joyce laat ff weten als je morgen bij mij rijd!!!! rijse meiden
Twinklebel
Geplaatst: 05-11-09 23:41
Ben gelukkig vancohtend nog redelijk snel in Hazerswoude aan gekomen, had gelukkig "maar" twee kilometer file. Zadeltje is dus weer terug en heb er vanavond al mee gereden. Ze begon heel braaf, maar toen er na een tijdje een ander paard bij in de bak kwam werd ze toch wel weer even lastig. maar uiteindelijk na goed boos geworden te zijn toch braaf kunnen afsluiten.
En ik zie dat Esmee er weer een boel stemmen bij heeft. Ben benieuwd naar de nieuwe tussenstand, dus als je het druk hebt morgen Aman ?
GESPRONGEN OP THALITA!!!! Was echt gaaf, oh en wat kan ze springen... je moet d'r zelfs nog beetje bij drijven zo rustig komt ze op de sprong af (1 cavaletti hoogte hoor haha).
Ik ben klaar voor de vaardigheid
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-09 00:48
Iris_Absan schreef:
joyce laat ff weten als je morgen bij mij rijd!!!! rijse meiden
Ik ben er morgenavond helemaal niet, want ga naar een verjaardag! Doe Kariq al 's middags.
KarinW86
Geplaatst: 06-11-09 00:52
Ik heb ook heeerlijkkkkkk gesprongen op Tracy hahah ....Die begon over de balkjes al te springen
beterschap fem! ziek maar goed uit.. dan kunnen je plannen komende weken gewoon doorgaan
woeeeehh ik heb op vainquer gesprongen! haha alleeeeeeeenn len vind het niet verstandig dat ik mijn vaardigheid op wizzard ga doen.. hmmz.. wat nu, misschien vraag ik het gewoon nog wel even na aan collin kijken wat hij zegt
ga meteen beginnen fieke, ik weet trouwens niet of die helemaal 100% klopt he.. de eerste dag dat ik het bij ging houden was ik ook aan het werk.. dus kan zijn dat ik sommige stemmen dubbel of niet geteld heb.. maar je krijgt zo in ieder geval een hoogte hihi weet ook niet of er mensen zijn die dubbel hebben gestemd enzo dat houd ik allemaal niet bij!
ja alles gaat goed... Nee jou les heeft niet gesprongen en nikki zat op gup.. Uurtje inhalen eigenlijk Kelvin, maar daar ging Sabine toen op.. Die zat eigenlijk op Gup
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-09 11:34
KarinW86 schreef:
Eindelijkkkkk me baby's zijn er!!!!!!!!!!!!!! WOEIIIIIIIIIIIIIII