Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:52

Hahah...wann geht's du?
Pagina 47 alweer

Go jij! Go jij! Lady is 7,5 maand drachtig vandaag Go jij! Go jij!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:22

Ireentjuh schreef:
mooi dekje!!!
ik wil ook wel naar mr Ed... Bloos
een nieuwe rijbroek is wel echt nodig

Jaaaaaaaaaa ik wil ook een nieuwe rijbroek

Ik had pas 2 pikeur rijbroeken gekocht, nummer 1 is mij veels te lang Verdrietig (die heb ik nu waarsch weer verkocht) en nummer 2 zit wel lekker maar zit me te strak...Ik zit bij deze nog ff te twijfelen wat ik zal doen, verkopen of houden.. tis wel een goede reden om een paar kilo's af te vallen Schijnheilig Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:24

Oh ja Mirjam, ik moet je handschoentjes nog even wassen, ze zijn een beetje zwart geworden (was ze afgelopen weekend vergeten te wassen Bloos )

Natas, jouw bandages heb ik al wel gewassen en hangen nu te drogen, ik zal ze je van het weekend teruggeven OK dan!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:51

anoes, wat voor kleur zijn die broeken? als je 1 van die 2 weer wilt verkopen wil ik ze misschien wel even passen

Mirjam, ik heb mijn oude zadel even in jouw kastje gehangen dan kan je er bij als je hem nodig hebt.. in de kantine laten liggen heb ik gezien de nieuwe stalregels maar niet gedaan Schijnheilig Knipoog
paste hij wel op Yus?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:56

Ireentjuh schreef:
anoes, wat voor kleur zijn die broeken? als je 1 van die 2 weer wilt verkopen wil ik ze misschien wel even passen

die te lange is antraciet, maar die heb ik waarsch al verkocht, mocht dat niet doorgaan dan zal ik het je laten weten
die andere is donkerblauw, een hele lekkere zachte stof, geen thermo, vind hem zelf lekkerder zitten als die grijze

Geen idee welke types het zijn, die grijze denk ik een Janett,maar die andere??

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 08:36

Citaat:
de nieuwe stalregels maar niet gedaan
vertel....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 08:51

elady schreef:
vertel....

Het zijn geen nieuwe stalregels, maar gewijzigde Knipoog

Aangezien (bijna) iedereen zijn troep her en der laat slingeren is eea aangepast. Opruimen en aanvegen komen in veel woordenboeken helaas niet voor, waardoor het nog wel eens een paasei is, dat wil je echt niet weten Haha!
We willen de kantine gewoon wat netter houden als eerst, das alles Lachen

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 09:15

Oohh...dus gewoon zoals je dat thuis ook moet doen Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 09:23

elady schreef:
Oohh...dus gewoon zoals je dat thuis ook moet doen Haha!

ja idd Haha! Sommige mensen schijnen dat nogal moeilijk te vinden Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 12:41

ja hallloooow, daar ben ik weer! hoorde ik daar mr ed vallen? ik ga mee! moet het eigenlijk niet doen, want kan het op dit moment nou niet echt missen, maar ik ga jullie gewoon steunen daar en een beetje therapie geven:

ik zing gewoon de hele tijd: niet kopen, niet kopen, niet kopen Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:00

Ik ga vanmiddag lekker naar Mr. Ed, samen met John!! Haha!
ik wil ook eigenlijk niet maar ik word er gewoon naartoe getrokken Bloos

ff lekker rondneuzen vandaag, heb lekker de middag vrij OK dan!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:52

Ik ga morgen voor een nieuwe zweep en handschoenen. Dat is alles..meer kan ik even niet uitgeven. Moet ook nog op vakantie naar Barcelona (reis is door mijn ouders betaald, maar ik moet daar ook nog eten, drinken ect ect)

Volgens mij heeft Lady een nieuwe actie: "Laat ik is gewoon heel lekker gaan trainen en goed uitvoeren wat er van me gevraagd wordt. jaja...ik hou het al 1,5 week vol..tja...moet ook wel want over 2 weken moet ik die wedstrijd lopen van Erika...pff...wat zij wil " Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:27

Anoes: Ik ben Blond hahaha sorry nogmaals! DIe handschoentjes komen wel hoor! Ik heb ze voorlopig toch niet nodig!

