Pagina 47 alweer
Lady is 7,5 maand drachtig vandaag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ireentjuh schreef:mooi dekje!!!
ik wil ook wel naar mr Ed...
een nieuwe rijbroek is wel echt nodig
(die heb ik nu waarsch weer verkocht) en nummer 2 zit wel lekker maar zit me te strak...Ik zit bij deze nog ff te twijfelen wat ik zal doen, verkopen of houden.. tis wel een goede reden om een paar kilo's af te vallen

Ireentjuh schreef:anoes, wat voor kleur zijn die broeken? als je 1 van die 2 weer wilt verkopen wil ik ze misschien wel even passen
elady schreef:vertel....
hahaha sorry nogmaals! DIe handschoentjes komen wel hoor! Ik heb ze voorlopig toch niet nodig!
) En bedankt voor Yus doen gister!
Heb de baal troep die ik op het laats had even onder de plank geveegd, want had echt geen zin om het weer helemaal op te ruimen
)
en gaat volgende week Stubben bellen en vragen hoe en wat...
) 3 stuks voor € 10 ofzo? weet het niet meer precies
Ireentjuh schreef:dat dekje dat jij hebt wil ik heel graag in het zachtgeel als het een beetje een mooi kleurtje is![]()
die deken die banjer had vind ik ook wel heel gaaf!!
ik ga misschien woensdag (met de bus) als ik tijd genoeg heb..
Donkerblauw vond ik ook wel leuk, en ja die andere kleur is niet blijven hangen maar ik dacht dat'ie zwart was
SmithsGirl schreef:ik heb gewoon geweldig lieve stalgenootjes, die mij de deken voor mijn verjaardag hebben gegeven...hij schijnt er ook nog in het roze te zijn?
SmithsGirl schreef:ah joh... 1 zweetdeken erbij kan toch wel??? en als ie Banjer gaaf staat, dan staat ie Bizar ook gaaf...
nee hoor is een grappie
) ff denken.......
)
was ook al een aanbiedingsdeken
) Is maar goed dat Biz en Ko beide dezelfde maat hebben