Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sanniekeesje

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:15

Il.... Hoe is het met je mini is die ontslagen uit het ziekenhuis? hihi

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:43

bossie bloemen voor de zieke mini Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? Vriendjes zijn?
Komt vast weer helemaal goed!!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 09:01

zucht..........de mini moest nog een nachtje blijven........alles zit er nieuw op , maar hij deed nog niet wat die man wou, dus hij wil hem vandaag nog xtje checken. maja hij word wel veilig nu in ieder geval...........was wel ff balen gister!
thanx voor de steun hihi

nou vandaag weer hele dag werken en daarna naar stal! linz, hoop dat ons zadel goed ligt op im maja we zien het wel!

donderdag ga ik met chantal naar plza, er is pasententenkamp! en heb wedstrijdkleren nodig nu hahhaha want 21 april gaan blan en ik t ook maar proberen!

fijne dag allemaal vandaag en maybe tot vanaaf!!!!!!!!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 09:11

Owh... arme Mini! Maar nog even en dan is ie weer helemaal beter!

Hoop zeker dat het zadel goed ligt. En als het niet goed ligt, jammer dan! Dan maar doorrijden met mijn eigen zadel. Zó slecht ligt dat zadel ook niet, maar het kan beter Haha!

O leuk leuk! Volgend jaar doen Im en ik ook mee hoor! Ik ga vrijdag naar Hypoplaza, toch maar die lelijke peesbeschermers kopen... het zijn helaas de enigste waar ze absoluut niet allergisch voor is!

Succes met werken en tot vanavond!!!

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:56

Dag werkende mensen allemaal hihi.... Heerlijk op stal weer lekker in de zon gelegen, (iemand al jaloers? Vork Haha! ??),
Keesje heeft bijna 2 uur buiten gestaan.
Daarna heerlijk naar buiten geweest met mariette en kallista lekker in de zon (nee, nog steeds niemand jaloers???? Haha! Haha! Knipoog )

tomcat701

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 16:28

sanniekeesje schreef:
Dag werkende mensen allemaal hihi.... Heerlijk op stal weer lekker in de zon gelegen, (iemand al jaloers? Vork Haha! ??),
Keesje heeft bijna 2 uur buiten gestaan.
Daarna heerlijk naar buiten geweest met mariette en kallista lekker in de zon (nee, nog steeds niemand jaloers???? Haha! Haha! Knipoog )

Ja ik!
Ik kan jou dus altijd vragen voor Tommy?????
Kan echt niet wachten om naar jullie toe te komen...nog heel even!
xx

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 09:27

Heee Juul!!

Ja joh,wij doen elkaar allemaal wel eens een plezier haha,loszetten,dekentje op,dekentje af,hooi geven enzo Haha!
Gezellige boel hoor op onze superstal Tong uitsteken

Lekker weertje,helaas de hele dag werken,daarna naar stal,lekker zonnetje! Keesje gaat vanmiddag even met zijn tante Lindsy mee Knipoog

Nou,gister lekker uitstapje gehad naar Doetinchem....pffffffffffff Clown

Iemand nog plannen voor dit weekend? (Er zijn mensen die al vrij zijn omdat ze hun baas wijsmaken dat goede vrijdag een officiële vrije dag is...hé Linds... Knipoog )

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 09:27

jeetje san! je ben weer aso deze week! nou ik heb beetje rotweek gehad, alles liep mis alleen maar stress en weinig tijd voor blan...........echt baluh! maja vw weer beter!
want.............DE MINI IS BACK!!!!!!!!! en hij rijd weer perfect joh elwin is er nu mee naar zijn werk hihi vond ie leuk!

ook heb ik me wedstrijdkleren nu bij elkaar, gister tentenkamp jeeeeeeeeh, dus daar ook geen zorgen meer om! nu vandaag en morgen hele dag werken maar dan elkker 4 daagjes vrij PASEN!!!!!!!!!!!!! dus veel tijd voor blan en vanalles echt relaxed! misschien ben ik vanavond nog even op stal want we sluiten eerder ivm goede vrijdag! dus GOEDE VRIJDAG ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!

zie jullie snel weer

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 09:28

Dus jij moet ook gewoon werken Il... wat hebben we het weer zwaar he.... Verdrietig

Kunnen we niet met zijn alleen een sabbatical nemen voor een jaartje,lijkt me heeeeeerlijk!!! Haha!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 09:31

lijkt me heerlijk!!!!! jep ik ga nu naar de trein en dan weer de hele dag...............zucht hihi en dan dit weekend van de zon genieten met zn allen!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 09:32

tankie schreef:
lijkt me heerlijk!!!!! jep ik ga nu naar de trein en dan weer de hele dag...............zucht hihi en dan dit weekend van de zon genieten met zn allen!

