Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fammiie_x

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:07

Hoi hoi,

Zoo ik ben ook moe van dat kamp.. Haha diie nacht was echt grappig hea Xeen,
Pfff, Diie stinkbomme Tong uitsteken
Noujaa Knipoog
Vond het wel jammer dat is gisteren Vesje niet kon doen Boos!
Maarja, Haal ik wel weer een keer in, om gewoon met jou mee te gaan Xeen Tong uitsteken

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 20:55

Vanavond op biesje gereden!! Haha! was leuk he nous! Knipoog Hij zit wel heel anders dan heli maar wel lekker zeker in de galop!

Heli heeft even een aantal dagen rust. Ik was 2 weken geleden op een briljant idee gekomen om te proberen om heli zonder ijzers te zetten!! Koe
Nou hij is er zooo slecht van gaan lopen ook in de bak, dat volgende week de hoefsmid weer komt om er weer ijzers onder te zetten.
Was geen goeie actie van mijzelf..en arme heli hij loopt echt heel slecht.
Daarom heeft hij vrij tot de hoefsmid geweest is en omdat ik toch wel zin had om te rijden mocht ik van nous met biz mee!! Haha!
Bedankt he nous was gezellie!!!! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:06

Ja was gezellie Ja en had ik meteen 2 vliegen in 1 klap, Biz en Ko in 1x klaar Clown
En idd, Biz heeft echt een heerlijke galop Pling Volgende x een rendrafje???? Duivel dan laat ik alleen Ko ff thuus

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:20

NuggT schreef:
vera23 schreef:
waarvoor?

Gewoon. Bloos

Nou longeren ging echt super nu!
Gister ging het niet zo bij Regina, maar nu deed ze echt dr best.
Ze heeft lekker losgestaan met Dox en is afgespoten. Lachen
En heb dr voor de 2 x in 1 keer te pakken gekregen! *LOL*
Ben echt heel blij, volgens mij heb ik het truckje eindelijk te pakken.
Ja

Xeen, fijn dat het leuk was.
We zijn blij dat je er weer bent!

Tes, alles is goed gegaan met Dox hoor.
Ik heb hem in de paddock lekker opgejaagd en nog eventjes lekker losgezet met Regina.
Heb hem ook wat schoon water gegeven want wat in het land staat lijkt me ook niet echt lekker. Schijnheilig
Oja en ik heb hem helemaal afgespoten. Lachen

Nou mensen ik ga mijn huiswerk doen.
-xxx-,jes
Doei!

Hee noussie...!~

Heel leuk dat het zo goed gaat ben ik echt super blij mee...ik ben jou heel dankbaar...en ben al helemaal blij dat jej trukje door heb hahaha Haha!

Ze leert je nu ook een beetje kennen denk ik dat scheelt ook wel!

Ik breng morgen het zadel dus dan moet je vandeweek maar even kijken en even hobbelen om uit te proberen....moet hem volgende week weer terug sturen hihi!

Nou doei doie slaapse allemaal!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:37

hoi allemaal.Nou zat weer niet mee vandaag.Vijf uur vanmiddag belt ruben dat zijn icd{defibrilator] is afgegaan.Ben de hele avond vervolgens in lumc[ziekenhuis leiden]geweest.Daar hebben ze hem helemaal binnenste buiten gekeerd.Kastje uitgelezen,bloed afgenomen en lichamelijkonderzoek.We zijn ons allemaal het weet niet wat geschrokken.Hij heeft een ritmestoornis gehad en daarop heeft hij stroomscok gehad.Was een enorme klap zei hij zelf.Ze hebben 1 van zijn hartmedicijnen verdubbeld.omdat deze ritmestoornissen moet tegengaan en hij deze in te lage dosering kreeg.Die ritmestoornissen krijgt hij uit zijn oude hartinfarcten.Hij moet ook naar huisarts weer bloed laten prikken en bij internist uit laten zoeken waar die bloedarmoede vandaan komt.Voor de rest moeten we dus weer afwachten hoe het verder gaat.hoe angstig dat ook is.
John maar weer bedankt voor de goede zorgen voor joepi,THANKS.Welterusten iedereen.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 08:28

Vera, ben zelf ook heel blij dat het zo goed gaat.
En hoezo dankbaar? Ik doe het met alle plezier. *LOL*
Ik kom Zondag middag naar stal en dan zal ik het zadel wel ff uitproberen. Zit er dan wel dat witte bonte dingetje al onder of moet ik dat zelf doen?

