Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-10 12:20

Splinter schreef:
lekker met een hapje hooi en water :9 gezellig :D

tja... bij Venga wordt het dan wel kuil. :o

Hapje bix, borrelhapje muesli. :9

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:24

Tja....Amaye gaat ook verhuizen...dat wordt helemaal een zwerver..... eerst natuurlijk camerabox uit voor Kailey (schrijf je vast niet zo?) en vervolgens weer terug naar de bocht.....
Kortom ...het wordt een gezellige boxendans op stal :# .

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:33

nikkielvis schreef:
Marion Lekker een buitenvilla.
Die van mij blijft lekker waar hij staat. :D

Ik heb toch ruim 6 jaar in die box in de gammastal gestaan met mijn paarden.

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:39

Tence komt nu in het groepje van oa Venga.Geen idee welke paarden daar nog meer bij staan.Noah,Falia(dat was Tence zijn vroegere vriend)en?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-10 13:49

taverno schreef:
Tence komt nu in het groepje van oa Venga.Geen idee welke paarden daar nog meer bij staan.Noah,Falia(dat was Tence zijn vroegere vriend)en?

dundy, piccolo, thijs, boon, Venga, Replay, Falya, Noah en wellicht nieuwelingen.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:24

Dank je Kim. :D Ik hoop dat tence er tussen past en zich gedraagt.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-10 15:27

taverno schreef:
Dank je Kim. :D Ik hoop dat tence er tussen past en zich gedraagt.

Ik denk dat dat helemaal goed gaat komen. De meeste in de groep zijn niet zo moeilijk.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 16:49

_O- _O-

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:01

Hij is grappig Linds. :D :D :D

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:15

@Nikkielvis en @Nicam: heel erg bedankt voor het aanbod, heel lief van jullie. Ik denk dat jullie Thijs er een groot plezier mee doen. Zijn andere been loopt ook telkens op en ik ben bang dat dat ook knapt (er zitten al heel zorgwekkende korsten op %) ) En aangezien hij nogal depri wordt van op stal staan, zal hij vast blij zijn om weer eventjes uit zijn stal te zijn.

@Splinter: Die is ge-wel-dig!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:19

Ik zou je ook wel met je paard willen lopen Barbara maar ik loop zelf al niet te best,heb al moeite met Tence te lopen dus ik kan je helaas niet helpen.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:21

Dat is superlief Tav! Maar inderdaad, je voetjes lekker voor je eigen paard bewaren ;)

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:27

hoooi hooii,

barbara: als ik morgen tijd heb wil ik wel eventjes proberen om met thijsje te lopen ;)
zo ja er gaan egt heel veel mensen weg :| vind het egt raar :P vind het zo leuk op stal.
net met kingy naar het buitenpark geweeest. hij was alweer iets rustiger maar alsnog erg voorwaarts je kan makkelijk zeggen TE voorwaart ahha.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:39

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:47

Getver Tav!
Op de dijk loopt er ook regelmatig een man met hond te wandelen. Het is geen pitbull maar iets wat daar op lijkt.
Je ziet gewoon dat de man geen overwicht heeft op de hond. Als er maar iets voorbij komt , hangt hond aan de riem.
Staat dan alleen op de twee achterpoten. Ben altijd blij als ik er voorbij ben. Ben als de dood dat hij de hond niet kan houden en de riem laat schieten......

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:58

jeetje dat is niet lekker :n
moet meteen denken aan het hondje van een vriendin van mij die ook is aangevallen door een pitbull. die is nu zijn onderkaak kwijt

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:02

Doodeng zoiets. Toen ik mijn paard nog had reed ik gewoon op het ruiterpad bij de rottemeren, maar dat pad liep langs een stal en dat hek was van gaas altijd was er wel een hond die blafte, maar een keer was er een rotweiler bij die kroop onder het hek door achter ons aan. Gelukkig was het op een recht stuk dus vol gas, maar toen ik op stal was echt aan het shaken stel je voor dat zo'n beest je paard grijpt ze heeft wel de hond een knal gegeven volgens mij hij droop af.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:45

Mja een vroegere vriendin van mij was ook eens met haar pony buiten aan het rijden toen er ineens een hond in de pony zijn achterbeen hing... pony haalt vol uit... wordt de baas van die hond nog boos op dat meisje ook, ze zou haar pony niet in de hand hebben :n
Dat is ook een van de redenen dat ik altijd een zweep meeneem naar buiten, niet omdat ik die zweep nodig heb, maar wel om honden/rare figuren/vervelende wielrennenr weg te houden :P

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:51

Vooral dat laatste jarrah. :D

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 23:00

ja die wielrenners zijn zo vervelend.
vind ze egt associaal

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 23:03

Haha, ik ben het roerend eens met Jarrah en Tav!

Ik ben ook eens aangevallen door een hond en had op dat moment héél wat gegeven voor een stevige lange zweep.

(Geloof het of niet, ik ben gek op honden, maar dat houdt wel op als ze stukken uit mijn paard proberen te bijten)

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 23:16

Wielrenners zijn een apart ras.... wat een ellendelingen zijn dat zeg....zelfs als je gewoon in de auto rijdt beginnen ze te schelden. Honden en paarden zijn idd meestal geen goede combi, maar de baas zelf moet daar dan wat mee. Enige wat je als ruiter kan doen is dan flink uithalen met een zweep (naar de hond dan wel). Beter een keer goed schrikken en pijn hebben van een zweep dan dood of paard gewond ( en iedereen weet dat ik dol op honden ben).

@ Barbara...Ik loop morgenochtend wel even gezellig met Thijs rond. gezellig babbelend met hem

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 23:18

@Nicam: Oh, wat fijn! Dat scheelt me weer snipperuren opnemen! Ik moet morgen nl. om iets over 14 uur naar de osteo en ben daardoor al bijna een halve dag verlof kwijt (want ik vind het onzin om voor 1,5 uur weer helemaal van Voorschoten naar Gouda te rijden).

Als ik morgen dan om 8 uur op mijn werk kan beginnen, scheelt dat weer!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 00:04

@ Dees en Kim, had/heb inderdaad plannen om te gaan starten. Was helaas natuurlijk even uitgeschakeld omdat ik geen goede singel had, maar nu ik weer met zadel aan het rijden ben, ben ik wel van plan om te gaan starten :D Dan ga ik met jullie mee Kim :D

Het wordt inderdaad een boxendans zeg :P... ik had weer eens tot op de dag van vandaag niet door dat er mensen gingen verhuizen.... :o

Zooo balen zeg voor die vrouw die aangevallen is door die honden, schrik je je ook dood. Wil je je hondje beschermen word je aangevallen!!
Ik heb zelf een keer een rotweiler achter mijn paard aan gehad.. ben zowat heel de vlietlanden afgecrossed om dat beest kwijt te raken. Dat baasje maar roepen, maar die hond luisterde voor geen meter!

Wielrenners heb ik ook een hekel aan... en ook aan gekke oude mannetjes op de fiets (ofniet Marion? :P hahahaha)

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 08:47

Goedemorgen allemaal. Honden kunnen schatten van dieren zijn aleen niet als ze achter je paard aan gaan.

De boxendans verhalen gaan snel ik wist ook niet wat ik hoorde en van sommige niet verwacht. Maar ik hoop dat degene die gaan verhuizen het naar hun zin krijgen, maar nooit zo gezellie als bij de GM :-)