stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:26

nou shir lekker op vakantie bijna heerlijk toch Haha! Met jou komt het ook helemaal goed hoor haha!

Ja ellen Larmy is heel erg verkleurd hij was ook vervelend met rijden gelukkig was hij na half uurtje weer een stuk beter! Morgen lekker les heb er zin in Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:42

ShirleyA schreef:
Ik kan heerlijk 3 dagen de boel de boel laten! En kom dan uit gebubbeld weer terug.
Toch niet letterlijk uitgebubbeld he Knipoog hihi

Ja Willemijn, kan me voorstellen dat je er weer zin in hebt! Ik wil ook weer les! hihi
Bella lijkt wel wat minder 'hard' te worden in haar rug. Ook haar hals lijkt ietsje beter te worden. Gelukkig maar, want dan betekent dat dat ik wel goed bezig ben hihi Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:47

Dabo schreef:
ShirleyA schreef:
Ik kan heerlijk 3 dagen de boel de boel laten! En kom dan uit gebubbeld weer terug.
Toch niet letterlijk uitgebubbeld he Knipoog hihi

Ja Willemijn, kan me voorstellen dat je er weer zin in hebt! Ik wil ook weer les! hihi
Bella lijkt wel wat minder 'hard' te worden in haar rug. Ook haar hals lijkt ietsje beter te worden. Gelukkig maar, want dan betekent dat dat ik wel goed bezig ben hihi Haha! Haha!

Ja wel Ellen ik ga elke dag 6 uur in t bubbelbad liggen niets doen hahahaahhaah. (waarschijnlijk ben ik dat na een kwartier al zat: nutteloos niets doen...)
Ik had vandaag ook t idee dat Bella minder stug aanvoelde..... Super joh. Ze liep vd week ook beter al toen je in de bak even in draf ging om te kijken.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:53

Blij dat het jou ook opgevallen is Shir, thnxx dat je zo af en toe gaat kijken bij haar Haha! Haha!
kwartier in een bubbelbad.. dat hou je nog wel vol hoor, maar ik zie jou er inderdaad echt geen uren inliggen!! hahaha
Moet er niet aan denken, zonde van mijn tijd!
Maar je bent op vakantie, VERPLICHT ontspannen, en uitrusten, hoor je me!? hahahaha Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:59

Dabo schreef:
Blij dat het jou ook opgevallen is Shir, thnxx dat je zo af en toe gaat kijken bij haar Haha! Haha!
kwartier in een bubbelbad.. dat hou je nog wel vol hoor, maar ik zie jou er inderdaad echt geen uren inliggen!! hahaha
Moet er niet aan denken, zonde van mijn tijd!
Maar je bent op vakantie, VERPLICHT ontspannen, en uitrusten, hoor je me!? hahahaha Haha! Haha!

Hihi zie je me dat ook niet doen Ellen? Hoezo? Ben zo'n rustig type.....
Idd zonde vd tijd!
Ja ik ga zeker ontspannen moeder-overste, en uitrusten en.... uitslapen!

Tuurlijk Ellen kijk ik af en toe even bij Bella, ach ze staat ook zo lekker op de route kast - ilion en terug.... kan moeilijk om haar heen en zeker niet als ze me zo aankijkt met n blik van : "hoi, ik sta hier hoor..."

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:01

Shirley: Ja, geniet ervan. Drie dagen lekker relaxen! Ik dacht vandaag ook: Was ik nog maar in Turkijke. 45 graden of niet. Maar sinds we terug zijn is er alleen maar regen gevallen.

Zou je evt morgen de dvd van Antoine de Bodt mee naar stal willen nemen? Als het morgen droog weer is haal ik om 11.00 uur Rachel op om nog wat foto's van Gilles op het land te maken. De weersvooruitzichten zijn voor morgen beter en gelukkig ziet het land er in de Beemster redelijk uit.

Willemijn: Dus die brave Larmy was heel vervelend met rijden?! Hoe lang had hij stilgestaan dan? Kan wat worden met Gilles na drie maanden op het land... Schijnheilig

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:01

hahaha terwijl Ilion altijd met zo'n blik staat van 'laat me met rust, of anders...', als ik met Bella langs loop. Als ik zonder Bel langsloop staat hij vaak 'ja, ja, ja, ja kriebel me ff' te knikken Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:06

Dabo schreef:
hahaha terwijl Ilion altijd met zo'n blik staat van 'laat me met rust, of anders...', als ik met Bella langs loop. Als ik zonder Bel langsloop staat hij vaak 'ja, ja, ja, ja kriebel me ff' te knikken Haha! Haha!

