Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:33

Lavandula schreef:
Zo, ik ben even een dagje niet online en kan meteen 3 pagina's gaan bijlezen hahaha

Oh, had t hier over.. daarom zei ik word @ lavandula

manic

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:39

Reem schreef:
fluffyfox schreef:
en bedankt dat je mij vergeet

En mij

Hey, zelf even updaten... Heb ook nog een poging gedaan om iets te werken (wat niet lukte)

Tinky12 schreef:
Mijn oude bijrijdpaard staat er ook...een grote Shire en ze heet Felice.

Dan ken je Emiel en Kevin vast ook wel... Mijn buurman

ria

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 23:48

Sexylexy schreef:
Hoi Ria,

Ik ken je verder volgens mij niet, maar waar heb je gestaan op de Spaklerweg? Ik heb een aantal jaren geleden namelijk op de Wenckebachweg gestaan naast de Hells Angels met mijn pony.

Groetjes Petra

Haha, die bedoelde ik ook, de H.J.E.Wenckebachweg.
Maar ik spreek al over heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel jaartjes terug, en toen waren de Hells Angels daar nog niet.
Toen die daar kwamen, werd het mij te onveilig en ben ik daar gestopt met de harddravers en de pony's verhuren.

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 06:53

Goeiemorgen

Ik kom vanavond weer terug (16:30 ben ik klaar met me werk)
(Dierenwinkel in Weesp , voor de liefhebbers)

Sexylexy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 08:19

ria schreef:
Sexylexy schreef:
Hoi Ria,

Ik ken je verder volgens mij niet, maar waar heb je gestaan op de Spaklerweg? Ik heb een aantal jaren geleden namelijk op de Wenckebachweg gestaan naast de Hells Angels met mijn pony.

Groetjes Petra

Haha, die bedoelde ik ook, de H.J.E.Wenckebachweg.
Maar ik spreek al over heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel jaartjes terug, en toen waren de Hells Angels daar nog niet.
Toen die daar kwamen, werd het mij te onveilig en ben ik daar gestopt met de harddravers en de pony's verhuren.

Ik heb het over zo'n 14 jaar geleden. Over hoe lang geleden heb jij het dan?
Ik ken de tijd nog goed dat je lekker kon rijden (op de draverbaan) daar waar nu het tankstation zit

Ik stond in die bocht bij het viaduct.
Laatst bijgewerkt door Sexylexy op 20-04-06 08:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Sexylexy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 08:22

manic schreef:

Emiel... dat is geen paard toch? Volgens mij is dit die jongen die nu een relatie heeft met iemand bij mij op stal
Wat is de wereld toch klein he
Laatst bijgewerkt door Sexylexy op 20-04-06 08:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Sexylexy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 08:23

Tinky12 schreef:
Sjee...wat gaan jullie hard zeg....heb net even visite gehad en nu zijn we alweer zo'n 3 pag. verder
Ik las dat er nieuwe mensen zijn...welkom
Leuk is Driemond,mijn ouders hebben daar een tuinhuisje al een jaar of 33 .
Mijn oude bijrijdpaard staat er ook...een grote Shire en ze heet Felice.
Geweldig dorpje en je kunt er ook fijn rijden,ik moet snel mijn rijmaat eens overtuigen dat we daar moeten gaan rijden...ff wachten totdat het wat droger is

Bij de tuinhuisjes? Aan de rand van het "bos"? Daar kom ik altijd langs als ik buiten ga rijden... Grappig zeg!

Sexylexy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 08:24

Sigislief schreef:
Goeiemorgen

Ik kom vanavond weer terug (16:30 ben ik klaar met me werk)
(Dierenwinkel in Weesp , voor de liefhebbers)

Black & White?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 08:38

manic schreef:

Haha...Emiel ken ik eigenlijk al heel erg lang,dankzij mij staat hij daar hihi.Ik ken hem van de Hollandsche,later toen ik Felice ging bijrijden kwam ik hem daar ook weer tegen.Felice raakte toen haar zomerweide kwijt(er werd gebouwd),ik kon de boer daar heel goed en had gevraagd of Felice daar mocht staan.Dat beviel zo goed dat ze uiteindelijk zijn gebleven
Als je hem ziet doe hem maar de groetjes
Sexylexy schreef:
Bij de tuinhuisjes? Aan de rand van het "bos"? Daar kom ik altijd langs als ik buiten ga rijden... Grappig zeg!

Klopt...maar wel die van het oude gedeelte....zeg maar als je het graspad langsloopt waar je aan de andere kant de dijk op kunt.Hihi...zo oud is dat "bos"nog niet...jaartje of15/18...zoiets

Groetjes,Tinky

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 08:39

Zometeen JUMPING

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 08:42

Tinky12 schreef:
Uhm...weten jullie toevallig een plekje voor een draver in de buurt van Zeeburg...of iets wat van daaruit goed te bereiken is per fiets/ov??
Niet hoger dan 150 p/m.Er worden niet veel eisen gesteld als het paardje maar lekker kan staan daar....Iemand??
Oooo...laat het nu zijn dat ze ook een bijrijder zoekt.....tegen een tegemoetkoming in de kosten of wat hulp bij transport die kant op!!

