Moet echt even iets héél grappigs vertellen waar ik nu nog steeds om moet lachen
Claudia: je hoort me vanzelf Annette: wow normaal is het zo rustig, wat hoor ik toch allemaal? 'AZOOOOOT IK GA JOU LEKKEKKKER BORSTELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN '
ik weet niet wat antus Dinsdag had er was gewoon niks mee te beginnen....
Stuiterballetje en heel hard rennen... kon 'm eigenlijk alleen maar een beetje fatsoenlijk rijden aan wat langere teugel hahaha... achjaaaa... stiekem was het toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te warm om ECHT ECHT ECHT serieus te rijden!!! (a la Grand-Prix-Limited-Edition-2 )
Hahaha nee dat zei annette op msn, we waren al goed melig dus ik vond en vind t echt meesterlijk grappig
En jammer zeg, misschien had ie wel gewoon te veel last van de warmte, en geef m is ongelijk
Gisteren heel gezellig gehad Eerst nog even met iris staan banketstaaf en daarna met annette gepoetst en gereden, alleen werd onder de les opeens vet duizelig! had de hele dag al hoofdpijn dus ben daarna buiten gaan staan, eerst rovertje vastgehouden en geknuffeld toen union vastgehouden terwijl chantal m ging wassen, en de slang is kapot dus werd lekker nat vond k helemaal niet erg! naderhand thuis nog hardstikke ziek geworden maar nu valt t mee
Wij hebben het wel gehaald he annette (ondanks mijn paard maar op 2 benen liep, vies was en een dikke kop had ) maar ray zelf dat alles minstens 2x zo erg Nee vond t ook erg gezellig Als er niemand op azot wil (omdat nu die les van 5 uur er ook bij zit) kom ik in de vakantie nog wel een keertje en anders zorg ik er wel voor dat ze dat niet willen
t gaat nu wel weer, maar toen ik gisteren thuiskwam heb ik onder de douche zitten (kon niet meer staan) janken van de hoofdpijn, maar toen die pillen eenmaal zn werk gingen doen kon ik redelijk slapen, en heb nu niet meer zon last
hahaha... donderdag wel het niveau van Extra-Dubbel-Grand-Prix-3 gehaald ging in het begin niet zo.. maar toen ie los was wel :D Zie mij nu nog maar eens in te halen hahaha
Volgende onderline zullen we eens zien hahahahhaa... kom ik aan met 145 ofzo
Hahaha zohee Das goed! Maar wij rijden natuurlijk op Grand Prix Limited Edition-2 omdat we de rest geen minderwaardigheidscomplex willen geven!! Maar fijn dat het zo goed ging
Dus je doet de 24e weer mee? Ben benieuwd Als je vroeg moet kom ik je proeven kijken
Ik ga morgen op vakantie, dus als ik jullie allemaal niet meer spreek; tot over 2 weken!
Veel plezier op vakantie Clau! Heb woe al les met mensen die ook van middagles komen.. Ga gewoon lekker vroeg en zadel Padroega dan gewoon al op Ben vandaag jarig, vanaaf komt er nog een tante en dan gaan we gourmetten, heb zaterdag al mijn verjaardag gevierd Vrijdag naar Rimini
Gefeliciteerd met je verjaaardag...maar ff een vraag? Jij had toch foto's van padroega gemaakt??? Waarom zet je die niet op je profiel? Of wil je ze echt voor jezelf hebben want dat snap ik ook wel hoor Maar ben stiekem toch wel benieuwd hahaha
Er is al meer dan twee weken niet gereageerd op het topic waar jij nu een reactie wil plaatsen. Over het algemeen wordt het niet op prijs gesteld als je deze 'oude' topics weer omhoog haalt. Het staat je natuurlijk vrij om te reageren op een oud topic, maar denk aub goed na of je reactie echt iets nieuws toevoegt. Een reactie als 'Ooh, wat leuk' zal hoogstwaarschijnlijk verwijderd worden.
HOE KAN DAT
iig ben ik weer terug van vakantie, en heel misschien dat ik volgende week nog wegga maar dat weet ik niet zeker
ze hebben trouwens wel echt super slim de 2 paardenlessen op zaterdag bij elkaar gegooid, oftewel 10 mensen, en 7 manegepaarden gelukkig is dat meisje dat de les voor me op azot rijdt al 3x niet geweest ofzo
Fijne vakantie gehad???? Das wel slim ja dat er meer mensen rijden dan dat er paarden zijn hahah. En die rijden ook echt allemaal op paard en geen op pony ofzo?
nee allemaal op paarden, en de kleinste is al 1.63 schat ik.. het zou dus kunnen maar denk niet dat dat door zou gaan, denk dat christ dan eigen paarden in moet gaan zetten (doet ie weleens met mr. elliot in een heel uitzonderlijk geval..) aangezien toy toy nu op de wei staat, die kan ook niet lopen nu..
heb een super vakantie gehad lieke camping waar we elk jaar naar terug gaan dus hardstikke gezellig leuke vakantie (gehad) allemaal ?
haha nou echt, toen ik mistria nog reed reed mr elliot een keer mee, toen was ie nog echt super super heet en moest er een vrouwtje op dat nog niet zo lang reed (reed ook altijd op zirga en chanel, snap niet echt waarom christ haar op hem zette?) maja.. het was dus echt een drama toen als ik m tegenwoordig zie met britt doet ie t best wel goed trouwens
vandaag azot weer gereden, hij was opzicht best wel heet eigenlijk.. en hij heeft anke getrapt hele tijd als charlotte met anke langs ons komt legt ie zn oren in zn nek jaja azot de gevaarlijke hengst.. en toen galoppeerde charlotte iets te dicht naast mij voor meneer de hengst zijn zin en die gooide even zn kont in de lucht, geloof alleen niet dat hij haar echt/hard geraakt heeft..
erna ponys en paarden naar de wei gebracht, orita bleef opmerkelijk rustig, normaal als charlotte of eefje haar vast heeft naar de wei is mevrouw helemaal hysterisch maar nu was er niks aan de hand tot we langs de wok liepen, ze zakte half door dr benen, schoof naar achteren, hop tegen liberty aan die ook weer raar begon te doen heel mest-spoor op de weg van oritas hoeven maar ook dat spektakel duurde niet lang en er was meteen weer niks meer aan het handje
en hoezo was het zo erg dan jen? helemaal niet vertrokken? balen!
Sorry geef eerlijk toe, vind pony's leuker dan paarden. Daarom hebben mijn zusje en ik ook gekozen voor een haflinger. De kracht en de veelzijdigheid van een paard, maar de grootte en de eigenwijsheid van een pony. Mijn moeder houd heel erg van friezen en wilde er ook graag 1. Maar mijn zusje en ik vonden die wel mooi maar net iets te groot vandaar dat het een haflinger werd. Mijn moeder heeft vroeger ook gereden en reed ook af en toe weleens een uurtje op Jive. Maar door tijdgebrek (werk) en rugproblemen (familieprobleem) is dat er de laatste tijd nogal eens bij ingeschoten. Als mijn moeder verteld dat wij een pony hebben denken mensen al snel aan een kleine pony zoals een welsh. Daarom heeft mijn moeder een vergelijkingsfoto gezet op haar website zie www.matyamou.nl bij andere dieren en dan paarden en dan Jive. Daar staat den foto met haar en Jive. Mijn moeder is 1.56 en Jive is 1.43.