Vet knap van mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vet knap van mij
Maar goed als niemand me komt helpen.. Kan t niet anderss
Iriis_ schreef:Mwhahahaa toen ik de school uit liep naar de auto! Toen voelde ik me voeten pasBen gewoon zonder schoenen aan naar de auto gelopen.. Kon echt geen stap meer zetten met die dingen aan!

New pagee!
Zolang t maar gezellig blijft
.. Heb der écht geen zin in! Ik had woensdag zulke koude voeten!
Melanieetjuh schreef:Iriis_ schreef:Mwhahahaa toen ik de school uit liep naar de auto! Toen voelde ik me voeten pasBen gewoon zonder schoenen aan naar de auto gelopen.. Kon echt geen stap meer zetten met die dingen aan!
Dat hoorde ik meerdere mensen uit mijn klas vanmorgen ook zeggen.
Die voeten hadden het ook behoorlijk zwaar.
Melanieetjuh schreef:Dus je hebt geen zin om te rijden, door je koude voeten?
Gihhi, het was woensdag zó ergg
Citaat:Jaaa, en niet eens qua blaren ofzow.. Maar gewoon de houding waarin je voet de hele tijd moest zitten.. Ik had zo'n spierpijn in m'n voeten! Niet normaaal gewoon!

Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Dus je hebt geen zin om te rijden, door je koude voeten?
MwhjaaGihhi, het was woensdag zó ergg
Melanieetjuh schreef:Citaat:Jaaa, en niet eens qua blaren ofzow.. Maar gewoon de houding waarin je voet de hele tijd moest zitten.. Ik had zo'n spierpijn in m'n voeten! Niet normaaal gewoon!
En dan ben je ook nog geen hakken gewend..
Auwh!
hahaha 
Melanieetjuh schreef:En dan heb jij nog leren laarzen? Dan word het toch minder?