Hihi ja dat is Ilion ten voeten uit. Gister was hij echt pissig op Bright en hij ilde echt uitvallen naar haar.... Terwijl hij echt niet dominant is naar andere paarden.... Maar Ilion is zeker geen allemans vriend, om zijn goedkeuring te krijgen moet je wel eerst laten zien dat je die verdiend, maar dan heb je zijn hart ook voor altijd!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:13

Nou, Esther... die weken dat jij in dat hete Turkije zat is hier OOK alleen maar water gevallen! hahha echt errugggg!!

Was nog wat vergeten! Vanmiddag stonden de paardjes natuurlijk weer lekker los in het zwembad, wat we ook 'paddock' noemen (is dat misschien een Turkse vertaling? Tong uitsteken )
Bella vond het wel leuk, en dacht voor haar B-diploma te gaan in het diepe:

Afbeelding
Raisa staat er voor... Bella erachter!! Kijk die oortjes.... hahaha
Afbeelding
Erg toch, niet? eerst gewoon lekker opstaan, en vervolgens gewoon op de andere zijde nog eens! hahahahaha Omrollen deed ze maar niet, dan zou ze water in haar oortjes krijgen.. haar koppie heeft ze mooi droog gehouden! Nouja Bell.. vort maar ff in de droger (stapmolen) hahaha

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:16

Pas maar op Ellen want het is duidelijk dat Bella dol is op zwemmen!
Maar zolang ze dat in de bak doet en niet meer in de sloot is t niet zo heel erg!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:20

een gekke pony is het!
Zie zo wel op tegen de winter.. staat ze met haar waterdichte winterdeken op buiten, duikt ze te water... blijft die deken niet droog vrees ik! hahhaa

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:27

Nee Ellen maar ik heb n simpele oplossing: 2 dekens, 1 op stal en de ander om los te gooien. Wat ben ik toch slim he.... Blond

Ik ga slapen anders ga ik weer laat slapen.... Truste allemaal. Doei!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:37

haha ellen! lache die foto's!
Fury houd er ook erg van.. Haha!

Ik heb lekker gereden vanavond met Fury. Hij is weer goed. Dus denk dat hij even bij moest komen van z'n waarschijnlijke stoei partij met san.

Met San lekker gesprongen.

Wil: fijn dat je weer lekker op larm gereden hebt!

Vind het jammer dat ik dit jaar niet ook nog even weg kon.. Ben gelukkig wel beetje bijgekomen van t weekje met Annemieke weg.
Maar daarna alweer 'overvol' haha!

Ik ga nu lekker even ontspannen in bad, en dan slapen.
Ben erg moe van t zwemmen vandaag.. was wel heel leuk inderdaad Willie!
En dan ook nog fury, San en Allano doen.

Truste Doei! Gaaaap

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:43

ShirleyA schreef:
Nee Ellen maar ik heb n simpele oplossing: 2 dekens, 1 op stal en de ander om los te gooien. Wat ben ik toch slim he.... Blond

Ik ga slapen anders ga ik weer laat slapen.... Truste allemaal. Doei!

Maar als iemand anders dan Bella los gaat zetten, is het hartstikke lastig, dat gewissel van dekens.. Scheve mond Nouja, ik zie wel. Ik zal wel zorgen dat er een 'reserve'deken in de kast ligt, als ze wel drijfie is, dat ik een droge op kan doen hihi Ze gaat ook niet ALTIJD rollen in het water.. maar soms.

Ik ga trouwens ook tukken Slapen :ewav:

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 08:57

Goede morgen, meiden.
iedereen al weer wakker? Ik in elk geval wel, ga straks lekker naar de paarden, rijden en dan die 2 boefjes lekker buiten zetten, in t 'zwembad'.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 09:00

heb eindelijk de bloed uitslag via bouwman.
zijn bloed is goed Verward
het is een radsel volgens bouwman
bouwman had vanochtend weeer emmeloord gebelt en eindelijk kreeg hij de uitslag dan.
maar spoormaker (da van emmeloord) heeft ook geen idee wat het zou kunnen zijn Verward
spoormaker heeft urtecht gebelomdat ze daar helemaal bekent zijn van alle dingetjes en datje van de ingewanden en die hebben ook alle apparaten om alles teonderzoeken.
maar zelfs in utrecht weten ze niet wat bo heb Boos!
spoormaker heeft ook nog een labaratorium opgebeld om tevragen hoe die waardes zo hoog kunnen zijn en dat weten hun dus ook niet Verdrietig
we gaan nu samen met bouwman en emmeloord alles uitpluizen war het vandaan komt en wat we ertegen kunnen doen.
maar hij krijgt eerst 6dagen tso ora doser is een soort van anntibiotika (hoe je het ook schrijft Tong uitsteken )
en als dat niet werkt dan gaan we maatregelen trekken Verdrietig
bo mag ook geen kuil meer dus die krijgen ook droog hooi
bo mag geen biks meer mee eten van ze moeder, wordt een probleem sochtend met voeren en smiddags en savonds gaat het wel lukken want dan ben ik er meestal toch wel
smiddag met ook wel lukken maar ben er meestal niet als ze gevoert wordt Verward
pfffffffff hoppeloos geval die bo

