Lavandula schreef:Zo, ik ben even een dagje niet online en kan meteen 3 pagina's gaan bijlezen hahaha![]()
Oh, had t hier over.. daarom zei ik word @ lavandula
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lavandula schreef:Zo, ik ben even een dagje niet online en kan meteen 3 pagina's gaan bijlezen hahaha![]()
Reem schreef:fluffyfox schreef:en bedankt dat je mij vergeet
En mij
Tinky12 schreef:Mijn oude bijrijdpaard staat er ook...een grote Shire en ze heet Felice.
Sexylexy schreef:Hoi Ria,
Ik ken je verder volgens mij niet, maar waar heb je gestaan op de Spaklerweg? Ik heb een aantal jaren geleden namelijk op de Wenckebachweg gestaan naast de Hells Angels met mijn pony.
Groetjes Petra
ria schreef:Sexylexy schreef:Hoi Ria,
Ik ken je verder volgens mij niet, maar waar heb je gestaan op de Spaklerweg? Ik heb een aantal jaren geleden namelijk op de Wenckebachweg gestaan naast de Hells Angels met mijn pony.
Groetjes Petra
Haha, die bedoelde ik ook, de H.J.E.Wenckebachweg.
Maar ik spreek al over heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel jaartjes terug, en toen waren de Hells Angels daar nog niet.
Toen die daar kwamen, werd het mij te onveilig en ben ik daar gestopt met de harddravers en de pony's verhuren.

manic schreef:
Dan ken je Emiel en Kevin vast ook wel... Mijn buurman

Tinky12 schreef:Sjee...wat gaan jullie hard zeg....heb net even visite gehad en nu zijn we alweer zo'n 3 pag. verder![]()
Ik las dat er nieuwe mensen zijn...welkom![]()
Leuk is Driemond,mijn ouders hebben daar een tuinhuisje al een jaar of 33.
Mijn oude bijrijdpaard staat er ook...een grote Shire en ze heet Felice.
Geweldig dorpje en je kunt er ook fijn rijden,ik moet snel mijn rijmaat eens overtuigen dat we daar moeten gaan rijden...ff wachten totdat het wat droger is![]()
Sigislief schreef:Goeiemorgen![]()
Ik kom vanavond weer terug (16:30 ben ik klaar met me werk)
(Dierenwinkel in Weesp , voor de liefhebbers)
manic schreef:Dan ken je Emiel en Kevin vast ook wel... Mijn buurman![]()
Sexylexy schreef:Bij de tuinhuisjes? Aan de rand van het "bos"? Daar kom ik altijd langs als ik buiten ga rijden... Grappig zeg!
Tinky12 schreef:Uhm...weten jullie toevallig een plekje voor een draver in de buurt van Zeeburg...of iets wat van daaruit goed te bereiken is per fiets/ov??
Niet hoger dan 150 p/m.Er worden niet veel eisen gesteld als het paardje maar lekker kan staan daar....Iemand??
Oooo...laat het nu zijn dat ze ook een bijrijder zoekt.....tegen een tegemoetkoming in de kosten of wat hulp bij transport die kant op!!
batje schreef:Tinky12 schreef:Uhm...weten jullie toevallig een plekje voor een draver in de buurt van Zeeburg...of iets wat van daaruit goed te bereiken is per fiets/ov??
Niet hoger dan 150 p/m.Er worden niet veel eisen gesteld als het paardje maar lekker kan staan daar....Iemand??
Oooo...laat het nu zijn dat ze ook een bijrijder zoekt.....tegen een tegemoetkoming in de kosten of wat hulp bij transport die kant op!!
Voor Zeeburg is Noord en Diemen dichtbij. Noord dan het Vikingpad en in Diemen de Landhoeve. (die is 125 excl stro etc) Denk dat het verder voor die prijs erg lastig zoeken wordt..
hihi
Lavandula schreef:Hmm nee sorry.. heb je de goudengids.nl al geprobeert?
dus ik denk doet nog ff oproepje hier
Maargoed ik zou het dus niet weten, misschien de anderen hier, maar dan moet je nog even wachten want volgens mij zijn wij nu de engiste haha
Lavandula schreef:precies, das altijd slim en handigMaargoed ik zou het dus niet weten, misschien de anderen hier, maar dan moet je nog even wachten want volgens mij zijn wij nu de engiste haha
Lavandula schreef:hihi inderdaad!
Ik zit hier gewoon nog heel erg slecht in m'n pyjama, heb nog niet zo veel zin om me naar de douche te verplaatsten haha. ach ik hoef om 2 uur pas te werken, dus ik heb nog wel even
Sexylexy schreef:Emiel... dat is geen paard toch? Volgens mij is dit die jongen die nu een relatie heeft met iemand bij mij op stal
Wat is de wereld toch klein he