KimH schreef:Een lekkere vlotte /ontspannen stap met iets meer toestaan, en na de eerste letter van de lange zijde belonen
begrijp ik hieruit dat jij ook jury bent?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KimH schreef:Een lekkere vlotte /ontspannen stap met iets meer toestaan, en na de eerste letter van de lange zijde belonen
Nicky_ schreef:Ik heb zondag mijn eerste F proefje rijden.
Ik start in de F4.
Wat is belangrijk bij F-proefjes?
C_hristel schreef:Wel raar dat je niks mag zeggen. Bij ons zitten ze altijd in zo'n kotje dus horen ze het toch niet
M_hOrse schreef:C_hristel schreef:Wel raar dat je niks mag zeggen. Bij ons zitten ze altijd in zo'n kotje dus horen ze het toch niet
Bij ons ook, maar ze zien je lippen wel
C_hristel schreef:liberty schreef:
ik rij ook de F proeven, maar niet voor de uitslag.
Nee maar het is toch altijd leuk als je 210 punten of hoger haalt lijkt me
Cantheon schreef:En wat natuurlijk ook belangrijk is.. Plezier hebben!!!
M_hOrse schreef:Cantheon schreef:En wat natuurlijk ook belangrijk is.. Plezier hebben!!!
Inderdaad, maar winnen is toch ook wel leuk![]()
Cantheon schreef:M_hOrse schreef:
Inderdaad, maar winnen is toch ook wel leuk![]()
Idd, en aangezien dat op Cantje aardig goed lukt... Heb tot nu toe 6 wedstrijden met hem gereden en ik was alle 6 de keren eersteSuperpaardje is het toch, hij is zo fijn met proeven...
M_hOrse schreef:C_hristel schreef:Wel raar dat je niks mag zeggen. Bij ons zitten ze altijd in zo'n kotje dus horen ze het toch niet
Bij ons ook, maar ze zien je lippen wel
Flurk schreef:begrijp ik hieruit dat jij ook jury bent?
C_hristel schreef:Succes ThaGirl. Ja maar als je in de B rijdt hoef je ook niet percee hoger als je 10 winstpunten heb.
M_hOrse schreef:Wat doen jullie met het commentaar op je protocol?!
Ik probeer het altijd zo te oefenen dat het op mijn volgende protocol niet meer staat.
Maar zijn er hier mensen die er wat anders meedoen?!
confetti schreef:Ik zeg altijd dat ze de coupon mee moeten nemen en dan nemen we het commentaar door in de les, kan er gelijk aan gewerkt worden.