Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 18:21

Ik wist dat Sum verkocht was ja, vond 't alleen niet aan mij om 't te vertellen (krijg je dezelfde taferelen als met Charm Nagelbijten / Gniffelen ), ik heb trouwens wel begrepen dat ze op stal blijft staan. Lachen Ik vind 't wel fijn voor Summer dat ze een eigen baasje heeft. Lachen Ik zat ook de hele tijd zo van zal ik 't nou niet zeggen of zou ik 't wel zeggen... Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 08:39

Mogguh Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:59

Mogguh!

Hahaha achja, maar ik was echt verbaasd toen ik werd gebeld of ik op Sum wou rijden Tong uitsteken Gisteren wel lekker gereden, alleen in de laatste galop bedacht Summertime ineens dat ze er nog even vandoor moest gaan in de hoek. Gelukkig kon ik haar net houden maar heb nu wel last van mijn rug omdat ik wat gespannen was gaan zitten. Ze blijft idd op stal, ze is van Sandra (de moeder van Cindy) dat zijn wel goede kennissen van ons, ze zijn ook de eigenaar van Snowy en dat is weer een veulen van Charm. Maar ik vind het wel lekker voor Sum dat ze nu een eigen baasje heeft, alleen moet ik wel ontzettend wennen aan het idee Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 12:36

Ik wist ook al wie Summer heeft gekocht enzo Tong uitsteken , wat ben ik toch slecht he, zomaar dingen achterhouden. Tong uitsteken

Summer had dus duidelijk de lente in d'r bol, achja moet een keer kunnen he, wel minder dat je nu last van je rug hebt. Liep die nieuwe merrie ook mee?

En ik heb zooo'n zin in vanavond, ik ga zo hard schreeuwen en hopen dat ik de laatste trein terug nog redt. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:26

Ooh je bent bijna net zo slecht als ikke in het Charming tijdperk Duivel

De nieuwe merrie liep ook mee ja. Wel een grappig beestje, ze is zeker een leuk paardje voor beginners denk ik. Ohja, Evelien vroeg nog of dit topic nog leefde... Hahaha ik moest vet lachen: Ja hoor, we zitten op de 46 pagina's Haha! Hahaha! Eef was helemaal verbaasd Tong uitsteken

Aah da's altijd echt leuk om helemaal los te gaan tijdens zo'n concert. Ik moet ook echt weer een een concert bezoeken. Laatste keer was vorig jaar met een vriendin naar Di-rect Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:32

Jah jij was ook heel slecht dus ik mag dit keer slecht zijn... *LOL*

Die merrie is leuk he, vind d'r kleur ook zo mooi, ze is zwart, de meeste zwarte paarden verkleuren zo vaag. Tong uitsteken 't Is wel een wonder he dat dit topic nog leeft. *LOL*

Ik hoop trouwens wel dat ik morgen nog wakker te krijgen ben, de hond moet namelijk om half 9 aanwezig zijn op 't trainingsveld (examen), en dan wordt ik dus op stal gedumpt. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:34

Whahaha nou dat word wat Tong uitsteken Mss dat je kan uitslapen te paard? Clown De kleur is zeker leuk ja, echt pikzwart. Maar ik vond haar bouw en loopje een beetje vreemd uitzien. Wel raar van die vorige eigenaren dat ze gewoon dat paard aan zijn lot hebben overgelaten

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:36

Hmm ik weet niet wat d'r is gebeurd bij de vorige eigenaren ofzo.

Stees kent trouwens een kunstje he, ze kan de rits van m'n jas openmaken... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:41

Hahaha cool Haha! Heel handig, vooral in de winter Clown

Haar vorige eigenaar (puber van 16) had al tijden geen stalling meer betaald. Maar de staleigenaar besloot dus om Dolly alleen nog hooi te geven, vandaar dat ze aan de magere kant was. Laatst was dat meisje bij Evelien en ze schijnt best dure sieraden aan te hebben gehad. Evelien dacht ook meteen van dan had ze beter een zak voer kunnen kopen ipv al die sieraden enzo. Vreemd hoe sommige mensen met hun paard omgaan, bij mij zou zo'n beestje altijd voor mij komen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:45

Tsja, mss is Stees wel zo'n paard dat anti-natural is, a la geef die jas nu hier want ik heb een hele dikke jas nodig in de winter want ik ben een normal. Haha! Helaas voor Stees, ze mag nog effies IJslander spelen.

