Ik ga dan nu ook lekker alvast m'n bedje opzoeken. Nog ff wat lezen. Tot morgen allemaal en welterusten voor straks .
ATE schreef:MiltonB schreef:Jo wanneer komt de taart eigenlijk??ja moeten eens ff wat afspreken danvrijdagavond??
ATE schreef:MiltonB schreef:Jo wanneer komt de taart eigenlijk??ja moeten eens ff wat afspreken danVrijdagochtend????
LIQUITA schreef:Ik ga dan nu ook lekker alvast m'n bedje opzoeken. Nog ff wat lezen. Tot morgen allemaal en welterusten voor straks .slap lekker Peet
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja moeten eens ff wat afspreken danVrijdagochtend????nee dan kan ik niet moet dan met me pa ziekenhuis toe
LIQUITA schreef:'s avonds??? Mij best Ik heb dan toch VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:'s avonds??? Mij best Ik heb dan toch VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ook twee weken zelfs
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:'s avonds??? Mij best Ik heb dan toch VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik mag da zaterdag nog ff werken
ATE schreef:mijn vader heeft nu erg veel hoofdpijn ik ga morgen ff zijn arts bellenwat vervelend, sterkte met je vader