Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

??),
) sanniekeesje schreef:Dag werkende mensen allemaal hihi.... Heerlijk op stal weer lekker in de zon gelegen, (iemand al jaloers?![]()
??),
Keesje heeft bijna 2 uur buiten gestaan.
Daarna heerlijk naar buiten geweest met mariette en kallista lekker in de zon (nee, nog steeds niemand jaloers????![]()
![]()
)
)
tankie schreef:lijkt me heerlijk!!!!! jep ik ga nu naar de trein en dan weer de hele dag...............zucht hihi en dan dit weekend van de zon genieten met zn allen!

Daar zou ik erg blij mee zijn! Dan kan ik ondertussen lekker doorsparen voor een nieuw zadel!
Ik ben er ook! Ook weer flink dressuren?
Waarschijnlijk door de weersomslag. Gelukkig verdween het vocht al snel na een stukje stappen. Daarna lekker in de binnenbak gereden, het was er best wel benauwd! Maar goed, Im liep wel lekker, dus daar ben ik dan wel weer blij mee! 
Leuke naam ook!!
Hoop dat ik alsnog wat werk thuis kan doen,dan heb ik gewoon 's middags de tijd.
Cute! Al die leuke kindertjes... ik wil ook... hihi
LindsyImmie schreef:Feliciteer Francia maar van meCute! Al die leuke kindertjes... ik wil ook... hihi
Die kindjes moeten bij mij dus nog maar even wachten, haha