Milly_ schreef:die manegepaarden die in stands staan gaan nooit buiten... Misschien zo'n 2X per jaar?
Dat is dus moeilijk te beoordelen als je 2x daar rijdt omdat je toevallig in de omgeving bent.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milly_ schreef:die manegepaarden die in stands staan gaan nooit buiten... Misschien zo'n 2X per jaar?
Milly_ schreef:anna, heb het er moeilijk mee om het te zeggen : maar daar heb je wel gelijk inJaren terug was het NOG veel erger dan nu
hahaha
Milly_ schreef:in het jaar 2090?
Anna01 schreef:Ah je hebt de vrijdag gereden, dat is bij Therèse. Die doet niets anders dan galop
Was je er gisteren dan? Want dan moet ik je hebben zien rijden...
poes schreef:Dat is een zeer gezonde instellingIk heb voor mezelf na 3 bezoeken meer dan genoeg gezien in de Hoefslag, prima plek om je paard naar de zooi te rijden.
h0rsel0verr schreef:hOoii,
ik rij in the green corner en een privestal in velzeke.
nog iemand?
Margytje schreef:Als we aan de zee zijn (elke vakantie, heel de vakantie lang, en binnen een paar jaar permanent), dan rijd ik op manege Derby in Middelkerke. Ik kom er al jaren, eerst gewoon op manege paarden, nu zet ik er men eigen paardjes. K'vind het er een heel gezellige manege.
En tijdens het schooljaar staan mijn paarden in Oud-Turnhout op de VSTL, kleine privéstalling, dicht bij manege Het Groenhof en De Casteleyn, deze twee maneges ken ik dus ook zeer goed, en daar heb ik vroeger ook gereden voor ik eigen paarden had.
tenemieken schreef:heyhey
wie vroeg er hier naar le cheval blanc ?
ik sta er idd zoals thea zegt met mijn paardje...
de lessen zijn qua niveau idd laag,ook te zien wie je hebt van lesgeefster. en welk paard je natuurlijk hebt. de paarden zijn ook niet allemaal de beste maarja.
de sfeer is er erg verslechterd maar dat is mijn mening...
als er vragen zijn,vraag maar
Louisee_ schreef:hOoii,
nog iemand?
Jessol schreef:Louisee_ schreef:hOoii,
nog iemand?
Is het daar goed in Green Corner?
Wou dat ik ook in privéstalling kon rijden ;u