van al die knallen, vervolgens het vervoeren en dan wordt er ook nog in zijn bek gewroet. Nouja, hij heeft het allemaal overleefd, hopelijk is dit afdoende. Hij had ook nog 2 spuitjes gehad (pijnstilling en op gang brengen van de spijsvertering). Daarnaast ook nog Metacam meegekregen (wist niet dat cavia's dat ook kregen haha!) en ook nog meer spul voor de spijsvertering.