), ik heb trouwens wel begrepen dat ze op stal blijft staan.
Ik vind 't wel fijn voor Summer dat ze een eigen baasje heeft.
Ik zat ook de hele tijd zo van zal ik 't nou niet zeggen of zou ik 't wel zeggen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), ik heb trouwens wel begrepen dat ze op stal blijft staan.
Ik vind 't wel fijn voor Summer dat ze een eigen baasje heeft.
Ik zat ook de hele tijd zo van zal ik 't nou niet zeggen of zou ik 't wel zeggen...

Gisteren wel lekker gereden, alleen in de laatste galop bedacht Summertime ineens dat ze er nog even vandoor moest gaan in de hoek. Gelukkig kon ik haar net houden maar heb nu wel last van mijn rug omdat ik wat gespannen was gaan zitten. Ze blijft idd op stal, ze is van Sandra (de moeder van Cindy) dat zijn wel goede kennissen van ons, ze zijn ook de eigenaar van Snowy en dat is weer een veulen van Charm. Maar ik vind het wel lekker voor Sum dat ze nu een eigen baasje heeft, alleen moet ik wel ontzettend wennen aan het idee

, wat ben ik toch slecht he, zomaar dingen achterhouden. 
Hahaha! Eef was helemaal verbaasd 

't Is wel een wonder he dat dit topic nog leeft. 
Mss dat je kan uitslapen te paard?
De kleur is zeker leuk ja, echt pikzwart. Maar ik vond haar bouw en loopje een beetje vreemd uitzien. Wel raar van die vorige eigenaren dat ze gewoon dat paard aan zijn lot hebben overgelaten

Heel handig, vooral in de winter

Helaas voor Stees, ze mag nog effies IJslander spelen.

), 't concert was zoooooo gaaf, echt geweldig...

Pfoe, 2 uur is best laat
Ben je eigenlijk nog geslaagd met je hond?
Straks komen alle kindjes weer met de lampionnetjes liedjes zingen. He wat jammer nou dat ik 'moet' leren voor de toetsweek

Miss_Montana schreef:Oei ik was helemaal vergeten dat het 11 november isStraks komen alle kindjes weer met de lampionnetjes liedjes zingen. He wat jammer nou dat ik 'moet' leren voor de toetsweek
En ik hou absoluut niet van zingende koters. 
Wij zijn een beetje para denk ik.
Maar die peuters en ander grut dat is nog allemaal wel leuk, sommige lampionnen zijn nog groter dan dat kind zelf
Maar die kinderen van 12/13 die nog aan de deur komen doe ik het liefst niet eens voor open

", ja kind als je gaat zingen wel...
Vind dat Sint Maarten gebeuren zo vaag, moet je zo'n koter voor de gein een mandarijn geven, ze willen alleen chocola enzo... 

Dus rond een uur of 8 gingen bij ons de lichten uit en gingen we boven TV kijken! Hahaha! Maarja, gelukkig waren er niet veel kinderen meer aan het lopen toen wij boven waren.