Widner schreef:Lise81 schreef:Veel plezier dan..ik ga vanavond Eef "aflossen als leiding". Heb er zin in!!
DankjeKom jij ook week 2?
@ Ingeuh: Ik mag niet eens de digitale camera mee nemen
Tjooooh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Widner schreef:Lise81 schreef:Veel plezier dan..ik ga vanavond Eef "aflossen als leiding". Heb er zin in!!
ingeuh schreef:Veel plezier dan..ik ga vanavond Eef "aflossen als leiding". Heb er zin in!!
Tjooooh

Heb er nu al zin in!
1 rode en 3 zwarte..
Morgen eerst naar de huisarts
Geen zin, maarja, hoop dat ze wat vinden waar iets aan gedaan kan worden.. Vóór kamp als het even kan
collendoorn schreef:OO LISE!!
Wat leuk!! doe iedereen de groetjes daaro! haha
Enne wat een boel mensen ineens! wat leuk!! en weet je al op wie je wilt widner?

!
Eerste weekendje van het eerste kamp dit jaar was iig een succes! Niet zo grote groep (31) maar het was gezellig! Lise heeft me weer afgelost omdat ik nu alweer bij me stage bezig moest. Er moet nog een verslag af, niet zo lekker met dit weer, lag liever op het Ronostrand
Dus dat word gewoon leuk op het jonge spul van Henk denk ik. Als hij nou heel erg nuchter is, dan doe ik het mss nog wel
Volgend jaar gaan we gwoon een week eerder ofzo. 
Ik ben er dus ook 5 augustus (Michelle en ik gaan samen met Lady en Tivara in 1 trailer
)
Wel eentje op het oog hoor, maar dat moet ik nog even zien. Als hij de 2e keer helemaal goed is dan gaatie de keuring in!
haha
Haha, maar ik had ze echt nodig. Ik had voor mijn oude paard i.v.m. met haar peesblessure best dure (€80,-) indra 3 in 1 beschermers gekocht, en die zijn dus heel goed, maar ze passen Tivara niet goed
. 
(die ook zo voorbij zijn, morgen werken en 's avonds springles, vrijdag cross(wedstrijd) en zaterdag staat kiki hier om half 11
) 
_Jitske_ schreef:Widner; hoe ga ik je nou herkennen als je geen foto's in je profiel hebt?!![]()
Ik upload er wel een