Claudia: je hoort me vanzelf

Annette:
wow normaal is het zo rustig, wat hoor ik toch allemaal? 'AZOOOOOT IK GA JOU LEKKEKKKER BORSTELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN ' Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wow normaal is het zo rustig, wat hoor ik toch allemaal? 'AZOOOOOT IK GA JOU LEKKEKKKER BORSTELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN ' 
er was gewoon niks mee te beginnen.... 
en heel hard rennen... kon 'm eigenlijk alleen maar een beetje fatsoenlijk rijden aan wat langere teugel
hahaha... achjaaaa... stiekem was het toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te warm om ECHT ECHT ECHT serieus te rijden!!! (a la Grand-Prix-Limited-Edition-2
) 

Eerst nog even met iris staan banketstaaf en daarna met annette gepoetst en gereden, alleen werd onder de les opeens vet duizelig! had de hele dag al hoofdpijn dus ben daarna buiten gaan staan, eerst rovertje vastgehouden en geknuffeld 
vond k helemaal niet erg!

(ondanks mijn paard maar op 2 benen liep, vies was en een dikke kop had
) maar ray zelf dat alles minstens 2x zo erg 
Als er niemand op azot wil (omdat nu die les van 5 uur er ook bij zit) kom ik in de vakantie nog wel een keertje
en anders zorg ik er wel voor dat ze dat niet willen

Nou moet ik 3 weken wachten tot ik m aankan
ging in het begin niet zo.. maar toen ie los was wel
:D Zie mij nu nog maar eens in te halen
hahaha
hahahahhaa... kom ik aan met 145 ofzo
Das goed! Maar wij rijden natuurlijk op Grand Prix Limited Edition-2 omdat we de rest geen minderwaardigheidscomplex willen geven!!
Ben benieuwd
Als je vroeg moet kom ik je proeven kijken 

Ga gewoon lekker vroeg en zadel Padroega dan gewoon al op 

) 
hihi..
hihi... en urlandi doen

:D

hihi
zijn uiteindelijk ook niet vertrokken

jaja azot de gevaarlijke hengst..

maar ook dat spektakel duurde niet lang en er was meteen weer niks meer aan het handje 
helemaal niet vertrokken?
balen! Claudienee schreef:en hoezo was het zo erg dan jen?helemaal niet vertrokken?
balen!
geef eerlijk toe, vind pony's leuker dan paarden. Daarom hebben mijn zusje en ik ook gekozen voor een haflinger. De kracht en de veelzijdigheid van een paard, maar de grootte en de eigenwijsheid van een pony. Mijn moeder houd heel erg van friezen en wilde er ook graag 1. Maar mijn zusje en ik vonden die wel mooi maar net iets te groot vandaar dat het een haflinger werd. Mijn moeder heeft vroeger ook gereden en reed ook af en toe weleens een uurtje op Jive. Maar door tijdgebrek (werk) en rugproblemen (familieprobleem) is dat er de laatste tijd nogal eens bij ingeschoten. Als mijn moeder verteld dat wij een pony hebben denken mensen al snel aan een kleine pony zoals een welsh. Daarom heeft mijn moeder een vergelijkingsfoto gezet op haar website zie www.matyamou.nl bij andere dieren en dan paarden en dan Jive. Daar staat den foto met haar en Jive. Mijn moeder is 1.56 en Jive is 1.43.