Ireen: Super dat ik je zadel mag lenen, zeker nu ik helemaal nog geen zadel heb OK dan! Het past niet helemaal, maarja voor een noodoplossing moet het even kunnen!!

Anique: Je kan met mij mee naar Ed als het andere zadel er is!(heb 17 inch besteld want 18 was toch iets te groot voor mijn poezelige billetjes Haha! ) En bedankt voor Yus doen gister!

Renee: Past het zadel met de zwarte boom erin??

Ik heb vandaag weeeeeeeeeeeeeeeeeeeer het strohok/zadelkamer aangeveegd Schijnheilig Heb de baal troep die ik op het laats had even onder de plank geveegd, want had echt geen zin om het weer helemaal op te ruimen Clown

Nou allemaal ik ga mannetje lief eens verwennen met een helemaal zelf bestelde pizza!!
Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:40

Anous: heb je nog wat leuk meegenomen (en ja...ook betaald) bij Mr.ed?
Hebben ze nog leuke dingen in de aanbieding (god...daar ga ik weer Clown )

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:09

en of anoes leuke spulletjes heeft gekocht!! Bloos Haha!
ik wil oooook!!! Haha!

haha die Lady Haha! Evita gaat niet zo fijn de laatste week, bij Iris ook niet echt vandaag zei ze.. ik wil weer les!! maar het regent steeds Boos!

de zadelkamer is echt snel een rotzooi ja.. ik had gisteren eind van de middag ook nog aangeveegd Verward

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:19

Ik wil toch eigenlijk nog een dekje erbij (heb net een nieuwe besteld...maar goed...ik vraag hem wel voor mijn verjaardag), bijzetteugels en mijn zweep is echt aan vervanging toe, netzoals mijn handschoene...ahh...75% korting....pff...dan wil mijn moeder vast wel met me mee Haha!

Is het op alles 75% eigenlijk?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:35

wat ik heb gekocht??? Oke komt'ie hoor Haha!
-Superleuk en mooi dik Mr.Ed dekje in de kleur lichtblauw (zijn € 15 per stuk en 3 voor € 40)
(ze hadden ook donkerblauw, zachtgeel en zwart geloof ik?)

-3x wormenkuur met gratis petje (John wilde het petje graag en ach ja die wormenkuren zijn toch zo op Bloos )
-Liksteen met appelsmaak (nee geen lik-it, maar een mineralensteen)
-fles Equi-shine
-rijbroek met 75% korting (een donkerblauwe Eurostar met steekzakken en lichte bandplooi)

Nou zou ik bijna nog het leukste vergeten Schijnheilig
een shetland zweetdeken voor Diddle (BR Bamboo) 40% korting *LOL*
En weet je, hij is gewoon te klein
Moet ik van de week weer terug om te ruilen Verdrietig
Ik wil verder echt niets kopen hoor Bloos

Maar ik moet waarsch toch aankomende week terug naar Mr. Ed. Het zadel van Ko (stubben, gekocht bij Mr.Ed in zomer 2003) is niet goed, er zit een soort van deuk/bobbeling op het zitvlak en ik voel het steeds meer met rijden (in het begin nl niet)
Peter was gisteren op stal om een folder op te hangen, dus meteen een goede mogelijkheid om het te vragen want ik vergat het steeds Schijnheilig
Hij vond het er letterlijk niet uitzien en gaat volgende week Stubben bellen en vragen hoe en wat...
Er zijn 2 mogelijkheden: of het zadel wordt gerepareerd of ik krijg een heel nieuw zadel. Dat laatste is natuurlijk wel hartstikke leuk, alleen even vergeten dat hij pas helemaal is aangepast door Van Rijs. Dan moet ik het zadel waarsch weer helemaal aan laten passen Boos!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:40

Ze hadden best veel leuke dingen, zowiezo alle winterkleding 40-75%
goedkope halsters en touwen (speciaal voor Ireen Cool Haha! ) 3 stuks voor € 10 ofzo? weet het niet meer precies Lachen
Aantal rijbroeken in de aanbieding, meeste 50% korting?

