Dayna schreef:Zo ik heb mijn eerste cijfer op de EUR binnen voor een opdracht: EEN 10!!Ben echt trots!
gefeliciteerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Uprica schreef:leuk profiel heb je trouwens El! ff stiekem gekeken... hahaha

Dayna schreef:Heey jij hebt Bliksem verzorgd! Grappig, indirect ken ik die ook. Twee vriendinnen van me reden in de les bij Shelly op Prinsenstad jaren terug
Shelley is ook onwijs leuk met hem
Serada schreef:Ik heb ook meteen maar even gespiekt in je profiel. 'K word altijd nieuwsgierig als iemand zeg "Wat heb je een leuke profiel", haha!Ik heb Benjamin ook al een paar zien lopen toen ik bij Prometheus wel eens ging schrijven bij wedstrijden. Rij je hem nog steeds of ben je nu bij de manege gestopt?
en ga max straks nog 1 dag erbij doen dus dan doe ik hem 3x in de week.. Als ik het weer ga redden met me geld dan start k daar weer
Ik heb wel de KNHS wedstrijden gestart op hem bij prometheus.. (manege paard mag niet van terrein af ) heb altijd heerlijk op hem gereden. Ik denk dat ik hem en Hooghoudt het meeste ga missen van de paarden bij prometheus.

Twinklebel schreef:Zal voor hem ook wennen zijn dat zijn voeten in een nieuwe stand staan Wan?