Heel vreemd verhaal ja, snap van de staleigenaar ook nog wel dat de lol ergens ophoudt. Dure sieraden oke, maar betaal dan ook op z'n minst voor de basisbehoeften van je paard. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:47

Ja dat zeker, ik zou niet eens iets als sieraden kunnen kopen voor mezelf als ik wist dat mijn paard op hooi stond omdat ik te belazerd ben om te betalen

Hahaha die Stees heeft dus een duidelijk statement, doe maar normal dan doe je al gek genoeg Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:49

Tsja, blijkbaar zijn d'r ook mensen die daar anders over denken... Scheve mond

En Stees heeft hartstikke gelijk... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:56

Ja, ik ben het volledig eens met Stees eigenlijk Ja

Pff, zit nu tegelijkertijd huiswerk te maken over Nieuw Zeeland. Volgende week toetsweek Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:05

Hmm leuk, toetsweek, een van m'n favo weken... Nagelbijten / Gniffelen

Ik moet me zo nog even gaan voorbereiden op het concert, ook door muziek te luisteren, hoop voor m'n moeder dat de oortjes van m'n MP3 geval werken op m'n laptop. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 12:43

Ik ben weer terug (duh Clown ), 't concert was zoooooo gaaf, echt geweldig... Haha! Lovers

Ben doodmoe, maar ik heb wel gelest, op Rejoice gereden, ging heel lekker, ook een hele nette stop gemaakt vanuit galop. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 15:15

He gaaf dat je op Rejoice mocht rijden! Dat is wel even iets anders dan de manegepaarden he? Ik heb van de zomer op haar gereden, ook zo'n heerlijke les toen gehad Ja

Hahaha was het nog laat geworden gisteren? Waar komt die band eigenlijk vandaan?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 16:09

2 uur... Bloos!

Ze komen uit Japan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 16:14

Ik had het kunnen weten Tong uitsteken Pfoe, 2 uur is best laat Nagelbijten / Gniffelen Ben je eigenlijk nog geslaagd met je hond?

Wow, ik kan me gewoon echt geen reden bedenken waarom het de laatste tijd zo ontzettend saai is op bokt! Ik ben net maar uit verveling naar te koop advertenties gaan kijken met westernpaarden. Ik kwam toevallig (dat was al een tijdje geleden) op een of andere paardenverkoopsite en daar zag ik een heel klein foto'tje van een paint die echt zo veel op Charm leek! Ik schrok echt, ik dacht dat die mensen haar te koop hadden gezet. Maar toen ik de foto aanklikte was het Charm gelukkig niet Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 16:24

Oei ik was helemaal vergeten dat het 11 november is Nagelbijten / Gniffelen Straks komen alle kindjes weer met de lampionnetjes liedjes zingen. He wat jammer nou dat ik 'moet' leren voor de toetsweek Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 16:27

Miss_Montana schreef:
Oei ik was helemaal vergeten dat het 11 november is Nagelbijten / Gniffelen Straks komen alle kindjes weer met de lampionnetjes liedjes zingen. He wat jammer nou dat ik 'moet' leren voor de toetsweek Clown

Haha wij zijn d'r niet, vorig jaar moest ik die zingende koters opvangen... Nagelbijten / Gniffelen En ik hou absoluut niet van zingende koters. Tong uitsteken

Ik dacht laatst ook ergens een Charm te zien, ook fout gekeken. Tong uitsteken Wij zijn een beetje para denk ik. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 16:38

Hahaha wij zien in iedere paint Charming! Zou het zo erg met ons gesteld zijn? Lips are sealed

Ik denk dat wij ook de lichten uit doen en dan stiekem boven TV gaan kijken als we het zat zijn Nagelbijten / Gniffelen Maar die peuters en ander grut dat is nog allemaal wel leuk, sommige lampionnen zijn nog groter dan dat kind zelf Haha! Maar die kinderen van 12/13 die nog aan de deur komen doe ik het liefst niet eens voor open

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 16:52

Had d'r vorig jaar eentje en 't eerste wat die zei was "snoepje? Haha!", ja kind als je gaat zingen wel... Clown Vind dat Sint Maarten gebeuren zo vaag, moet je zo'n koter voor de gein een mandarijn geven, ze willen alleen chocola enzo... Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga me btw optutten voor 't etentje, m'n ma heeft op haar forum een topic geopend over wat ik allemaal aan had naar 't concert en hoe verschrikkelijk dat eruit zag, ik ga me dus heerlijk optutten en blijf de hele avond bij m'n ma hangen... *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:14

Goeiemorgen.... Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:37

Hahaha ooh wat een rotstreek van je ma! Was ze nu wel trots op je dan?

Wij hadden gister geen snoep meer Nagelbijten / Gniffelen Dus rond een uur of 8 gingen bij ons de lichten uit en gingen we boven TV kijken! Hahaha! Maarja, gelukkig waren er niet veel kinderen meer aan het lopen toen wij boven waren.

[edit] Ok, ik heb zojuist weer eens iets gezegd in het 'welk ras zou jij niet willen hebben' topic waardoor ik evt alle Arabfreaks weer eens over me heen kan gaan krijgen Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:04

Haha nou ze zei altijd dat als ik d'r zo bij ging lopen dat ze niet meer naast me ging lopen, deed ze gisteren wel dus ik vrees dat ik d'r gewoon bij kan gaan lopen als ik zelf wil. Haha!

Ik hou van dingen zeggen waardoor een heleboel mensen over je heen gaan stampen, ik ga zo kijken, eerst in 't HPS topic nog een paar muzieklinkjes plaatsen Haha!