Wat een rare hond is het ook. En dan heb je hem toch goede dingen bijgebracht.... (wachten voor het stoplicht). Of hij heeft gewoon heel veel automobilisten op de rem laten staan (en botsingen veroorzaakt). Maar hoe die dat gevonden heeft vind ik ook knap! Wandelen jullie ook wel eens met hem daar naartoe?
Nou Sas in dat geval... Mag je je wel eens douchen . Dat ie je van zo'n afstand al ruikt .
xEmy
Geplaatst: 25-08-09 13:06
Nou jongens om een beetje op de hoogte te blijven: Xandra en Okkie zijn ook weg.. Ik weet niet of jullie dit soort dingen nog willen weten ofzo dus zeg het maar..
Saskia89
Geplaatst: 25-08-09 16:10
Es, originele grap (Had mijn vader ook al gemaakt )
Over Xandra en Okkie had ik gelezen op hyves. Hoe kan dat zo ineens? (Het gaat echt snel met de paarden de laatste tijd, al die vertrouwde paardjes...)
Oxana vond ik altijd wel leuk . Was echt heel lang mijn lieveling tot dat Gerald in mijn leven kwam . En na Gerald reed ik er ook nog graag op... Ben met haar volgens mij voor het eerst eerste geworden met de wedstrijden . Geen winstpunt toen maar goed .
En tja Xandra.... Ik vond dr niet zo grappig en lief . Laten we het daar maar bij houden .
Maar ik gaat even naar stal..... Wandelen met Margriet en Ko. Shaggy heeft vannochtend al mogen werken onder het zadel met Simone . Hij was weer super braaf ben echt trots op mijn pony .
Hahahaha het ziet er ook echt niet uit . Arme Xandra artrose (dat heeft Bo toch ook?), en Oxana een ontsteking in haar pees. Moet wel heel erg geweest zijn want Aad was meer van de dierenarts dan gelijk weg brengen.....
Op zich klonk het niet zo heel erg, een ontsteking in de pees is te verhelpen. Artrose niet maar kan nog wel prima als recreatiepaard door het leven gaan dan...
Alles aan die pezen is niet fijn, komt weinig bloed bij, dus herstelt slecht. En tja, je moet maar een paard met artrose willen overnemen, zou niet mijn keus zijn voor een recreatie paard, ook afhankelijk van hoe ernstig het is. Ik snap op zich wel dat het een keer klaar moet zijn, de paarden moeten wel geld verdienen.
Saskia89
Geplaatst: 26-08-09 16:59
Voor maneges werkt het zo ja. Als het je eigen paard is kijk je daar toch anders naar...
Ja idd.... Wij hebben op stal iemand die heeft dr paard toch maar geopereerd (á kosten van 7000-8000 euro). Paard was niet verzekerd en ze proberen het nu nog via de WA verzekering van degene die haar heeft losgelaten (liet paard los en is toen in volle galop op een hek geknald en de sloot in gevallen, resultaat grote wond in dr buik, gebroken rib en kapotte long). De paardentandarts kwam en die heeft zelf ook een paard, zijn eerste reactie was: Mwa daar kan je een heel erg leuk paard van kopen. Moet zeggen die gedachte had ik bij dit paard ook . Vooral omdat als het al geneest het paardje geen fijn bestaan meer heeft. Dr long inhoud is te klein om te kunnen galopperen en tja het is een heethoofd van een paard. Kan trouwens ook nooit meer bereden worden.... Maar ja paard is vluchtdier en zeg die maar eens niet te galopperen. Het paardje gaat dus een angstig leven tegemoed omdat ze niet kan vluchten....
Ja idd, dat vind ik ook! Als het nu Komiek was (al vind ik nog dat het paard in iedergeval al zijn gangen moet kunnen doen). Maar ja dit paard is gewoon hardstikke heet en kan gewoon niet stil staan. Ze is sinds vandaag weer terug maar dat arme paardje ziet er ook echt gewoon depri uit...
Heey, staat Paco er nog? Daar heb ik vorig jaar juni een buitenrit op gemaakt, echt een leuke pony! Die mevrouw daar zei dat het een hele eigenwijze pony was? maar hij was hartstikke braaf
Voor zover ik weet staat Paco er nog, heb in iedergeval niet meegekregen dat ie er niet meer staat .
Paco kan ook wel eens zijn eigenwijze buien hebben hoor . Maar over het algemeen issie wel braaf idd. Hij is met de loop der tijd ook steeds braver geworden .
Paco is idd alleen maar braver geworden sinds ik hem ken, tja tuurlijk probeert hij wel hoever hij kan gaan en wat hij juist kan doen of niet moet doen.
Ja, Es, ben wel met je eens voor dat geld is vast wel leuk paard te vinden en idd als de vooruitzichten nu al zo slecht zijn.