Goed idee OK dan!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 09:33

ja he! werkze nog dan vandaag, en zie je snel!!!!!! kus

Rozewolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 17:20

Zoo, ik heb heeel lang niet meer gereageert.
D8 laat het nu maar weer keer doen.

Wat is het tog heerlijk weer he!! hopen dat het zo blijft
ik heb wta foto's gemaakt vandaag en gister
die wil ik natuurlijk aan jullie laten showen;)
viewtopic.php?f=53&t=752975

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 19:18

Hallo allemaal!!!

Nou nou, de eerste twee dagen van het Paasweekend zijn alweer bijna om! Gelukkig hebben we nog twee dagen over! Ik heb er zin in, zeker met dit weer! Haha!

Nou mensen, Image is alweer een weekje in m'n bezit. En ik moet zeggen, het bevalt prima! We zijn lekker aan het opbouwen en kijken of ze beter gaat lopen. Ze is ontzettend stijf! Dat de buitenbak zo zwaar is, helpt ook niet mee!

Gisteren heeft Claire even op haar gereden, Im vond het leuk, Claire vond het leuk en Im was erna lekker los. Super dus! Vandaag heeft Natas een buitenritje op haar gemaakt. Ze was vrolijk en lekker vrolijk, ben benieuwd hoe ze morgen loopt! Hopelijk gaat alles goed!

Van de week is mevrouw ook gechipt, dus volgend jaar doen wij ook mee met de wedstrijden! Nu is ze daar nog iets te stijf voor, dus dit jaar gaat het niet meer worden! Maar volgend jaar hebben we een heel jaar kunnen oefenen, dus maak je er maar klaar voor!

Ilka en Elwin hebben waarschijnlijk een zadel voor me Lachen Daar zou ik erg blij mee zijn! Dan kan ik ondertussen lekker doorsparen voor een nieuw zadel!

Nou... tot zover even de Im-update! Geen lasergame deze week, even een weekje vrij. Volgende week weer?!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 07:43

Back to work... No Cheer Hamer Misselijk Frusty Nagelbijten / Gniffelen Zij zijn groot en ik is klein!

Ook zo'n zin?

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 10:36

nou echt wel dus niet zieken pesoneelstekort vanavond gelukkig weer naar max heb dr zin in

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 15:30

Gezellig Lachen Ik ben er ook! Ook weer flink dressuren? Knipoog

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:41

ja denk het wel nu eerst ff eten maken morgen gelukkig maar een half dagje werken dan donderdag hele dag en vrijdag weer een half dagje en dan vakantie !!!!!!!!! ben er echt zo aan toe

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 14:26

Immie had gisteren dikke achterbeentjes Boos! Waarschijnlijk door de weersomslag. Gelukkig verdween het vocht al snel na een stukje stappen. Daarna lekker in de binnenbak gereden, het was er best wel benauwd! Maar goed, Im liep wel lekker, dus daar ben ik dan wel weer blij mee! Haha!

Tot vanavond!

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:44

hey daar was vanmiddag lekker vrij dus max lekker in het zonnetje gezet kon ik zn stal weer eens goed schoonmaken hij maakt er altijd zo een zooitje van groetjes chan

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 08:11

goedemorguh allemaal!!!!!!!!

vandaag ben ik lekker vrij en ga lekker vanmiddag met elwin naar stal om met blan proefje te oefenen! het word super weer dus komt goed haha
en ik wandel ook nog ff met keesje renaat en san, had ik san al beloofd dinsdag!

BLAN IS OOM GEWORDEN!!!!!!!!!! Francia is bevallen jeeeeeeeeeehhhhhhhhhh het is een jongetje en hij heet Miro cool he, alles is goed verlopen dus das mooi he!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 08:42

Wat leuk dat Francia een kindje erbij heeft,wat leuk voor hun!! Pling Leuke naam ook!!

Lief dat je wilt lopen met mijn ziekenboeg Knipoog Hoop dat ik alsnog wat werk thuis kan doen,dan heb ik gewoon 's middags de tijd.

Ben gisteren ook bij Deloitte begonnen,super leuk!

Doei!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 12:33

Feliciteer Francia maar van me Haha! Cute! Al die leuke kindertjes... ik wil ook... hihi Bloos

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:35

LindsyImmie schreef:
Feliciteer Francia maar van me Haha! Cute! Al die leuke kindertjes... ik wil ook... hihi Bloos

Haha mag je wel een leuke vent gaan zoeken, of heb je al iemand op het oog??? Knipoog Haha!

Pffff....Weet iemand nog een leuke baan voor me, wanhopig op zoek.... hihi

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 07:45

Hihi... een leuke vent? Hmm.. even niks op het oog! Heb er even genoeg van, if you know what I mean Knipoog Die kindjes moeten bij mij dus nog maar even wachten, haha Haha!

Een leuke baan? Zoek je persé iets in de horeca? Of is elke leuke baan goed? En die ene AH dan? Gaat dat niet door?