meelen schreef:Jeetje Jo, zou dat niet fantastisch zijn?
Wie is die lieverd?
weet je dat ik echt haar naam niet weet kan altijd heel goed gezichten ondhouden maar namen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meelen schreef:ATE schreef:hahahhah sel ik kan al die kinderen in linda haar klas niet hoor
jammer linda heeft een jongen vind dat altijd moeilijker dan voor en meisje
Zitten Wes en Linda bij elkaar in de klas?
Dan kunnen ze toch stiekum hun lootjes ruilen, iedereen happy
LIQUITA schreef:winnitou schreef:de carousselles zit er weer op. Mis je wel hoor Liquita! maar met Juul is het ook leuk hoor. die moet er eigenlijk gewoon bij blijven.
12 december ons eerste optreden in achttal,,,proef zit leuk in elkaar, nu nog het rijden haha, mogen wel 2x per week gaan oefenen. Maar er zit nog wel progressie in dus we geven de moed niet op.
IK denk dat ik 12 december niet ga redden om mee te rijden. Hoop dat Juul dat dan wel wilt doen. Ik weet dat hij niet voor vast in de carrousel-groep wilt juist vanwege de wedstrijden. Hebben jullie het daar toevallig al over gehad?
meelen schreef:He he, ik ben bekafheb wel 20 minuten gewerkt, toen was ik klaar.
(jammer met dat mooie weer)
meelen schreef:ATE schreef:hahahhah sel ik kan al die kinderen in linda haar klas niet hoor
jammer linda heeft een jongen vind dat altijd moeilijker dan voor en meisje
Zitten Wes en Linda bij elkaar in de klas?
Dan kunnen ze toch stiekum hun lootjes ruilen, iedereen happy

winnitou schreef:meelen schreef:He he, ik ben bekafheb wel 20 minuten gewerkt, toen was ik klaar.
(jammer met dat mooie weer)
dus jij staakt niet maar hebt minder werk door de stakende collega's of begrijp ik dat verkeerd. Het waren toch niet alleen rouwkaarten?
wij hadden in de postbus van het werk ook helemaal geen post).
Is er al bekend wanneer de werkhervatting weer is. Heb nog helemaal geen nieuws gehoord (althans niet over de TNT)
ATE schreef:winnitou schreef:Was vanavond even goed boos op mijn moeder... (en dat gebeurd niet veel) maar was een opmerking van haar zo zat, schoot me gewoon helemaal verkeerd... en het was niet de eerste keer dat ze het had gezegd....maar had er eerder gewoon niet opgereageerd
?????????????????
meelen schreef:winnitou schreef:dus jij staakt niet maar hebt minder werk door de stakende collega's of begrijp ik dat verkeerd. Het waren toch niet alleen rouwkaarten?
wij hadden in de postbus van het werk ook helemaal geen post).
Is er al bekend wanneer de werkhervatting weer is. Heb nog helemaal geen nieuws gehoord (althans niet over de TNT)
Ik had een paar pakjes (die als het goed is door de gleuf kunnen) en rouwbrieven en trombosedienst.
Morgen werken we weer "normaal" , bezorgen we de post van vandaag + huis aan huis van vandaag.
Volgende week Donderdag EN Vrijdag willen ze wéér staken.

winnitou schreef:Was vanavond even goed boos op mijn moeder... (en dat gebeurd niet veel) maar was een opmerking van haar zo zat, schoot me gewoon helemaal verkeerd... en het was niet de eerste keer dat ze het had gezegd....maar had er eerder gewoon niet opgereageerd

winnitou schreef:meelen schreef:
Ik had een paar pakjes (die als het goed is door de gleuf kunnen) en rouwbrieven en trombosedienst.
Morgen werken we weer "normaal" , bezorgen we de post van vandaag + huis aan huis van vandaag.
Volgende week Donderdag EN Vrijdag willen ze wéér staken.
oh dan kan ik vrijdag wel vrij nemen haha
winnitou schreef:Vorig jaar heb ik lekkage gehad van de bovenbuurman. Hij had toen een afvoer geplakt met een plakbandje en daarna kwam de inhoud van de stortbak naar beneden. aangezien het nog niet is afgerond met de verzekering was er nog niks aan gedaan bij mij. Maar de laatste week dacht ik toch dat ik de plake groter zag worden, ach ik ziet niet altijd op de wc naar het plafond te kijken dus zo goed hou ik het niet in de gaten. Mijn bovenbuurman is een groot gedeelte van het jaar in Turkeije (ter de compensatie van de overlast van de benedenbuurman) en is net weer terug. Heb gisteren de boel afgetekend om in de gaten te houden of de plekken groter werden maar de schimmel/weer komt er nu op te staan en het voelt vochtig. Ik de woningbouw gebeld vanmorgen maar die waren pas na half negen bereikbaar, uiteindelijk vanmiddag pas gebeld. Toen wij vanmorgen de deur uit gingen waren ze wel aan het jekkeren hier ergens in de flat maar is moeilijk te plaatsen of het dan ook van boven komt of van nog hoger. Ik de melding dus gedaan en word ik later teruggebelt dat het bekend is, de bovenbuurman heeft een verstopping en ze zijn daar al aan het werk. Maar een nu komt het.... ze nemen binnenkort contact op om af te spreken wanneer ze de schade komen herstellen......
meelen schreef:winnitou schreef:Was vanavond even goed boos op mijn moeder... (en dat gebeurd niet veel) maar was een opmerking van haar zo zat, schoot me gewoon helemaal verkeerd... en het was niet de eerste keer dat ze het had gezegd....maar had er eerder gewoon niet opgereageerd
Dat had ik afgelopen zomer ook met mijn mam, opeens was ik het goed zat en ben toen ook boos weggegaan. Volgens mij had je vorige week ook al een aanvaring met je mam?!