Ik heb gister op Kanjer gereden, het was een klein feeste op het strand zeg.. we moetsen achter elkaar ivm slecht strand. Xandra had zoiets van ik wil erlangs!! Boy begon te bokken, Luna kwam naast Kanjer, die had toen ook zoiets van Jhiiiiiiihaaaaaaaaa!!! toen heb ik toch even heel hard stohooooop geroepen...
Wij hebben met de kar gereden. Het was lekker in draf en op plaatsen onder de bomen. Maar in de zon stappen was echt heet. Na het rijden lekker de paardjes gedouched en weer in het land gezet.
Wij zijn in het bos rechtsaf gegaan en dan zo bij de golf het strand op. Doorgereden naar het Langervelderslag en terug langs het Duindamseslag, we gingen achter elkaar omdat het onwijs druk was en dan zo voor de strandtent langs over de betonnen plaat, achter de vuilnisbakken langs weer richting zee. Bravo voor de paarden, geen enkel parasolletje, hondje of schreeuwend kindje was eng! stoere Koos liep dan wel voorop).Toen in draf naar de middelste klucht en daar weer naar boven, ik moest achter Wil gaan rijden, alleen Koos zat daar nog tussen en die was niet van plan zijn plaatsje af te staan, jeetje wat deed die lelijk zeg! Nu waren de ruiter die op Koos zat, nog ikzelf, nog Alex daar niet op berekend, beter opletten dus maar de volgende keer ... Vervolgenst weer rustig teruggestapt naar de manege (het was echt te heet om wat te doen). Kwamen er langs de Schulpweg een kudde rollerskaters voorbij die ook nog geluid maakten, Manda snapte er echt helemaal niets van, toen maar stoere Koos voorop, viel het toch allemaal wel mee. Allemaal lekker onder de douche, en dat was em weer.
hihi, precies. Vandaar dat ik ook maar nieuwe heb aangeschaft. Mijn oude rijlaarsjes waren drie jaar oud geloof ik en ondertussen wel een maatje te klein. (mijn voeten groeien nu al ruime tijd niet meer, maar deze zijn gewoon een maat te klein.)
Ja, daar ben ik ook mee bezig, maar het is zo enorm heet... (ik ga op trektocht bij het Lamoen, in Rijssen, Markelo)
Ik weet wel zeker dat je in de war bent. Ik heb 2 jaar geleden ook bij Bakker gereden en toen stond dat paard er niet, maar als je een keer een rit wil maken, Smit is heeeeeeeeeeeeeeel leuk hoor!!
ik zie dat antoinetje je al binnen heeft gelaten. Ik denk ook dat je in de war bent met bakker, want ik heb nog nooit een bordeaux rood chabrakje op Smit gezien. (ze zouden ze een keertje moeten aanschaffen, chabrakjes dan, het hoeft niet bordeaux rood te zijn )
Ik vond Bakker niet zo veel, maar smaken verschillen. Ben 1x vreemd gegaan, maar nooit meer. En dat was ooit een keer met kamp van de manege in Nieuw-Vennep. En toen gingen we echt met een te grote groep. En die haflinger waar ik op zat had echt een rotzadel, een week later kom ik niet eens normaal rijden.