Goed blijven koelen en regelmatig een pijnstiller (helpt ook tegen een eventuele zwelling en ontsteking) en dan hoop ik dat het morgen zo goed gaat, dat je kunt komen kijken.
Liek! Ik hoop echt dat het snel beter gaat (natuurlijk t liefste morgen al voor HPM (a) ) maar dat je iig wel za kunt rijden, al is het op Bonjoura. Want we kunnen jou niet missen in de les, dan is ons grootste talent weg en dan daalt het niveau gelijk drastisch. En wat is de zaterdag nu zonder Liek?
Ohja, net moest N rijden, ( vriendin van mij , uit mijn oude les) en die had haar sporen op haar jas bij de stal van Replay gelegt, ging rijden en toen ze terugkwam. Weg sporen! Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven, is dat nou ZÓ moeilijk???
Ik hoorde het ja.. Ach ja onze hele oude longeerzweep die kei kapot was hebben ze ook meegenomen.. maar dat is echt vreemd wie loopt er nou rond die dat even moet jatten?
Whaha dat wel, maar het was meer nog ff uitproberen.. Ik had ze best rustig gekregen haha kinderen willen allemaal galloperen en dan kwartier voor het einde miepen omdat hun pony moe is
Ja J. dat klopt wel, maar het is allemaal nog niet zeker. Wel leuk dat je de ponyclub les gaat geven. Op welke dag is dat altijd want dan kom ik wel een keer kijken. Zaterdag eerst eens meekijken en dan nog overleggen en eens zien. Ik kom vandaag wel even naar de manege maar ik ben net een hamster. Stuk van mijn wang is dik. Vannacht gelukkig wel redelijk geslapen. Het blijft alleen bloeden dus zit nu weer op een gaasje te bijten. Maar ja komt goed!
Idd allemaal nog niet zeker, maar ach wel zien wel, lijkt mij iig wel heel leuk om dat tijdelijk op te vangen samen met Liekje. En de poetslesjes zou ik zelfs wel voor vast willen doen, maar zo tijdelijk is ook leuk mocht het doorgaan. Vandaag school gelaten voor wat t was en lekker met sjaslique naar HPM gaan kijken. Zat wel een groot verschil in ruiters (als ik €75,- moest betalen voor een uur les zou ik iig wel luisteren naar degene die iets staat te verkondigen en niet stug doordrijden alsof je doof bent en niks met de tips doen, maar goed ). Één vrouw reed ZZzwaar met een prachtige koffievos, zij moest als eerste en ik heb echt zitten kwijlen langs de kant. Ik zou een normale wedstrijd op B niveau nog niet tot een goed einde kunnen brengen maar "ooit" hoop ik ook eens fatsoenlijk rond te kunnnen hobbelen. Ach we oefenen lekker bloedfanatiek door en over 30 jaar is mijn niveau hopelijk iets verbetert. Zolang je maar een doel voor ogen hebt, en het belangrijkste: heel veel plezier
Volgens mij zijn we morgen juist bijna compleet. Maar ja we zullen zien hoe het verloopt. Ben benieuwd hoe het rijden morgen bij mij gaat. Ben er nog steeds niet uit of ik wel of niet mee doe met de wedstrijd, ben benieuwd hoe het gaat als ik ga rijden... Maar ja kijk morgen nog wel even.
Niets bijzonders bij de springles het ging wel goed met iedereen. Vandaag is de tandarts geweest voor de paarden, er waren er een aantal bij die erg hard nodig waren, maar goed die kunnen er nu ook weer even tegen.
hah zou ik gerust willen doen, maar heb niet echt veel varnaval spullen. Alleen een superweide rok, maar weet niet wat manirma daar van vind... we zien wel..
Yeaahh.. dresuurwedstrijd ging goed 64,29% .. & 225 punten van het F6 proefje. Is 64,29 % een winstpunt ofso, als het officieel was weet iemand dat? Ik was 5e geworden '