Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:11

meelen schreef:
Jeetje Jo, zou dat niet fantastisch zijn?
Wie is die lieverd?

weet je dat ik echt haar naam niet weet kan altijd heel goed gezichten ondhouden maar namen |(

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:12

meelen schreef:
ATE schreef:
hahahhah sel ik kan al die kinderen in linda haar klas niet hoor
jammer linda heeft een jongen vind dat altijd moeilijker dan voor en meisje

Zitten Wes en Linda bij elkaar in de klas?
Dan kunnen ze toch stiekum hun lootjes ruilen, iedereen happy :D

hahahaha ja ze zitten bij elkaar in de klas
wel een idee zal ff lin vragen morgen hahhahaha

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:29

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
de carousselles zit er weer op. Mis je wel hoor Liquita! maar met Juul is het ook leuk hoor. die moet er eigenlijk gewoon bij blijven.
12 december ons eerste optreden in achttal,,,proef zit leuk in elkaar, nu nog het rijden haha, mogen wel 2x per week gaan oefenen. Maar er zit nog wel progressie in dus we geven de moed niet op.

IK denk dat ik 12 december niet ga redden om mee te rijden. Hoop dat Juul dat dan wel wilt doen. Ik weet dat hij niet voor vast in de carrousel-groep wilt juist vanwege de wedstrijden. Hebben jullie het daar toevallig al over gehad?

Ja hoor! Juul wil liever geen wedstrijden, daarom rijden we in 8-tal op 12 december......Kunnen we met 12 tal starten als jij weer mee rijdt. Juul gaat wel invallen hoor als het nodig is, dan zet hij zich over het wedstrijd gebeuren heen, de kanjer. Had al gezegd dat het jammer is dat Juul niet mee rijdt, moet ik mijn schoenen toch gaan poetsen.

ATE

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:31

hahaahhaha en dat vind jij erg winn

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:32

meelen schreef:
He he, ik ben bekaf :+ heb wel 20 minuten gewerkt, toen was ik klaar. :D (jammer met dat mooie weer)

dus jij staakt niet maar hebt minder werk door de stakende collega's of begrijp ik dat verkeerd. Het waren toch niet alleen rouwkaarten?
wij hadden in de postbus van het werk ook helemaal geen post).
Is er al bekend wanneer de werkhervatting weer is. Heb nog helemaal geen nieuws gehoord (althans niet over de TNT)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:33

ATE schreef:
hahaahhaha en dat vind jij erg winn

ja schoenenpoetsen laat ik liever aan anderen over. Rowan is nog niet zo dat hij die taak spontaan op zich neemt.
Bij mij is het meer tijd te kort om dat te doen of er te laat aan denken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:36

meelen schreef:
Een oude knuffelhond leeghalen, daar het kadootje in stoppen en hem een judopakkie aantrekken?! Whahahahaha
(nou, dat was toch niet zo moeilijk) :+

en nog leuk ook

rockoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:38

is het Evelien ik denk het wel

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:39

meelen schreef:
ATE schreef:
hahahhah sel ik kan al die kinderen in linda haar klas niet hoor
jammer linda heeft een jongen vind dat altijd moeilijker dan voor en meisje

Zitten Wes en Linda bij elkaar in de klas?
Dan kunnen ze toch stiekum hun lootjes ruilen, iedereen happy :D

jij bent slim, hebben die kinderen er eindelijk ook wat aan dat aan moeders uren achter de computer op bokt zit

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:43

De taart staat in de oven, dames! Is nog maar het eerste deel hoor. Morgen gaat de rest gemaakt worden. Is jammer dat het zoveel voorbereiding heeft anders zou ik het vaker doen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:45

rockoo schreef:
is het Evelien ik denk het wel

is dat een blonde vrouw?
met dochter en zoon>>

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:46

Was vanavond even goed boos op mijn moeder... (en dat gebeurd niet veel) maar was een opmerking van haar zo zat, schoot me gewoon helemaal verkeerd... en het was niet de eerste keer dat ze het had gezegd....maar had er eerder gewoon niet opgereageerd

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:49

winnitou schreef:
Was vanavond even goed boos op mijn moeder... (en dat gebeurd niet veel) maar was een opmerking van haar zo zat, schoot me gewoon helemaal verkeerd... en het was niet de eerste keer dat ze het had gezegd....maar had er eerder gewoon niet opgereageerd

?????????????????

rockoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:51

ja haar zoon heeft ook wel eens gereden ze rijd maandag avond en donderdag

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:52

winnitou schreef:
meelen schreef:
He he, ik ben bekaf :+ heb wel 20 minuten gewerkt, toen was ik klaar. :D (jammer met dat mooie weer)

dus jij staakt niet maar hebt minder werk door de stakende collega's of begrijp ik dat verkeerd. Het waren toch niet alleen rouwkaarten?
Is er al bekend wanneer de werkhervatting weer is. Heb nog helemaal geen nieuws gehoord (althans niet over de TNT)

Ik had een paar pakjes (die als het goed is door de gleuf kunnen) en rouwbrieven en trombosedienst.
Morgen werken we weer "normaal" , bezorgen we de post van vandaag + huis aan huis van vandaag.
Volgende week Donderdag EN Vrijdag willen ze wéér staken.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:53