-xxx-,jes
Doei!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 09:25

Ik moet even kijken of er een dekje bij zit...heb de doos nog niet open gemaakt hihi....denkn niet dat dat witte dekje eronder past horen geloof ik speciale dekje bij dus ik moet nog even kijken.....doei doei

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 09:28

AnitaJoeri schreef:
hoi allemaal.Nou zat weer niet mee vandaag.Vijf uur vanmiddag belt ruben dat zijn icd{defibrilator] is afgegaan.Ben de hele avond vervolgens in lumc[ziekenhuis leiden]geweest.Daar hebben ze hem helemaal binnenste buiten gekeerd.Kastje uitgelezen,bloed afgenomen en lichamelijkonderzoek.We zijn ons allemaal het weet niet wat geschrokken.Hij heeft een ritmestoornis gehad en daarop heeft hij stroomscok gehad.Was een enorme klap zei hij zelf.Ze hebben 1 van zijn hartmedicijnen verdubbeld.omdat deze ritmestoornissen moet tegengaan en hij deze in te lage dosering kreeg.Die ritmestoornissen krijgt hij uit zijn oude hartinfarcten.Hij moet ook naar huisarts weer bloed laten prikken en bij internist uit laten zoeken waar die bloedarmoede vandaan komt.Voor de rest moeten we dus weer afwachten hoe het verder gaat.hoe angstig dat ook is.
John maar weer bedankt voor de goede zorgen voor joepi,THANKS.Welterusten iedereen.

Jeetje Aniet, dat is wel weer schrikken Ach gut Ik hoorde het gisteravond van John!
Als ik/we iets voor je kan doen dan moet je het me maar ff laten weten, ok??

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 11:01

Hallo Lachen

wat een heerlijk weer alweer Pling
dalijk denk even beetje rijden enzoo Bloos
Tot dalijk op stal enzo

Aniet sterkte

Doei!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 12:26

vera23 schreef:
Ik moet even kijken of er een dekje bij zit...heb de doos nog niet open gemaakt hihi....denkn niet dat dat witte dekje eronder past horen geloof ik speciale dekje bij dus ik moet nog even kijken.....doei doei

Gewoonlijk zit alles erbij, je moet idd het speciale dek gebruiken, dat dek moet je als onderdeel van het zadel zien en niet als zomaar een leuk dekje. Het zorgt voor de ruggegraatvrijheid!
Het zit lekker! Je wilt niks anders meer straks. (ik rijd al een jaar boomloos Haha! )

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 12:29

ja het lijkt me ook beter voor pina der ruggetje...dus ik kan het nu een weekje uitproberen is wel fijn....dan hopen dat ik centje heb om ereen te kopen zou dan ook wel handig zijn haha....even kijken of ze ergens een leuke 2e hands hebben ..nieuw wil ik het liefst niet kopen...rij niet zo vaak hihi

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 13:33

zo aniet wat erg Ach gut sterkte ook voor ruben en de kids

ik heb mijn ieuwe telefoon ik ben zoooo blij Haha!
en doxje had vandaag bloed Ach gut heb het even met betedineshampoo gewassen en een stukje gewandeld hoop dat het snel weer overgaat Knipoog

gr

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 14:36

Das wel weer erg schrikken zeg Aniet!!! Balen dat het kwam omdat een van zijn medicijnen te laag was gedoseerd!!! Aan de andere kant misschien een iets minder angstig gevoel omdat het nu verdubbeld is naar het blijft spannend natuurlijk!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 20:26

he bah Aniet, dat is schrikken zeg!!
Hopelijk gaat het snel allemaal weer goed met Ruben.

