manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 19:53

als ze strax trug komen is ze dat vast wel tog? beetje hard oefenen en dan kan ze t allemaal! in de krul, wijken...
jammer hè, maarja je weet t nie miss gooien ze ineens nog wat om en ben ik tog pas laat uit maar daar ga ik voorlopig nog maar ff nie van uit, ben liever rond een uur of 1 / 2 uit! maar wanneer wil je dan in rotterdam zijn om te vertrekken? miss dat ik je tog nog tref
hoe t in zeeland gaat.. hum geen idee (ben voornamelijk in de trein of in rotterdam op dit moment ) wat ik wel weet is dat t hier zeer nat is ben al de hele dag bezig met nat regenen > in rotterdam en in zeeland!
hoe is jullie weer?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:26

Nou, t weer is hier niet veel beter, al begon het pas laat op de middag. Net t veulen + mama maar even in de binnenbak gezet, ook zo zielig als ze in de modder moet slapen. Nou, en na de les ben ik er ook achter dat Ferro en Chanel niet mijn paarden zijn, haha! Wat waren die aan t klieren zeg!
Maar ik weet nog niet precies hoe laat ik vrijdag naar huis ga, in ieder geval gat Esther mee naar Rotterdam, dus dat stuk heb ik in ieder geval een reismaatje, scheelt al heel wat!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 13:24

nou mocht het een trootst zijn..
ik ben net ook nat geregend hoor
ga nu weer weg.. quincy rijden enzo

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 18:36

ja dat troost me wel hoorr....

*vandaag nat geregend? bij ons is t weer wel lekkr iig geen regen*

plezier met quincy rijden enne heb je nog leuek foto's van je springen of je wedstrijd ofzo? ben wel benieuwd

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 22:12

He hallo,
ik ga morgen lekker een dagje dierentuin doen, met een groep van arduin.
Ik mag gratis mee als leiding dus das wel eluk, hoop dat het niet te veel regent!

Annemijn, thirz, ciska, bianz willen jullie a.u.b zaterdag avond 1 oktober vrij houden?!!!!!
Marieke weet er al van, die houd ook die avond vrij, volgende week krijgen jullie te horen waarom!

Dankje

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 10:35

tja, mijn moeder is te lui om foto's te maken *stoooom*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 13:11

Heej, 1 oktober ben ik er niet Nel! Mis ik dan iets leuks? Ik mag t vast wel een andere keer inhalen he! Komt vast wel goed! Ging het allemaal goed op Paardoes vandaag?! Nanda een knuf gegeven?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 17:39

ben wel benieuwd wat t is hoor... spannie

Nouja Nein! wat moet je nou zonder foto's! Tss.. rare moeder die dat nie snapt!

gezellie Nel.. had vandaag al zoiets van huh:? waar is nel. Maar jij was lekker een dagje diertjes kijken! hadden jullie een beetje lekkr weer? bij ons heeft t tog wel regelmatig een fiks buitje gedaan *vandaar dat we met de Hele vrijwilligers groep (mariekje en ik ) ook binnen moesten rijden Altijd jammer die kleine zware mulle binnenbak, maarja als je dan eenmaal lekkr aan t rijden bent gaat t wel. Zat op Balou en die had t uurtje daarvoor al gelopen dus die was lekkr los Prima Ponny!

ging wel goed op pdoes en ik heb nanda een hele dikke knuf gegeven en een heerlijke poetsbeurt/massage *stond met mn spulletjes al weer braaf bij de stal van Indy al dat gewissel met die paarden, dan raak ik uit mn structuur!*

Citaat:
Nou, en na de les ben ik er ook achter dat Ferro en Chanel niet mijn paarden zijn, haha! Wat waren die aan t klieren zeg!

wat deden ze dan allemaal ze moeten wel heel vervelend geweest zijn wil JIJ zeggen dat een paard kliert....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:31

Ja we hdden lekker weer, het heeft 1x even geregend, maar de rest van de dag wast het 1 en al zon!
He thirz, je gaat toch 1 oktober met marieke weg ofzo, tenminste dat dacht ik te begrijpen van marieke, maar ze zei dat jullie wel savonds nog konden dan!?
Het is pas savonds, en het is jammer genoeg niet iets om in te halen, laat het je nog weten!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 19:31

Citaat:
He thirz, je gaat toch 1 oktober met marieke weg ofzo, tenminste dat dacht ik te begrijpen van marieke, maar ze zei dat jullie wel savonds nog konden dan!?
Het is pas savonds, en het is jammer genoeg niet iets om in te halen, laat het je nog weten!

k gloof dat thirz gwoon op t rielur is hoor Nel en dat mariekje ging Karten... (kan t fout hebben, maar dacht dat ze dat zaterdag zei )
ben wel benieuwd wat t nou is...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 19:46

eknein schreef:
denk over een jaar dat dit topic wel weg is

Tss Nein hoe heb je dat ooit kunnen zeggen (was ff aan t lezen waarom we dit topic ook al weer begonnen waren enzo..) en ondertussen zijn we al weer bijna(!) een jaartje bezig
*en ben voor mariekje ff de Ava stappen aan t zoeken, want zij wil ook een ava maken *

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:57

haha

ik had de stappen gebookmarkt maar de link doet het niet meer
sorry ..

