Elja schreef:Ulla's hoofd ziet er wel groot uit.
Leuk dat je der even en complimentje geeft !
Erg attent weer !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Ulla's hoofd ziet er wel groot uit.
Erg attent weer !

Het valt me alleen op dat jij ALTIJD wel iets negatiefs te melden hebt

. Elja schreef:En hoezo afkatten? Dat maak jy ervan, maar dat is het niet. Ik vind et een leuke foto maar der hoofd komt gewoon naar voren. So what.
fallenangel3 schreef:Iris ik vind ook dat je erg negatief reageert... Elja bedoelde het niet zo negatief, dat is gewoon het eerste wat haar opviel. En door de hoek waarop de foto genomen is lijkt dit inderdaad ook wel zo!
Maar ja, de bewerking is wel lief, volgens mij is hij best netjes uitgesneden! Ik zie geen lelijke randjes of zo. Alleen wel jammer dat het hoofd zo licht is.
Iriis_ schreef:Elja schreef:En hoezo afkatten? Dat maak jy ervan, maar dat is het niet. Ik vind et een leuke foto maar der hoofd komt gewoon naar voren. So what.
So, het is gewoon niet leuk tegen over Laura, zei bewerkt toch ook nog niet zo lang, vet banketstaaf om zo te reageren.. Maarja, dat soort dingen snap jij niet.. Of ik zal der wel weer anders over denken..
Maar Lau vond het ook niet leuk hoor.. Maarja wat jij wil
... genoeg hierover... Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:Iris ik vind ook dat je erg negatief reageert... Elja bedoelde het niet zo negatief, dat is gewoon het eerste wat haar opviel. En door de hoek waarop de foto genomen is lijkt dit inderdaad ook wel zo!
Maar ja, de bewerking is wel lief, volgens mij is hij best netjes uitgesneden! Ik zie geen lelijke randjes of zo. Alleen wel jammer dat het hoofd zo licht is.
Ik hou het ff alleen op elja als je het niet erg vind

Iriis_ schreef:Nouw, ik vind gewoon dat ze daar eens rekening mee moet gaan houden, ze doet altijd zo onaardig.
Ik probeer tenminste nog iets leuks te zeggen, maar bij jou zit er altijd wel iets negatiefs.. En dat komt me strot uit zoals je wel kunt merken
Elja schreef:Als je iets zelf "fout" doet is het niet erg, maar als ik weer eerns een verkeerde opmerking maar zijn het meteen ditjes en datjes. En nee ik bedolede het niet negatief, zoals Samantha als zei.
Elja schreef:Iriis_ schreef:Nouw, ik vind gewoon dat ze daar eens rekening mee moet gaan houden, ze doet altijd zo onaardig.
Ik probeer tenminste nog iets leuks te zeggen, maar bij jou zit er altijd wel iets negatiefs.. En dat komt me strot uit zoals je wel kunt merken
ALTIJD ONAARDIG?
Nu moet je echt ophouden man. Er zit altijd iets negatiefs in. Ja bij mij altijd joh.

fallenangel3 schreef:Dan komen hier toch alleen maar mee negatieve berichtjes???
Elja schreef:fallenangel3 schreef:Dan komen hier toch alleen maar mee negatieve berichtjes???
I quit.
Met Iris kan je de oorlog niet winnen.
!!
DenK4ever schreef:Mijn Sky-tje is een super pup!!
Was gister avond zo trots op hem met cursus!