Weet iemand of t zo'n weer blijft en ook snachts? Sta te springen om dekens af te laten/te laten wassen
3 toetsen zijn laatste voor eindexamen tellen zwaar mee. Iedereen heeft er 2 of 1 alleen ik 3 grr vandaar dit rooster anders meer mensen benadeeld nu alleen maar ik zucht we beginnen met engels nu :p
ik heb de paarden al een tijdje zonder dekens en staan 's nachts ook al buiten. Zelf frits staat naakt buiten! Hij is geschoren maar heeft nog zo goed als geen haar. Hou het wel goed in de gaten, als het regent krijgt hij wel even een dekentje op
Yvie_Juudje
Geplaatst: 07-04-11 10:35
Hallo allemaal,
Het is al weer even geleden dat ik het bericht heb geplaatst over het bestellen van polo's en sweaters. Er zijn nu aan aantal bestellingen binnen gekomen, erg leuk dat jullie zo enthousiast zijn!
Ter controle voor de gene die besteld hebben, iedereen heeft een bevestiging gehad. Heb je geen bevestiging gehad? Stuur dan even een pb, dan heb ik je bestelling misschien gemist?
Hierbij plaats ik nogmaals het bericht, ik kan me voorstellen dat het bij sommige in de doofpot is beland. Het is ten slotte al weer 3 maanden geleden dat ik het bericht geplaatst heb.
Bij deze:
Prijzen (incl. bedrukken van de rug) Polo’s22,50 Sweaters32,50
Polo’s (S t/m XL)
Sweaters (XS t/m XXL)
Je kunt je bestelling doorgeven via pb. Boktnaam: Je naam: Naam paard: Maat polo: Kleur(en) polo: Maat Sweater: Kleur(en) sweater: Weeknummer:
Ik denk dat het handig is, dat één iemand uit de betreffende week de bestelling bij mij komt ophalen. Dan kan die persoon de bestelling meenemen naar Ermelo en vervolgens uitdelen. Je kan er ook voor kiezen om je polo/sweater naar huis te laten sturen, dan komen er wel nog extra verzendkosten bij.
Je kunt nu gelijk je bestelling doorgeven! Bestellen kan tot uiterlijk 10 april (verlengd tot 17 april!), zodat ook week 1 op tijd hun bestelling binnen heeft.
Heb je vragen? Stuur dan even een pb, dan hoef ik niet alle topics bij te houden
Iemand uit onze week kon ook shirts bestellen toch? Hebben we al een poosje niks van gehoord.. Wilde eigenlijk daar bestellen, maar anders wordt het toch bij bovenstaande
Er was inderdaad iemand uit ons eigen topic die het ook kon regelen, maar wie ook alweer....? Ik ben niet zo dol op polo's, die sweaters vind ik wel prettig maar heb ik er al tig van. Is het plan ook om de shirtjes te bedrukken?
Woomt er iemand in de buurt bij Yvie_Juudje om de polo's op te halen? Of is het een idee om ze naar iemand van onze week te sturen die ze meeneemt naar Ermelo en we de verzendkosten delen?
Ik woon op 40 minuten van Culemborg, vind het niet erg om te op te halen als er niemand dichter bij woont. Wellicht is verzenden voordeliger, maar dat ligt er net aan hoeveel polo's en sweaters het zijn?
Martine - Oranje polo + Donkerblauwe polo Bianca (bvw) - polo + sweater (kleuren weet ik nog niet)
saartjuh88
Geplaatst: 08-04-11 10:28
Martine - Oranje polo + Donkerblauwe polo Bianca (bvw) - polo + sweater (kleuren weet ik nog niet) Sarah - polo + sweater (kleuren nog even over nadenken)
Ik weet niet of degene zich nog meld maar ik kan het hier in de buurt ook laten maken:
Polo/Sweather (kleuren moet ik even voor kijken kan ik op pc niet openen) Opties:
Bedrukken naam groot (rug) (als je naam+paard doet dan is het dus 2x) Bedrukken naam klein (mauw of borst) Bedrukken cijfer groot (rug) Bedrukken cijfer klein (mauw of borst)
Ook heel veel keus qua polo's/sweathers van heel goedkoop tot heel duur...
Ashley5760
Geplaatst: 08-04-11 12:06
(Prijzen van de goedkoopste polo/sweather genomen) Polo met wat je maar wilt (max 2 dingen)= 20,- Polo met wat je maar wilt (max 4 dingen)= 25,- Sweather met wat je maar wilt (max 2 dingen) = 25,- Sweather met wat je maar wilt (max 4 dingen) = 30,-
**Bij bepaald aantal krijgen we misschien reductie, daar zit ik nog achteraan**