Zoo ik ben ook moe van dat kamp.. Haha diie nacht was echt grappig hea Xeen,
Pfff, Diie stinkbomme

Noujaa

Vond het wel jammer dat is gisteren Vesje niet kon doen

Maarja, Haal ik wel weer een keer in, om gewoon met jou mee te gaan Xeen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

was leuk he nous!
Hij zit wel heel anders dan heli maar wel lekker zeker in de galop!
en had ik meteen 2 vliegen in 1 klap, Biz en Ko in 1x klaar
Volgende x een rendrafje????
dan laat ik alleen Ko ff thuus NuggT schreef:vera23 schreef:waarvoor?
Gewoon.
Nou longeren ging echt super nu!
Gister ging het niet zo bij Regina, maar nu deed ze echt dr best.
Ze heeft lekker losgestaan met Dox en is afgespoten.
En heb dr voor de 2 x in 1 keer te pakken gekregen!
Ben echt heel blij, volgens mij heb ik het truckje eindelijk te pakken.
Xeen, fijn dat het leuk was.
We zijn blij dat je er weer bent!
Tes, alles is goed gegaan met Dox hoor.
Ik heb hem in de paddock lekker opgejaagd en nog eventjes lekker losgezet met Regina.
Heb hem ook wat schoon water gegeven want wat in het land staat lijkt me ook niet echt lekker.
Oja en ik heb hem helemaal afgespoten.
Nou mensen ik ga mijn huiswerk doen.
-xxx-,jes

AnitaJoeri schreef:hoi allemaal.Nou zat weer niet mee vandaag.Vijf uur vanmiddag belt ruben dat zijn icd{defibrilator] is afgegaan.Ben de hele avond vervolgens in lumc[ziekenhuis leiden]geweest.Daar hebben ze hem helemaal binnenste buiten gekeerd.Kastje uitgelezen,bloed afgenomen en lichamelijkonderzoek.We zijn ons allemaal het weet niet wat geschrokken.Hij heeft een ritmestoornis gehad en daarop heeft hij stroomscok gehad.Was een enorme klap zei hij zelf.Ze hebben 1 van zijn hartmedicijnen verdubbeld.omdat deze ritmestoornissen moet tegengaan en hij deze in te lage dosering kreeg.Die ritmestoornissen krijgt hij uit zijn oude hartinfarcten.Hij moet ook naar huisarts weer bloed laten prikken en bij internist uit laten zoeken waar die bloedarmoede vandaan komt.Voor de rest moeten we dus weer afwachten hoe het verder gaat.hoe angstig dat ook is.
John maar weer bedankt voor de goede zorgen voor joepi,THANKS.Welterusten iedereen.
Ik hoorde het gisteravond van John!

vera23 schreef:Ik moet even kijken of er een dekje bij zit...heb de doos nog niet open gemaakt hihi....denkn niet dat dat witte dekje eronder past horen geloof ik speciale dekje bij dus ik moet nog even kijken.....doei doei
)
sterkte ook voor ruben en de kids
heb het even met betedineshampoo gewassen en een stukje gewandeld hoop dat het snel weer overgaat 
)
en hij wilde niet verder bij de brug (daar ben ik even afgestapt) maar verder ging het goed en was hij af en toe zelfs ontspannen!!!
(en het lag wel iets beter op Evita dan maat 2)