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:13

Ja, ik ben dan dus op t reelaer voor ruiterbewijs, dus helaas! Heeft t iets met je huisje te maken? Ben heel erg nieuwsgierig!
Is marieke ook op bokt? Cool!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 20:55

ja ze is onderweg naar de HK met heel veel posten *ze heeft al 1 berichtje *
ik ook thirz, ben ook zeer nieuwschierig! wel jammer dat je der nie bent....

Ja ik kan zo gauw de stappen ff nie vinden, maar k maak t nog wel een keer ofzo voor mariekje of ga morgen nog eens diep zoeken in t bokt bestand...
nouja xie wel... moe morgen ook wel iets aan mn huiswerk doen dus

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:59

Euhm Nel, mag ik ook komen fniej? Kben wel benieuwd hoor! Je gaat toch nog niet trouwen?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 13:32

Bianz schreef:
He nee, je moet die dingen niet in de buitenbak doen. Ze moet wel geconcentreerd zijn en niet al constant weg willen lopen. Ureek vond het in het begin ook hardstikke eng en moest me ook echt eerst leren vertrouwen, dus dan schiet het niet op als er nog bergen anders mensen staan te kijken en roepen of andere paarden die heen en weer lopen door de wei enzo. Dus anders moet je het gewoon een keertje van de zomer pas proberen als de bak leeg is. Heb nog wel een leuke foto van toen ik dat de eerste keer met Ureekje deed; kijkt ze niet zo vrolijk op als altijd hahaha! Enneh... balkjes draven kan je natuurlijk altijd met Luna doen toch, daar wordt ze alleen maar sterk van in d'r benen! Leuk hoor, heb nog genoeg ideeën! Kom snel kijken als je het met Luna gaat oefenen Thirz!

heb je die foto van urk nog bianz? vin ik wel leuk om te zien denk ik..
*ben nog steeds opweg naar t stappenplan: hoe maak ik een ava.. kan um alleen nie zo goed vinden *

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 15:58

Ja hoor bar jij mag ook komen, ben ik nog iemand vergeten?
volgens mij niet, maar zijn jullie (behalve thirz, bianz) zaterdag op de manege?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 15:59

O ja degene die deze week niet meer op de manege komen, willen jullie dan even jullie huis adres, postcode + plaats doorgeven?!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 20:10

ik ben der gwoon hoor Nel!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 21:14

Ik ben er ook zaterdag!!! Jullie moeten mij niet vergeten hoor!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 23:15

Nou ciska dr adres heb ik al en dat van bar, en bianca zoek ik zondag wel op bij nero, dus bianz als je nog even laat weten hoelaat je zondag bij nero bent, dan kom ik even langs/ rijden

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 19:38

maar Nel wat is er zaterdag 1 okt dan
*ben niet nieuwsgierig, wil alleen wel graag alles weten *

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 21:00

zaterdag vertel ik je alles!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 21:06

Voor de mensen die niet in t reelaer topic kijken:
Ik ben net wezen rijden met een vriendin van me, ff nog wat foto's gemaakt voor we weggingen...
Mn vriendin zit op Joy, ik zit op Shaar!
Euhm ja, doe alsof je heel hard gaat:
Afbeelding
Neeee niet aanrijden:
Afbeelding
Kijk mn lieve shaartje... met vieze neus en nieuw zadel...
Afbeelding
Afbeelding
Paar standfoto's, let niet op mn rare hoofd!
Afbeelding
Afbeelding
Wat is ze toch lief he?!
Afbeelding
Afbeelding
Genoeg gezien? Ahh nee bar (roepen jullie dan) nog EEENTJE?! Ok dan... hehe ik vlucht!
Afbeelding

Joy dr mooie koppie:
Afbeelding

Nou dat was t weer

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 19:28

ja ik vind de foto's egt leuk! (had ze natuurlijk al gezien in t reelaer topic )
willen jullie ook eens kijken of jullie post-teller t nog wel doet? ik ben hier druk bezig met posten in de topics waar er geteld wordt, maar der komt helemaal nix bij.. al dat werk voor nix!

pff nel das nog bijna 2 dagen wachten