Voor Zeeburg is Noord en Diemen dichtbij. Noord dan het Vikingpad en in Diemen de Landhoeve. (die is 125 excl stro etc) Denk dat het verder voor die prijs erg lastig zoeken wordt..

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 08:54

batje schreef:
Tinky12 schreef:
Uhm...weten jullie toevallig een plekje voor een draver in de buurt van Zeeburg...of iets wat van daaruit goed te bereiken is per fiets/ov??
Niet hoger dan 150 p/m.Er worden niet veel eisen gesteld als het paardje maar lekker kan staan daar....Iemand??
Oooo...laat het nu zijn dat ze ook een bijrijder zoekt.....tegen een tegemoetkoming in de kosten of wat hulp bij transport die kant op!!

Voor Zeeburg is Noord en Diemen dichtbij. Noord dan het Vikingpad en in Diemen de Landhoeve. (die is 125 excl stro etc) Denk dat het verder voor die prijs erg lastig zoeken wordt..

Landhoeve...ja dat is ook zo...die kan ik ff opsnorren.Die andere ken ik niet...kun je mij daar wat meer info over pb-en??Tenminste...als je hebt
Senks...

Groetjes,Tinky

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:24

Goeie morgen allemaal, ik ben ook m'n bed uitgerold hihi
Ik ga morgen trouwens naar Jumping, en misschien zondag maar daar twijfel ik nog over. Maar morgen mag een vriendinnetje mee rijden dus die gaan we even supporten

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:29

Veel plezier!

Ga zaterdag de hele dag met vriendinnen en zondag avond ga ik heel stoer...alleen! Wilde zo graag kür van laurens op hiphopmuziek zien dan maar alleen.

Iedereen die gaat veel plezier, vooral de bokkers uit Amsterdam!!

Zijn er ook bokkers die bij de Hollandsche manege reden ten tijde van de verbouwing?(1984 ongeveer)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:38

Hee...weet iemand toevallig de adressen van de stallingen langs het Vikingpad bij Zeeburg??

Groetjes,Tinky

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:39

Hmm nee sorry.. heb je de goudengids.nl al geprobeert?

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:46

Lavandula schreef:
Hmm nee sorry.. heb je de goudengids.nl al geprobeert?

uhmm...nee,maar kreeg een tip...diegene heb ik dus al mail gestuurd...maar weet niet op het de goede persoon is dus ik denk doet nog ff oproepje hier

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:48

precies, das altijd slim en handig Maargoed ik zou het dus niet weten, misschien de anderen hier, maar dan moet je nog even wachten want volgens mij zijn wij nu de engiste haha

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:49

Lavandula schreef:
precies, das altijd slim en handig Maargoed ik zou het dus niet weten, misschien de anderen hier, maar dan moet je nog even wachten want volgens mij zijn wij nu de engiste haha

werkpaarden en luxe paarden he

hihi

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:50

hihi inderdaad!
Ik zit hier gewoon nog heel erg slecht in m'n pyjama, heb nog niet zo veel zin om me naar de douche te verplaatsten haha. ach ik hoef om 2 uur pas te werken, dus ik heb nog wel even

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:51

Lavandula schreef:
hihi inderdaad!
Ik zit hier gewoon nog heel erg slecht in m'n pyjama, heb nog niet zo veel zin om me naar de douche te verplaatsten haha. ach ik hoef om 2 uur pas te werken, dus ik heb nog wel even

Ik zit nog steeds in de ziektewet...dus ga straks even met mijn pony knuffelen en dan lekker weer op de bank

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:52

Oeh dat is minder, wat heb je als ik vragen mag?
Ik ga vanavond rijden, eerst even het paard van vriendin invlechten die morgen moet rijden op Jumping, en daarna kan ik zelf rijden!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:56

Sexylexy schreef:
Emiel... dat is geen paard toch? Volgens mij is dit die jongen die nu een relatie heeft met iemand bij mij op stal
Wat is de wereld toch klein he

Zou kunnen?

@ Tinky: Groetjes van Tinky dan maar? Dan ken je Syl vast ook wel en Mikkie mischien? Die Andalusier waarvan ik die foto plaatste een paar daagjes terug is van Syl.

Mijn knollie wordt mischien toch nog echt eens een crosspaard... Sprong fantastisch over het hek van de dijk de weg op... Oeps. Gelukkig stonden er nog een paar grassprieten... Hij was echter wel enigszins overspannen daarna.

Wel een fantastische gave sprong. Soepel galop, aanloopje, netjes ingeschat en... zo een metertje of wat de lucht in. Niks aangetikt... Keurig geland. Super.

"Wat? Ik moet toch springen?"

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:59

hihi 't klinkt erg grappig, maar ik zou er ook niet zo blij van worden, zeker niet van de dijk bij de Jong, Als er auto's rijden, rijden ze meestal ook hard... en dan die Ringvaart.. hmm nee
Heb je je paardje vriendelijk verzocht om alleen te oefenen met springen als er iemand op z'n rug zit?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 10:01

Nah...beetje griep gehad,maar ik ben nog steeds brak en moe.Denk dak een beetje overwerkt ben.Vrijdag ff langs de huisarts