Maar goed, we hebben sinds een poosje een scanner, dus zodra ik wat meer tijd heb, ga ik scannen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar goed, we hebben sinds een poosje een scanner, dus zodra ik wat meer tijd heb, ga ik scannen
Stond Domino er nu ook bij? Santa niet toch?Ntlie_ schreef:Ik heb ook wat foto's toegevoegd..
Vandaag voor de laatste x op Nalex gereden, heb nu geen les meer op Scheldestad..
Mocht een uurtje voor mezelf rijden in de buitenbak, was wel heel leuk.
Ga die pony echt missen...

Ook naar Vincent/Whiskey/Bravour? 
Tis zo'n lieve pony! Zei zondag nog: pony is zo blij als ze naar de wei mag, dribbelt vrolijk naast je en galoppeert altijd de wei in, maar ze blijft met 1 vinger bij je te houden!
Ben wel blij voor dat beestje, had echt medelijden met der hoor. Hoe ze stond te hinniken als ze alleen op stal stond en al dat eten op de grond...
Ik ben wel aan het overwegen om weer baklid te worden en dan af en toe mee te doen met een onderling wedstrijdje
Kunnen we er ook samen heen simone
) het goed vindt, dan schrijf ik me ook weer in. 
Achmed mag je ook zo meenemen

Kan je ook meteen springen!
Die bolle heel blij door het parcours heen, jij met een benauwd gezicht en ondertussen een meeega slachtveld van hindernissen 
)
)
Gewoon op een doordeweekse dag ofzo, dan is het meestal niet zo druk!
Haha sjoef sjoef daar gaat de cous-cous

ach, het is allemaal gratis, dus dan kan je sparen voor februari he..