Met jou komt het ook helemaal goed hoor haha!Ja ellen Larmy is heel erg verkleurd hij was ook vervelend met rijden gelukkig was hij na half uurtje weer een stuk beter! Morgen lekker les heb er zin in
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Met jou komt het ook helemaal goed hoor haha!
ShirleyA schreef:Toch niet letterlijk uitgebubbeld heIk kan heerlijk 3 dagen de boel de boel laten! En kom dan uit gebubbeld weer terug.
hihi
Dabo schreef:ShirleyA schreef:Toch niet letterlijk uitgebubbeld heIk kan heerlijk 3 dagen de boel de boel laten! En kom dan uit gebubbeld weer terug.hihi
Ja Willemijn, kan me voorstellen dat je er weer zin in hebt! Ik wil ook weer les! hihi
Bella lijkt wel wat minder 'hard' te worden in haar rug. Ook haar hals lijkt ietsje beter te worden. Gelukkig maar, want dan betekent dat dat ik wel goed bezig ben hihi![]()

Dabo schreef:Blij dat het jou ook opgevallen is Shir, thnxx dat je zo af en toe gaat kijken bij haar![]()
kwartier in een bubbelbad.. dat hou je nog wel vol hoor, maar ik zie jou er inderdaad echt geen uren inliggen!! hahaha
Moet er niet aan denken, zonde van mijn tijd!
Maar je bent op vakantie, VERPLICHT ontspannen, en uitrusten, hoor je me!? hahahaha![]()
Dabo schreef:hahaha terwijl Ilion altijd met zo'n blik staat van 'laat me met rust, of anders...', als ik met Bella langs loop. Als ik zonder Bel langsloop staat hij vaak 'ja, ja, ja, ja kriebel me ff' te knikken![]()
) 

ShirleyA schreef:Nee Ellen maar ik heb n simpele oplossing: 2 dekens, 1 op stal en de ander om los te gooien. Wat ben ik toch slim he....![]()
Ik ga slapen anders ga ik weer laat slapen.... Truste allemaal.
Nouja, ik zie wel. Ik zal wel zorgen dat er een 'reserve'deken in de kast ligt, als ze wel drijfie is, dat ik een droge op kan doen hihi Ze gaat ook niet ALTIJD rollen in het water.. maar soms.
:ewav: 

)

Dat wordt voor jou dus ook opbergdozen neerzetten. Wordt misschien tijd dat ze gewoon hooi samen naast het kuil gaan voeren
Er zijn er nu al best veel die geen kuil meer mogen.
Is dat voor de rest van zijn leven dat hij daar nu gevoelig voor is? Maar je zei net dat ze niets konden vinden.. ze hebben toch die hoge waardes gevonden in zijn bloed? Dat is toch niet niks
Wat gaan ze daar dan aan doen? Medicijnen of iets
AnneOmie schreef:Bo lijkt Omar wel![]()
Dat is niet fijn als hij nog maar zo jong is en dan dat allemaal al niet mogenIs dat voor de rest van zijn leven dat hij daar nu gevoelig voor is? Maar je zei net dat ze niets konden vinden.. ze hebben toch die hoge waardes gevonden in zijn bloed? Dat is toch niet niks
Wat gaan ze daar dan aan doen? Medicijnen of iets
hij is erg sterk hoor! Die laat zich niet zomaar kisten!
Ben blij dat shir lekker heeft gereden! Vandaag les dan komt alles weer goed! Zondag wedstrijd hopelijk laatste puntje in de B. ZOu fijn zijn
Met je beestenboel komt het vast allemaal goed. Ze zijn in goede handen