ATE schreef:
winnitou schreef:

?????????????????

het was een opmerking in de trant van: Je hebt er toch zelf voor gekozen (dat ik er alleen voor sta met Rowan) (en niet op een positieve manier)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:56

meelen schreef:
winnitou schreef:

Ik had een paar pakjes (die als het goed is door de gleuf kunnen) en rouwbrieven en trombosedienst.
Morgen werken we weer "normaal" , bezorgen we de post van vandaag + huis aan huis van vandaag.

oh dan kan ik vrijdag wel vrij nemen haha

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:01

winnitou schreef:

Dat had ik afgelopen zomer ook met mijn mam, opeens was ik het goed zat en ben toen ook boos weggegaan. Volgens mij had je vorige week ook al een aanvaring met je mam?!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:02

rockoo schreef:
ja haar zoon heeft ook wel eens gereden ze rijd maandag avond en donderdag

ja dat klopt is ze wat denk je ?
maar hoe weet jij wie dat is???
Laatst bijgewerkt door ATE op 17-11-10 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:03

winnitou schreef:
meelen schreef:

oh dan kan ik vrijdag wel vrij nemen haha

Jij mag vrij van mij hoor :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:07

Vorig jaar heb ik lekkage gehad van de bovenbuurman. Hij had toen een afvoer geplakt met een plakbandje en daarna kwam de inhoud van de stortbak naar beneden. aangezien het nog niet is afgerond met de verzekering was er nog niks aan gedaan bij mij. Maar de laatste week dacht ik toch dat ik de plake groter zag worden, ach ik ziet niet altijd op de wc naar het plafond te kijken dus zo goed hou ik het niet in de gaten. Mijn bovenbuurman is een groot gedeelte van het jaar in Turkeije (ter de compensatie van de overlast van de benedenbuurman) en is net weer terug. Heb gisteren de boel afgetekend om in de gaten te houden of de plekken groter werden maar de schimmel/weer komt er nu op te staan en het voelt vochtig. Ik de woningbouw gebeld vanmorgen maar die waren pas na half negen bereikbaar, uiteindelijk vanmiddag pas gebeld. Toen wij vanmorgen de deur uit gingen waren ze wel aan het jekkeren hier ergens in de flat maar is moeilijk te plaatsen of het dan ook van boven komt of van nog hoger. Ik de melding dus gedaan en word ik later teruggebelt dat het bekend is, de bovenbuurman heeft een verstopping en ze zijn daar al aan het werk. Maar een nu komt het.... ze nemen binnenkort contact op om af te spreken wanneer ze de schade komen herstellen......

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:10

winnitou schreef:
Vorig jaar heb ik lekkage gehad van de bovenbuurman. Hij had toen een afvoer geplakt met een plakbandje en daarna kwam de inhoud van de stortbak naar beneden. aangezien het nog niet is afgerond met de verzekering was er nog niks aan gedaan bij mij. Maar de laatste week dacht ik toch dat ik de plake groter zag worden, ach ik ziet niet altijd op de wc naar het plafond te kijken dus zo goed hou ik het niet in de gaten. Mijn bovenbuurman is een groot gedeelte van het jaar in Turkeije (ter de compensatie van de overlast van de benedenbuurman) en is net weer terug. Heb gisteren de boel afgetekend om in de gaten te houden of de plekken groter werden maar de schimmel/weer komt er nu op te staan en het voelt vochtig. Ik de woningbouw gebeld vanmorgen maar die waren pas na half negen bereikbaar, uiteindelijk vanmiddag pas gebeld. Toen wij vanmorgen de deur uit gingen waren ze wel aan het jekkeren hier ergens in de flat maar is moeilijk te plaatsen of het dan ook van boven komt of van nog hoger. Ik de melding dus gedaan en word ik later teruggebelt dat het bekend is, de bovenbuurman heeft een verstopping en ze zijn daar al aan het werk. Maar een nu komt het.... ze nemen binnenkort contact op om af te spreken wanneer ze de schade komen herstellen......

nou lekker winn maar zal wel goed komen

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:14

ik ga bed opzoeken tot latersssssssssssssssssss

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:17

meelen schreef:
winnitou schreef:

Dat had ik afgelopen zomer ook met mijn mam, opeens was ik het goed zat en ben toen ook boos weggegaan. Volgens mij had je vorige week ook al een aanvaring met je mam?!

niet een aanvaring maar de conclusie dat ze ouder begint te worden. Had er toen ook met mijn schoonzus overgehad. Ze begint op haar moeder te lijken.
Zou voor de schade van de voortent/luifel nog wat dingen doorsturen naar de verzekering of eenafspraak maken en tevens mijn eigen schade) maar daar moet ik even goed de tijd voor nemen. En dan krijg ik een opmerking van ja je hebt wel tijd om taarten voor anderen te maken.
Als ik nou helemaal niks voor hun deed maar ik sta altijd klaar voor ze,

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:19

ATE schreef:
ik ga bed opzoeken tot latersssssssssssssssssss

slaap lekker