Ik heb mijn barefootje ook alweer 2 of 3 jaar inmiddels, maar blijf hem geweldig vinden!! Ben wel een beetje verwend geraakt, want op ieder ander zadel krijg ik na een uurtje al pijn in m'n kont Bloos
De eerste keer op zo'n zadel is voor de meeste mensen wel even wennen trouwens, maar als je een beetje onafhankelijk kunt zitten rijdt het echt fijn. (ik reed al veel zonder zadel, dus dan scheelt het niet zo Knipoog )

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:05

Ja, joepie!! Vandaag weer een grote overwinning, ik ben namelijk voor het eerst helemaal alleen met Robin naar buiten geweest!!! Ben het rustig aan het opbouwen dus het was een stapritje!!! We hadden: 3 x een poging tot omkeren Haha! en hij wilde niet verder bij de brug (daar ben ik even afgestapt) maar verder ging het goed en was hij af en toe zelfs ontspannen!!!
Ik ben trots op ons!!!!!!!!!! *LOL*

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:06

Haha!
Laatst bijgewerkt door Eefje23 op 16-09-06 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:07

Ik rij eigenlijk ook alleen maar zonder zadel dus dat moet wel goed komen denk ik haha...alleen hij is wel heel erg groot zeg pff volgens mij hebben ze niet de goede maat gestuurd!

Ik hoop dat de singel niet te groot is ben bang van wel helaas...wilde hem vandaag eigenlijk uit proberen maar regina was vandaag zo overhit dat ik het maar niet gedaan heb.....

Anous ik stuur je nog een pb tje...

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:13

Hee dat is super Eef!!! fijn dat het goed ging!

Welke maat had je dan besteld Vera? Ik heb maat 1 (de kleine), dus anders kun je die van mij ook best een keer proberen.
een kleine singel heb ik niet voor je hihi.. maar heb je er niet 2 singels bij gekregen? een grote en een kleine, had ik toen wel tenminste. Anders kun je ook gewoon een dressuursingeltje gebruiken trouwens!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:21

Nee er zat maar 1 singel om ...volgens mij heb ik een kleine besteld kan haast niet anders want regina is niet zo groot......anders gebruik ik hem van de week wel voor ukaat een keertje hihi.....

helaas heb ik geen korte singel meer voor regina

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:28

maat 2 zal ook wel op regina passen denk ik hoor! Kola van Valerie heeft volgensmij ook een maat 2, en zij is nog een stuk kleiner dan regina. Maar waarschijnlijk is maat 1 voor je zelf wat fijner, vond ik wel tenminste Lachen (en het lag wel iets beter op Evita dan maat 2)

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:35

het kan opzich ook wel alleen denk dat ze niet goed aangesingeld kan worden ...hangt anouska morgen onder regina hihi

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 07:55

Hey Anita. Lees het net pas van Ruben. Sterkte voor jullie allemaal. Als je mijn hulp kan gebruiken dan hoor ik het wel van je.

Gelukkig is het vandaag (nog) niet zo warm en schijnt de zon nog niet. Beter voor Spetter zijn neusje, die is helemaal kapot terwijl ik hem toch goed heb ingesmeerd. Heb nu maar uierzalf gehaald om er op te smeren en maar hopen dat het geneest anders moet hij echt (spijtig maar ja) naar binnen overdag en mag hij 's avonds weer naar buiten.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 07:57

Moguhh Doei!

Gister lekker genikst op stal Bloos
Jet nog bedank voor het longeren *LOL*
En ook bedankt da je vesra vandaag wilt doen Knipoog

Voorderest niks te vertellen Lachen

Doei!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 09:49

hoi .Karin je moet uitkijken met uierzalf dat verzacht enorm goed maar alleen sávonds en s'nachts,want in de zon verbrand je er levend mee,wees voorzichtig anders wordt nog veel erger.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 14:43

Eef...ben trots op je hoor!! Jullie komen er wel. Knipoog

Leuk nous het het goed ging met diddle...ben benieuwd naar de foto's..
Kom zo nog even naar stal toe ff naar mijn schatjes kijken..Heli heeft rust dus daar kan ik nu toch niks mee.
Misschien pak ik donna even om te longeren ofzo.

Anita als ik met joepie moet helpen zeg het maar hoor!! Ik ga wel rondje park met hem Bloos