Waarschijnlijk ben je nu lekker aan het knuffelen. Misschien zie ik je straks nog...de dierenarts komt om half 11 voor Liquita.
Dus Ikke>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Veldt
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 
en moet iets van 2 maanden in het gips.

LIQUITA schreef:40
meelen schreef:Sasje heeft gisteravond op de manege haar vinger gebroken.en moet iets van 2 maanden in het gips.
SASJE
val ik ff met m'n neus in de boter zeg
meelen schreef:Sasje heeft gisteravond op de manege haar vinger gebroken.en moet iets van 2 maanden in het gips.
SASJE
val ik ff met m'n neus in de boter zeg
meelen schreef:Ik wil wel weer een collage maken,LIQUITA schreef:40
Ja ja, nog maar 40.
Ga jij weer een nieuwe fotocollage maken Liquita?
En moeten er dan weer nieuwe foto's ingeleverd worden?

ATE schreef:dus jij heb ff een verzorgpaard erbij meelen![]()

smuidra schreef:Jakkes wat vervelend. Is het links of rechts??????
En hoe kan zoiets gebeuren??????![]()
![]()
![]()

? Sasje_ schreef:hehe, danku voor het medeleven! ik zal af en toe nog wel even een kijkje komen nemen op de manege!

Sasje_ schreef:dankje wel! maar ik heb een klein probleempje want er is hlemaal niemand die kalinka kan doen

ATE schreef:meelen je mailtjes waren weer erg leuk de meiden lagen dubbel van het lachen
Sasje_ schreef:dankje wel! maar ik heb een klein probleempje want er is hlemaal niemand die kalinka kan doen
ATE schreef:gaan jullie ff voor me duimen .krijg zaterdag en dinsdag kijkers voor me huis hopelijk zit daar een echte koper tussen

) haha 
LIQUITA schreef:ATE schreef:gaan jullie ff voor me duimen .krijg zaterdag en dinsdag kijkers voor me huis hopelijk zit daar een echte koper tussen![]()