Winterdekens waren in de aanbieding, weet niet hoeveel korting want daar heb ik verder niet naar gekeken, nl geen nieuwe deken meer nodig.

Ze hadden fleecedekens in de aanbieding, diverse soorten en maten (40%)
Ze hadden trouwens ook hele leuke mintgroene (en zalmkleur) fleece zweetdekens voor maar € 20!! (die mintgroene deken had Banjer afgelopen zaterdag ook op)
en ja pff wat hadden ze nog meer in de aanbieding.. echt even geen idee meer, maar ik heb me wel weer prima vermaakt bij mr. Ed OK dan!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:52

dat dekje dat jij hebt wil ik heel graag in het zachtgeel als het een beetje een mooi kleurtje is
die deken die banjer had vind ik ook wel heel gaaf!!
ik ga misschien woensdag (met de bus) als ik tijd genoeg heb..

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:57

ik heb gewoon geweldig lieve stalgenootjes, die mij de deken voor mijn verjaardag hebben gegeven... Haha! hij schijnt er ook nog in het roze te zijn?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:57

Ireentjuh schreef:
dat dekje dat jij hebt wil ik heel graag in het zachtgeel als het een beetje een mooi kleurtje is
die deken die banjer had vind ik ook wel heel gaaf!!
ik ga misschien woensdag (met de bus) als ik tijd genoeg heb..

Die zachtegele lijkt een beetje op dat gele dekje wat ik ook heb, maar dan ietjes donkerder dan die van mij.
Ik vond het wel een mooie kleur, maar vond hem teveel lijken op mijn gele dus vandaar de lichtblauwe. Clown Donkerblauw vond ik ook wel leuk, en ja die andere kleur is niet blijven hangen maar ik dacht dat'ie zwart was Scheve mond

Ik ga denk ik donderdagochtend terug naar Mr.Ed (ligt ook aan de uitslag van het zadel) Maar ik moet zowieso mijn dekentje ruilen, anders zijn ze dalijk op, en hij staat zoooo schattig Lovers
Diddles 1e echte eigen dekentje Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:59

SmithsGirl schreef:
ik heb gewoon geweldig lieve stalgenootjes, die mij de deken voor mijn verjaardag hebben gegeven... Haha! hij schijnt er ook nog in het roze te zijn?

Nee dat is een zalm kleur maar die is lang niet zo mooi als die mintgroene, hij staat Banjer echt gaaf

Tis dat ik al zoveel zweetdekens heb anders had ik hem zeker weten gekocht.. die kleur had ik nog niet Clown

Geef mij trouwens ook een paar van die leuke stalgenootjes, ik wil ook wel een deken voor mijn verjaardag *LOL* Cool Tong uitsteken Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:04

ah joh... 1 zweetdeken erbij kan toch wel??? en als ie Banjer gaaf staat, dan staat ie Bizar ook gaaf... Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:10

SmithsGirl schreef:
ah joh... 1 zweetdeken erbij kan toch wel??? en als ie Banjer gaaf staat, dan staat ie Bizar ook gaaf... Haha!

Zullen we ruilen Clown nee hoor is een grappie

Ik heb (is wel voor 2 paarden Bloos ) ff denken.......

2 donkergroene dekens (met reclame erop van de leverancier van de buitenboxen)
1 donkergroene zweetdeken met singels en bilriemen (is ook een Mr.Ed deken, erg goedkoop, en ook een superdeken)
1 donkergrijze met hals
1 kobalt blauwe (is echt al wel zeker 8 jaar oud, gekocht toen ik Biz net had, maar ziet er nog steeds mooi uit. pasvorm is niet helemaal je van het Schijnheilig )
1 paars met beige, ook van Mr.Ed *LOL* was ook al een aanbiedingsdeken
1 donkerblauwe wollen zweet deken

verder heb ik geloof ik geen zweetdekens meer liggen Bloos!
Nee ik heb er echt genoeg ( (om nog maar te zwijgen van de verzameling winterdekens Schijnheilig ) Is maar goed dat Biz en Ko beide dezelfde maat hebben *LOL*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:21

hihi, je hebt er veel zeg... Tong uitsteken