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 09:02

oja ik had vanochtend eerst bouwman gebelt en die zij alleen is niks aan de hand kom maar een spuit halen. en daar nam ik dus geen genoegen mee dus toen daarna heb ik emmeloord gebelt voor uitleg van waarom de waardes zo gek hoog of laag zijn maar dat wisten hun ook niet

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 09:20

Wat klote Bren. Nu weet je nog nix Scheve mond

Nu moet je ook 2 of 3 maal daags gewoon hooi voeren aan Pasch en Bo Verward Dat wordt voor jou dus ook opbergdozen neerzetten. Wordt misschien tijd dat ze gewoon hooi samen naast het kuil gaan voeren Verward Er zijn er nu al best veel die geen kuil meer mogen.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 09:46

ik geef het zelf wel want dan weet je teminste dat ze het krijgt
en ik voel me nu helemaal klote omdat ik nu helemaal niet meer weet wat goed is of niet
hij mag geen kuil hij mag geen biks hij mag geen gras pfffffffff wordt er zo moe van Verdrietig

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 10:02

Bo lijkt Omar wel Scheve mond

Dat is niet fijn als hij nog maar zo jong is en dan dat allemaal al niet mogen Scheve mond Is dat voor de rest van zijn leven dat hij daar nu gevoelig voor is? Maar je zei net dat ze niets konden vinden.. ze hebben toch die hoge waardes gevonden in zijn bloed? Dat is toch niet niks Verward Wat gaan ze daar dan aan doen? Medicijnen of iets Verward

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 10:07

AnneOmie schreef:
Bo lijkt Omar wel Scheve mond

Dat is niet fijn als hij nog maar zo jong is en dan dat allemaal al niet mogen Scheve mond Is dat voor de rest van zijn leven dat hij daar nu gevoelig voor is? Maar je zei net dat ze niets konden vinden.. ze hebben toch die hoge waardes gevonden in zijn bloed? Dat is toch niet niks Verward Wat gaan ze daar dan aan doen? Medicijnen of iets Verward

die waardes weten ze niks mee
emmeloord niet
utrecht niet
en in het lab niet van de gd
praktijk landsmeer niet
hij mag in ieder geval geen kuil me tot zijn sproeipoep weg is .
bouwman is bang dat zijn lever en nieren niet goed zijn maar hij kan er nu niks aan doen we gaan eerst met ie t.s.o. oral doser aan de gang6dagen en dan zien we verder.
ik ben nu echt niet meer gerust maar moest ook van bouwman erbij blijven als we die spuit hebben gegeven en als ik bo niet vertrouw omdat hij weer anders gaat doen moet ik meteen bellen dan komt bouwman ook weer meteen en dan krijgt hij iets anders.
ik ben nu echt bang dat bo niet meer goed komt Verdrietig Huilen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 10:12

Het komt echt wel weer goed met Bo meis Ach gut hij is erg sterk hoor! Die laat zich niet zomaar kisten!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 10:12

ik ga nu naar stal ik ga de spuit geven bibber bibber
denk dat me vaer het maar moet doen want ik durf het niet Huilen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 10:48

he bren wat vervelend weer! Maar blijf moed houden dan komt alles goed geloof mij!

@ Esther: Ja die "brave" Larmy was even stout in het begin haha! Hij heeft 4 weken bij linda en shirley van vanity op de camping gestaan en shirley gestaan! Hij ging er echt super heen helaas is ie wat minder teruggekomen! Maar dat maakt niet uit Haha! Ben blij dat shir lekker heeft gereden! Vandaag les dan komt alles weer goed! Zondag wedstrijd hopelijk laatste puntje in de B. ZOu fijn zijn

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 11:13

Wel lekker dat Larmy weer terug is Willemijn Haha!

Ga lekker van je vakantie genieten Shir *jaloers, wil ook wel mee* Haha! Met je beestenboel komt het vast allemaal goed. Ze zijn in goede handen Tong uitsteken